ایالات متحده می تواند به نجات 36,000 زندگی اگر اجتماعی فاصله شروع شده 1 هفته قبل: مطالعه

بزرگنمایی این تصویر تجزیه و تحلیل جدید می یابد اجتماعی فاصله شده است بسیار موثر در کاهش گسترش COVID-

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تجزیه و تحلیل جدید می یابد اجتماعی فاصله شده است بسیار موثر در کاهش گسترش COVID-19 — و که جان هزاران نفر را می تواند ذخیره شده اگر سیاست ها شروع شد. در این مارس 17, عکس, مردم, غذا خوردن در یک رستوران همراه درایو اقیانوس در ساحل میامی, فلوریدا., تقریبا یک هفته پس از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی. جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

آمریکا می توانست مانع از حدود 36,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 اگر گسترده اجتماعی فاصله اقدامات قرار داده شده است در محل فقط یک هفته پیش از آن در ماه مارس با توجه به یک تجزیه و تحلیل از دانشگاه کلمبیا.

تاکید بر اهمیت به شدت در پاسخ به coronavirus این مطالعه نشان داد که ایالات متحده می تواند اجتناب شود حداقل 700,000 کمتر عفونت اگر آن را تا به حال گرفته شده اقدامات مشابه در 8 مارس که از آن شروع به گرفتن در 15 مارس.

ایالات متحده در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون تایید COVID-19 مورد و بیش از 93,000 که مردم از این بیماری با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در تجزیه و تحلیل محققان کاربردی انتقال مدل به داده های گرفته شده از این بیماری همه گیر واقعی دوره شهرستان توسط شهرستان در ایالات متحده آمریکا — بدترین-آمار کشور در جهان است. تمرکز اصلی این پژوهش این دوره از مارس 15 آوریل 3 دوره زمانی که ایالات متحده و استان ها اجرا "اجرای اقدامات اجتماعی فاصله و محدود کردن فرد تماس بگیرید."

اگر محدودیت رفته بود به اثر در آمریکا دو هفته قبل محققان دریافتند نزدیک به 54,000 مردم هنوز هم زنده و نزدیک به یک میلیون COVID-19 موارد می توانست اجتناب شده است.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد COVID-19 جهانی همه گیر در تاریخ 11 مارس — یک عمل است که تا به حال شده است به طور گسترده ای پیش بینی شده است. دو روز بعد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی در آمریکا اما در آن زمان حتی دیگر برای ده ها تن از کشورهای ایالات متحده آمریکا به منظور اجتماعی فاصله و تعطیل کسب و کار به عنوان معمول است.

اگر آمریکا قادر بوده است به دنبال اجتماعی محدودیت فاصله به همان درجه در مارس 8, مطالعه می گوید آن را به شدت کاهش بیماری های تنفسی تاثیر — و اقدام اولیه را ساخته اند یک تفاوت بزرگ در مناطق پرجمعیت مانند شهر نیویورک است.

با اشاره به منطقه متروپولیتن نیویورک وضعیت به عنوان کانون بیماری همه گیر در ایالات متحده کاغذ می گوید اگر محدودیت گرفته بود اثر در 8 مارس را به این منطقه داشته اند حداقل 209,987 موارد کمتر و 17,514 مرگ و میر کمتر.

جدید تجزیه و تحلیل می یابد اجتماعی فاصله شده است بسیار موثر در کاهش گسترش ویروس و آن را به نظر می رسد در آنچه ممکن است اتفاق می افتد اگر متحده و یا دولت های محلی آسانسور کسانی که سفارشات بیش از حد به زودی – یا صبر بیش از حد طولانی به reimpose آنها.

پیش بینی روند نگران کننده, محققان می گویند که پس از استان ها و کشورهای بازگشایی اقتصاد خود و لغو محدودیت تعداد روزانه موارد تایید شده به احتمال زیاد خواهد شد در ادامه به کاهش تقریبا دو هفته است. که باقی مانده بهره مندی از خاموش شدن زوج با زمان تاخیر بین COVID-19 عفونت و تشخیصی تایید ایجاد خواهد شد "یک سیگنال غلط است که همه گیر است که به خوبی تحت کنترل" آنها را بنویسید.

با استناد مداوم آسیب پذیری به این ویروس محققان می گویند مدل های خود را توصیف کنید "زیادی تجدید حیات هر دو مورد و مرگ و میر ... اوج در اوایل و اواسط ماه ژوئن" حتی اگر محدودیت نصب دوباره فقط دو یا سه هفته پس از آرام شدن.

"ما باید تا پاسخگو و بنابراین با توجه به آنچه در" پژوهشگر جفری شمن می گوید NPR "و به سرعت قادر به شناسایی هنگامی که وجود دارد یک تجدید حیات عفونت در جامعه و پاسخ به آن را به سرعت و به خواهد به انجام این کار و تکرار اشتباهات ما."

از شنبه همه 50 ایالت باید حداقل تا حدی کاسته محدودیت در کسب و کار با ترکیبی از سیاست اجازه دادن به رستوران و یا فروشگاه های استقبال مشتریان. بسیاری از کشورها هنوز هم stay-در-خانه سفارشات و یا اجتماعی دیگر فاصله سیاست در اثر و برخی از شهرها و استان ها هستند حفظ خاموش کردن سفارشات.

NPR Nurith Aizenman کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب