مردی که فیلم برداری Arbery کشتن چهره های تماس برای دستگیری

آتلانتا—جنوبی گرجستان ساکن تصویری از کشتار Ahmaud Arbery کمک جرقه در سراسر کشور تظاهرات و احیای اجرای قانون مو

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

آتلانتا—جنوبی گرجستان ساکن تصویری از کشتار Ahmaud Arbery کمک جرقه در سراسر کشور تظاهرات و احیای اجرای قانون موشکافی مورد منجر به قتل اتهامات علیه دو مرد که تعقیب می کردند و به ضرب گلوله Arbery.

اما بر خلاف دیگران که مورد ستایش قرار داد به عنوان قهرمانان برای ضبط تیراندازی مردی که فیلم برداری مرگبار روبرو می شوند در دست بررسی است و به صورت بالقوه خود دخالت در پیگیری Arbery.

در روزهای اخیر اعتراض کرده و گرجستان دفتر تحقیقات برای دستگیری مرد ویلیام برایان یکی از Satilla سواحل محله در نزدیکی Ga., که در آن Arbery کشته شد در فوریه. 23. برایان نیم دقیقه تصویری که منتشر شد آنلاین در این ماه به نظر می رسد که ثبت شده است در حالی که برایان بود زیر Arbery در یک وسیله نقلیه.

در این ویدئو Arbery, 25, دیده می شود, در حال اجرا پایین خیابان درخت پوشیده به عنوان دو تن از برایان همسایه — گرگوری McMichael, 64, و پسرش تراویس McMichael, 34 — صبر کنید تا در آینده برای او. Arbery و تراویس McMichael دیده می شود کشتی جودو بیش از McMichael را با تفنگ ساچمهای به عنوان McMichael شاخه سه بار. Arbery سپس چرخش در اطراف تلاش می کند به اجرا در می افتد و به پیاده رو.

در دوشنبه, S. Lee مریت یک وکیل برای Arbery خانواده تصریح کرد مشاجره او که به دلیل Bryan شرکت کرده بود در تعقیب و "محصور" Arbery او باید دستگیر و همراه با McMichaels بودند که به اتهام مارس 7 با قتل و تشدید حمله.

"ما می دانیم آن را نه تنها کسی کشیده ماشه" مریت گفت.

برایان وکیل کوین گاف کاهش یافته است به نظر در روز دوشنبه. اما در اوایل بیانیه گاف گفت که برایان غیر مسلح در زمان تیراندازی و نباید به جرم متهم است. مدیر GBI ویک رینولدز بود, گفت: این سازمان در دست بررسی برایان دخالت در تیراندازی رسم انتقاد از گاف.

"این نظر که پشتیبانی نشده توسط شواهد در حال حاضر در اختیار GBI اند دلیلی قرار داده شده زندگی آقای برایان, خود, خانواده, دوستان و همسایگان در معرض خطر و در یک ماده از لحظات به طور موثر خود را نابود زندگی" گاف گفت. "آقای برایان احترام می پرسد که GBI بی درنگ بررسی دوباره فایل و پاک کردن خود نام خوب است."

برایان در نظر گرفته شد یکی از شرکت کنندگان در پیگیری طولانی قبل از این ویدئو ظهور آنلاین. او در ذکر اولیه گزارش پلیس از قتل بود که تا حد زیادی بر اساس یک Glynn پلیس شهرستان افسر مصاحبه با گرگوری McMichael.

McMichael افسر گفت: که او و پسرش را برداشت اسلحه های خود را و شروع به تعقیب Arbery پس از دیدن او اجرا را از طریق محله است. McMichael همچنین گفت که او فکر Arbery بود مشکوک در یک سری از شکست ،

این McMichaels سعی در قطع Arbery در طی تعقیب و گریز با توجه به گرگوری McMichael حساب و Arbery تلاش برای جلوگیری از آنها را با چرخش به اطراف در حال اجرا و در جهت دیگر. که در آن نقطه, Bryan "تلاش برای جلوگیری از او که ناموفق بود" با توجه به گزارش.

Arbery سپس بر روی یکی دیگر از خیابان و McMichaels کردم در مقابل او را در حالی که برایان دنبال از پشت و شروع به فیلمبرداری.

برایان دخالت نیز ذکر شده است در نامه ای که جورج E. Barnhill, منطقه وکیل در گاردن سیتی گرجستان نوشت: به Glynn پلیس شهرستان در ماه آوریل است. Barnhill دوم از چهار دادستان که مسئول این پرونده است. او recused خود با استناد به تضاد منافع, اما نه قبل از مشاوره پلیس که ناکافی علت احتمالی وجود داشته به دستگیری McMichaels یا بریان.

سه مردان, Barnhill گفت: به نظر می رسد "پس در 'تعقیب' دزدی مشکوک با جامد دست اول علت احتمالی در محله خود و درخواست/گفتن او را به متوقف شود."

Barnhill و تحلیل, که برای اولین بار در گزارش نیویورک تایمز به احتمال زیاد منجر به این تصمیم توسط پلیس محلی به دستگیری مردان است. پس از انتشار این ویدئو یک تحقیقات مستقل آغاز شد GBI که دستگیر McMichaels در عرض دو روز.

برایان باقی مانده است و رفته در تلویزیون در تلاش برای توضیح خود را. هفته گذشته او و گاف به نظر می رسد در سی ان ان برنامه "کومو زمان نخست." Bryan شد تا حد زیادی آرام است اما گاف interjected به عنوان برنامه لنگر, Chris Cuomo, خواسته برایان در مورد اقدامات خود را در فوریه. 23 و انگیزه خود را برای ضبط ویدئو.

گاف اختصاص داده سرزنش برای عکسبرداری به McMichaels ادعا که برایان زندگی می کردند نزدیک بود و کشیده شده توسط هیاهو.

"این وحشتناک یک ماده و برخی از مردم در حال رفتن به مجبور به پاسخ برای آنچه" گاف گفت. "اما من مشتری مسئول است. من مشتری غیر مسلح. من مشتری نه ضربه میزنن. موکل من نبوده است تا آنجا که به مبارزه با مشت از او در مدرسه بالا است."

برایان ارائه همدردی خود را به Arbery و گفت که او برای آنها دعا و با اشاره به نقش ویدیو در آوردن با توجه به این مورد است. "اگر وجود ندارد یک نوار پس از آن ما نمی خواهد می دانم آنچه اتفاق افتاده است," او گفت:. "من امیدوارم که آن را در پایان به ارمغان می آورد عدالت به خانواده و آرامش به خانواده است."

کارشناسان حقوقی گفت: عدم اطمینان است که به نظر می رسد به احاطه برایان دخالت ممکن است آن را سخت تر برای دادستان برای تعیین اینکه آیا به عنوان جرم جنایی به اتهام او و برای چه.

"آن همه نوع از نوبت در حقایق" گفت: Nirej Sekhon, یک استاد حقوق در دانشگاه. "من حتی مطمئن شوید که چه جرم او متهم خواهد بود و ما نیاز به دانستن بیشتر در مورد وضعیت روانی و چگونه او کمک کرد و اگر در همه."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

شیوه ای که در آن برایان ظاهر است که آن را غیر معمول درام. یک Brunswick وکیل آلن تاکر گفت: تلویزیون اخبار ایستگاه که گرگوری McMichael او را به تصویری و از او خواست اگر او می تواند کمک به او تحویل آن به رادیو های محلی میزبان.

تاکر که در پاسخ به پیام ها به دنبال نظر در روز دوشنبه گفت: McMichael امیدوار تصویری روشن خواهد تا شایعات در گردش مورد تیراندازی. با توجه به WSB-TV, یک وابسته به ABC در آتلانتا تاکر گفت که او امیدوار است انتشار برایان تصویری خواهد کمک به کاهش تنش های نژادی.

"من نمی خواهم محله برای تبدیل شدن به یک فرگوسن" تاکر گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب