میچ مک کانل برنده ایران با نامزدی در 7 پیشنهاد برای مدت

LOUISVILLE, Ky. - رهبر اکثریت جمهوریخواه میچ مک کانل که موقعیت خود را به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پ

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

LOUISVILLE, Ky. - رهبر اکثریت جمهوریخواه میچ مک کانل که موقعیت خود را به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مهم ترین کنگره متحد به راحتی برنده حزب خود را نامزد سه شنبه شب در کنتاکی در پیشنهاد خود را برای یک هفتم ترم.

مک کانل که از نزدیک با مغلوب ساختن پیشی جستن در برش مالیات و قرار دادن محافظه کاران فدرال نیمکت رو تنها نشانه مخالفت از یک گروه از رقبای جمهوری خواه در بلوگراس حالت اولیه. در یک اقدام بی سابقه دولت اجازه داده گسترده غایب پست الکترونیکی-در رای گیری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. ممکن است روز قبل از مک کانل می داند که خود را دموکراتیک حریف خواهد بود در پاییز.

مک کانل صرف ماه و قابل توجهی کمپین نقدی در حمله به امی مک گراث بازنشسته دریایی خلبان جنگی دیده می شود به عنوان پیشتاز برای بسیاری از دموکرات های اولیه. اما دانشجوی سال اول مجلس دولت چارلز بوکر به نظر می رسد برای به دست گرفتن شتاب در هفته های آخر اولیه تقویت شده توسط یک سری از مشخصات بالا تاییدیه و فعالیت خود را در طول تظاهرات خواستار عدالت برای سیاه و سفید آمریکایی کشته شده به تازگی توسط پلیس.

مک کانل که سیاهی اش سنا موقعیت رهبری و توانایی خود را برای ارائه بودجه فدرال برای دولت خواهد بود که شدیدا مورد علاقه در پاییز کمپین مهم نیست که دموکرات ظهور از اولیه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن