قاضی اجازه می دهد تا بولتون خاطرات به ادامه رغم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعتراض

بزرگنمایی این تصویر یک کپی از جان بولتون کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده استمی ایستد در جلسه کاخ سفی

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک کپی از جان بولتون کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده استمی ایستد در جلسه کاخ سفید اتاق. در روز شنبه یک قاضی فدرال کاهش یافته و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست برای جلوگیری از انتشار سابق مشاور امنیت ملی کتاب. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

انتشار سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است همچنان در مسیر پس از یک قاضی فدرال در روز شنبه را رد کرده و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست برای جلوگیری از انتشار آن.

قاضی رویس Lamberth از سی دادگاه منطقه گفت: دولت موفق به اثبات که خواستار توقف انتشار "یک درمان مناسب" برای عوارض مطرح شده توسط بولتون کتاب.

بولتون "است قمار با امنیت ملی ایالات متحده است. او را در معرض خود را به کشور آسیب برساند و خود را به مدنی (و به طور بالقوه کیفری) مسئولیت" Lamberth به این نتیجه رسیدند. "اما این حقایق را کنترل کنید و حرکت قبل از دادگاه. دولت موفق به ایجاد که دستور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر."

وزارت دادگستری به دنبال موقت سفارش محدود در برابر بولتون و انتشارات سیمون و شوستر با استناد به آنچه از آن به نام حضور از اطلاعات طبقه بندی شده در بولتون مقاله. اما این کتاب در حال حاضر شده است به طور گسترده ای توزیع شده است و قرار بود سه شنبه منتشر شد.

ناشر است به نام طرح دعوی در دادگاه "بیهوده و بیمعنی با انگیزه های سیاسی ورزش در بیهودگی": "صدها هزار نسخه از این کتاب در حال حاضر توزیع شده در سراسر کشور و جهان است."

در واقع تعدادی از این کتاب بیشتر مواد منفجره اتهامات علیه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر از بین رفته با این کتاب در حال حاضر به طور گسترده ای مورد بررسی از جمله توسط NPR. رئیس جمهور و دیگر نمایندگان را تکذیب کرده ادعا می کند فقط به عنوان بسیاری از "دروغ و جعلی داستان است."

بولتون در خدمت مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مشاور امنیت ملی نزدیک به یک سال و نیم تا ترک دولت در سال 2019.

این داستان به روز خواهد شد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب