خسته درهم پزشکان مبارزه با ویروس, کابوس های شبانه و اشک

رباط مراکش - هنگامی که درهم پرستار Mofadal Ahyane خود را از دست داد اولین بیمار به COVID-19 او تا به حال کابوس

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

رباط مراکش - هنگامی که درهم پرستار Mofadal Ahyane خود را از دست داد اولین بیمار به COVID-19 او تا به حال کابوس تکراری: بیمار خود را در عذاب ورقه از بدن خود را که به تدریج تبدیل به Ahyane خود پدر و سپس برادر پس از آن ،

"مرگ که هرگز مرا ترک خواهد کرد تا زمانی که من زندگی می کنند" Ahyane گفت: صدای ترک خوردگی به عنوان او به یاد می آورد بیهوده تلاش های پزشکان و پرستاران در بیمارستان در شمال شهر تطوان برای نجات زندگی انسان.

این ویروس به طرح میتوانست زندگی برای مراکش پزشکی کارگران است. آنها لذت بردن از بهتر امکانات پزشکی در بسیاری از آفریقا اما اغلب از تجهیزات موجود در بیمارستان های اروپا که همچنین خود را غرق.

متخصصان پزشکی در سراسر این مسلمان انگلستان در شمال آفریقا صحبت کرد به آسوشیتد پرس نشان می دهد که شکستگی و ترس ها و چالش های کار با خیال راحت به اشتراک گذاشته شده با همتایان غربی به عنوان ارادت به صرفه جویی در زندگی.

دو درهم پزشکان مرده بود پس از تبدیل شدن به آلوده مقامات گفته اند. مراکش است که در زیر سخت مستند در حال حاضر بیش از 4500 مورد تأیید و برخی از 170 مرگ و میر با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز دفعات مشاهده شده است.

از اوایل ماه مارس دولت مراکش به طور پیوسته معرفی ویروس کنترل اقدامات است که باید به تدریج تبدیل شهرهای پر جنب و جوش به نزدیکی شهر ارواح. وزیر بهداشت خالد آیت Boutaleb می گوید که اگر نیست آن را برای اقدامات پیشگیرانه مراکش خواهد بود در حال حاضر رو 6,000 coronavirus مربوط به مرگ و میر.

هنوز ویروس به شکل دراورده شده شخصی برای ویران کردن برخی از سلامت کارگران به طور موقت آنها را پاره از هم جدا خانواده خود را به عنوان آنها خود منزوی در پایان روز برای حفظ عزیزان خود را امن است.

رادیولوژی, پرستار, Iman Benali در کازابلانکا را سیدی Moumen بیمارستان شده است دور از شوهر و 6 ساله کودک از اوایل ماه مارس. برخی از پرستاران شاغل با Benali تا به حال برای متوقف کردن تغذیه با شیر مادر نوزاد در هنگام انجام وظیفه به نام, او گفت:.

او روز طولانی در خود انزوا در یک هتل با 70 متخصصین پزشکی دیگر. هتل خانهدار نیز مجبور به تبادل خانواده ها برای اتاق های هتل ها به دلیل تماس خود را با بهداشت حرفه ای.

Benali گفت: فداکاری های مشترک با همکاران ایجاد کرده است یک پیوند ویژه ای.

"ما سازمان دیده بان برای هر یک از دیگر از شفقت بلکه از ترس برای سلامتی خود ما," او گفت:. "اگر یک بیمارستان کارگر می شود آلوده به این معنی که کل بیمارستان نیروی کار ممکن است آلوده شود."

در مولاي Abdellah بیمارستان در مراکش اطلس شهر ساحلی فروش, دکتر یوسف ابوظبی گفت که او معتقد است که مرگ و میر ناشی از همکاران او هستند یک نیروی محرکه برای مراقبان.

"اگر مرحوم پزشکان داده شد یک فرصت برای بازگشت به کار آنها خواهد آن را فورا. شما می خواهم آنها را پیدا کنید در دنده محافظ, درمان بیماران," او گفت:.

در طول 12 ساعت شیفت, پرستار Ahyane به ندرت می خورد چرا که او از ترس آلودگی. "شما تعجب دست های خود را تمیز به اندازه کافی به غذا خوردن؟," او می گوید.

دکتر Houcine Benazouz نیست حتی خوردن در نظر بگیرید. از اوایل ماه مارس او شده است در حال اجرا بین ادارات در تطوان بیمارستان. در شب او باقی می ماند در یک سفید, غیر شخصی اتاق هتل به دور از آسایش خود عزیزان است.

"آن را به سخت ترین انتخاب من ساخته شده, ترک همسر و فرزندان پشت سر من," او گفت:.

نبیل Zouini که با این نسخهها کار با یک آزمایش نیروی کار در زادگاه خود از مکناس, نبوده است, در بیش از یک ماه چیزی در او 3-year-old daughter نمی توانند درک کنند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"او لبخند من هر شب و من می پرسد: 'در حال حاضر شما در حال آمدن به خانه فردا؟'" Zouini او گفت: ویدیو چت با کودک خود. "اگر من می گویند او گریه می کند."

Zouini dons جدید ماسک و لباس شب در هر برخورد با موارد مشکوک اما او هرگز خاص او امن است.

"سخت ترین قسمت گرفتن لباس شب خاموش. ما باید آن را در راه است که ما را لمس نمی خارج از کت و شلوار است که به طور کامل آلوده. ما فقط می توانید را خاموش و کت و شلوار از داخل به خارج است." او حذف لباسهای حداقل 10 بار در روز.

آن را در حال حاضر شروع به احساس مانند باستان باروها از مکناس در حال بسته شدن در.

"روانی آشفتگی فوق العاده سخت" او گفت:. "بسیاری از ما خواهد بود زخم خورده از آنچه ما می بینیم."

Zouini توصیف وهم آور پوچی در خیابان های شهرستان خود را در یک تصویر است که برخورد با یک بار پر جنب و جوش محیط مکناس که در زمان عادی تساوی گردشگران از سراسر جهان است.

"من به عنوان درایو به خانه مورد مشکوک به چشم من فلش برای یک ثانیه و من از کافه ها ، زمین های بازی وزوز با زندگی ... قبل از اینکه من به ارمغان آورد به واقعیت" او گفت:.

با استفاده از یک نمونه درهم بیان است که ممکن است صحبت می کنند به تمام کشور سلامت کارگران Zouini افزود: "من به خودم گفتم ما نمی توانیم یکدیگر را ملاقات امروز ما را در آغوش فردا."

___

ایلین Ganley در پاریس کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب