اف بی آی می گوید سرباز ونسا Guillen کشته شد

بزرگنمایی این تصویر Spc. ونسا Guillen خانواده می گوید او نمی پرونده آزار و اذیت جنسی شکایت چرا که او

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Spc. ونسا Guillen خانواده می گوید او نمی پرونده آزار و اذیت جنسی شکایت چرا که او باور نداشت چنین شکایت خواهد جدی گرفته شود. ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی

برای ماه Spc. ونسا Guillen خانواده برگزار شد امید است که خود پدر و برادر گذشته در فورت هود در تگزاس زنده بود.

اما این هفته باقی مانده بودند که در نزدیکی لئون رودخانه در شمال Austin. FBI است که انتظار مثبت و تجزیه و تحلیل DNA اما خانواده معتقد است بدن Guillen است. در روز پنج شنبه اف بی آی ثبت یک شکایت کیفری ادعا چه خانواده اش بود و می ترسید از ابتدا: Guillen کشته شده اند در این پایگاه توسط یک سرباز دیگر و به خاک سپرده شد در نزدیکی رودخانه است.

مظنون 20 ساله Spc. آرون دیوید رابینسون کشته خود روز سه شنبه به اجرای قانون بود و بسته شدن در. اف بی آی پس از شارژ رابینسون دختر 22 ساله Cecily اگویلار دو لا فرانترا با یک تعداد از توطئه به دستکاری در شواهد.

Guillen خانواده معتقد است که مرگ او در ارتباط بود به آزار و اذیت جنسی او گفت که او بود پایدار بر پایه. در حال حاضر آنها در حال هل دادن برای کنگره قانون ایجاد یک سازمان مستقل برای سربازان که قربانیان آزار و اذیت جنسی و تجاوز است.

Guillen هرگز گزارش هر گونه آزار و اذیت جنسی. صحبت به NPR, Mary Louise کلی خواهر Lupe Guillen گفت که چون او فکر نمی کنم چنین گزارش می تواند جدی گرفته شود. "من هم از ترس به گزارش آزار و اذیت از آنجا که هیچ کس به او گوش" Lupe Guillen گفت. "آنها را به آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی به عنوان یک شوخی است. آنها اهمیتی نمی دهند."

در بیانیه ای در فورت هود مقامات گفت: تحقیقات جنایی "یافت نمی شود هر گونه ارتباط بین آزار و اذیت جنسی و ونسا ناپدید شدن است." محققان گفتند که طرح به بررسی بیشتر آزار و اذیت جنسی اتهامات که آمده اند پس Guillen ناپدید شد.

سرلشگر حسن فیروزآبادی ، ژنرال اسکات Efflandt گفت: درخواست تحقیق و تفحص از فورت هود را آزار و اذیت جنسی/حمله پاسخ و برنامه پیشگیری از, که طراحی شده است برای جلوگیری از تجاوز جنسی. Efflandt می خواهد به "ارزیابی اینکه آیا فرمان آب و هوا است که حمایت از سربازان, گزارش, حوادث, آزار و اذیت جنسی و تجاوز جنسی" و "شناسایی هر گونه بالقوه مسائل سیستمیک با شارپ برنامه در فورت هود به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه محدودیت منابع."

"کسانی که تیز کلاس کار نکرده و در همه" Lupe Guillen NPR گفت.

شکایت کیفری را میسازد وحشتناک جزئیات Guillen مرگ: رابینسون زده Guillen چندین بار در سر با یک چکش به قتل او. او سپس با قرار دادن خود در داخل یک جعبه و سپس جعبه را گرفت و به یک مکان از راه دور در نزدیکی لئون رودخانه در میدلند تگزاس.

با توجه به شکایت رابینسون برداشت اگویلار دو لا فرانترا از کار و سوار خود را به که در آن جعبه قرار داشت. اگویلار دو لا فرانترا گفته محققان او کمک کرد رابینسون تجزیه Guillen بدن با استفاده از یک تبر و یک کارد بزرگ و سنگین و از بین بردن اندام او و سر. بعد از اولین تلاش برای سوزاندن بدن دو سپس گفته دفن او باقی مانده است در سه جداگانه ،

اگر محکوم اگویلار دو لا فرانترا چهره تا 20 سال در زندان فدرال.

Lupe Guillen می گوید NPR که خواهر او می خواست می شود در ارتش پس از او یک دختر کوچک بود.

"او استفاده می شود به من بگویید مادر چگونه او می خواست می شود یک سرباز چرا که او می خواست برای حفاظت و خدمت به ملت" Guillen گفت. "او می خواست می شود یک جنگنده. او می خواست به یک قهرمان. او می خواست به کسی در زندگی است. ... نظامی شکست خورده است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن