در فرانسه مطالعه نشان می دهد ویروس آمار مهاجران آفریقایی, سخت ترین

LE PECQ, فرانسه - نرخ مرگ و میر در میان مهاجران از کشورهای جنوب صحرای آفریقا دو برابر در فرانسه سه برابر شده و

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

LE PECQ, فرانسه - نرخ مرگ و میر در میان مهاجران از کشورهای جنوب صحرای آفریقا دو برابر در فرانسه سه برابر شده و در منطقه پاریس در ارتفاع فرانسه از شیوع کروناویروس, با توجه به مطالعه از دولت فرانسه آمار آژانس سه شنبه منتشر شد.

این INSEE سازمان یافته در حال نزدیک فرانسه آمده است و در عین حال به اذعان با شماره ویروس را مجازات و مخربی بر این کشور را مهاجران و اعضای دیگر سیستمیک نادیده گرفته گروه های اقلیت.

این مطالعه برای اولین بار در فرانسه به ارجاع متقابل مرگ و میر رخ داده است که در ماه مارس و آوریل هنگامی که مراقبت ويژه بودند غرق COVID-19 بيمار با مناطق منشا افرادی که درگذشت. با تاکید بر افزایش قابل توجهی در مرگ و میر در میان مهاجران که در آفریقا و آسیا و پژوهش کمک می کند تا پر کردن برخی از شکاف ها در فرانسه درک آن جوامع اقلیت.

موضوع تبدیل شده است به طور فزاینده ای به موضوع داغ برای مدیران در پی سیاه و سفید زندگی می کند توجه به اعتراضات موجب مرگ جورج فلوید. محققان فرانسوی مورد ستایش قرار داد به مطالعه به عنوان یک گام مهم است اما همچنین گفت: این تنها شروع به خراش سطح از چگونه این بیماری همه گیر است که تأثیر فرانسه اقلیت که اغلب در زندگی شلوغ محروم محلات.

فرانسوی, سیاه, فعالان حقوق به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند برای بیشتر و بهتر قومی خاص داده است. رسمی جمهوری فرانسه است colorblind امتناع از دسته بندی و یا تعداد افراد با نژاد یا قومیت. برای منتقدان که هدایت فلسفه ساخته شده است که وزارت امور خارجه نسبت به تبعیض و قرار دادن اقلیت های در خطر در این بیماری همه گیر.

"من خوشحال هستم و من می دانم که همکاران خوشحال هستند چرا که ما شده اند در انتظار این اطلاعات" Solene Brun یک جامعه شناس و متخصص در مسائل مربوط به نژاد و نابرابری گفت. "اما شور و شوق ما این است که خو توسط این واقعیت است که این نگرانی تنها به کشورهای مبدا. آن را به دنبال سیاه, جمعیت و یا شمال آفریقا و جمعیت در تمامیت خود."

ترین نکته مطالعه ریختن هیچ نور چگونه متولد فرانسه کودکان از مهاجران به مراتب در این بیماری همه گیر. هنوز یافته های خود با اشاره به بالا نرخ مرگ و میر در میان خارجی خود را-به دنیا آمد پدر و مادر نشان می دهد که اقلیت ها به خصوص مردم سیاه و سفید از آفریقا ممکن است به طور نامتناسبی به عهده خیلی از فشار در فرانسه.

"آنها بسیار به وضوح سخت است ضربه. که غیر قابل انکار است" گفت: سیلوی لو Minez که سر INSEE بخش مطالعات جمعیت شناختی.

نصب شواهد از ایالات متحده و بریتانیا با اشاره به بیشتر COVID-19 مرگ و میر خطر برای ساکنان سیاه از سفید پوستان است افزایش فشار مطالعات زبان فرانسه. محققان bemoaned که دست خود را بسته بود با تابوهای برابر شناسایی افراد با نژاد یا قومیت و توسط قانون است که مقررات مربوط به حوزه پژوهش و جمع آوری داده ها.

"فرانسه انجام نمی دهد قومی-نژادی, آمار, اما ما باید کشور محل تولد" لو Minez گفت. "است که در حال حاضر بسیار روشن است."

INSEE محققان حفر کردن به داده های جمع آوری شده از فرانسه مدنی رجیستری از تولد و مرگ و ازدواج در نگاه به تولد کشورهای افرادی که در طول درگذشت مارس-آوریل اوج این کشور شیوع. فرانسه گزارش کرده است حدود 30000 ویروس های مربوط به مرگ و میر در همه, از همه گیری آغاز شده است.

نتايج پژوهش بودند به خصوص نگران کننده برای منطقه پاریس به ویژه در مناطق پر جمعیت و محروم شمال می رسد پایتخت فرانسه. در مقایسه با ماه مارس-آوریل 2019 پاریس-منطقه مرگ و میر در طول همان دو ماه این سال به ضرب گلوله توسط 134% در میان مهاجران شمال آفریقا و 219 درصد مردم دنیا در جای دیگر در آفریقا است.

منطقه را افزایش مارس-آوریل مرگ و میر در سال 2020 کمتر مشخص شده در میان مردم دنیا در فرانسه: 78%.

اریب نرخ مرگ و حتی بیشتر تلفظ در Seine-Saint-Denis, شمال حومه پاریس طولانی مشکل فقر و ازدحام بیش از حد. وجود دارد, مرگ و میر, افزایش 95 ٪ در فرانسه به دنیا آمد اما با 191% در میان مردم دنیا در شمال آفریقا و 368% در میان کسانی که از کشورهای جنوب صحرای آفریقا.

این مطالعه نشان می دهد که مهاجران آفریقایی بودند بیشتر در معرض عفونت زیرا آنها در زندگی شلوغ تر شرایط را به استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد به محل کار و به احتمال زیاد جزو کلید کارگران که همچنان در پست های خود را هنگامی که کارگران یقه سفید در خانه مانده در فرانسه دو ماه مستند.

جامعه شناس Brun گفت: این مطالعه با افشای محدودیت در فرانسه دانش در مورد اقلیت های ارائه استدلال قانع کننده برای تحقیقات گسترده تر.

"هنگامی که شما گوه پا در درب آن را می شود آسان تر به آن را باز کنید," او گفت:. "چه قیمتی در مورد این داده ها این است که تقریبا قرار داده و آن را به ما می دهد یک نگاه اجمالی از آنچه که ما می توانند یاد بگیرند که اگر ما به توافق واقعا نگاه نژادی و نابرابری در سلامت است. بنابراین نه فقط مهاجران بلکه فرزندان آنها و حتی شاید خود grandkids که می گویند همه کسانی که racialized به عنوان افراد غیر سفید پوست در فرانسه زندگی می کنند و با تبعیض است که به دلیل."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن