'همه ' ترس': چگونه دوچرخهسواری و باندهای جرایم سازمان یافته عضلانی در GTA کامیون یدک کش صنعت

پرداخت شما می تواند به عنوان یک GTA راننده کامیون. ساعت خود را انعطاف پذیر هستند. شما فقط نیاز به یک کامیون و

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

پرداخت شما می تواند به عنوان یک GTA راننده کامیون. ساعت خود را انعطاف پذیر هستند. شما فقط نیاز به یک کامیون و یک گواهینامه رانندگی معتبر برای رسیدن به سر و صدا به بالا و پایین جاده به دنبال رشته وسایل نقلیه.

در حرکت نزولی محلی رانندگان کامیون یدک کش در حال تداوم شانه با آنچه در نیویورک پلیس منطقه ای می گویند حداقل چهار گروه هاي جرم سازمان يافته در یک صنعت است که دیده می شود یک سری از چهار قتل و نمرات از arsons تیراندازی و تهدید بیش از 18 ماه گذشته.

"آنها سفر در twos به مردم از ترس به آنها را تهدید می کند" گفت: صنعت خودی که عصبی بودن شناخته شده است. "همه می ترسم."

خودی می گویند یک راننده می تواند خالص $2,000 معاف از مالیات یک هفته — گاهی اوقات در یک روز — از طریق بسیاری از جعلی رشوه از فیزیوتراپی درمانگاه های بدن, مغازه های اجاره خودرو و تجهیزات ذخیره سازی.

منابع می گویند GTA بکسل صنعت جذب کرده است برخی از سخت هسته ای تاسیس گروه های سازمان یافته از جمله دوچرخه سواران با Hells Angels روابط در شرق پایان و به عنوان تازه وارد گروه های مهاجر در غرب است.

مقدار پول در بازی بزرگ است — تنها یک بخش کوچک از آن می آید در واقع از بکسل حذف رشته وسایل نقلیه.

و هشدار در مورد کلاهبرداری شده است در حال رشد برای سال. در سال 2012 انتاریو بیمه خودرو ضد تقلب نیروی کار اشاره کرد که هزینه های بیمه به ضرب گلوله کشته بود تا $2.4 میلیارد برای استانی خودرو برخورد در چهار سال حتی اگر تعداد زیادی از مردم صدمه دیده و شدت صدمات کاهش یافته است.

"ما نمی تواند نتیجه گیری کرد که این به طور کامل با توجه به تقلب اما ما گمان کنیم که تقلب نقش قابل توجهی" این کمیته نوشت:, و اضافه کرد که تحقیقات خود را "سوء ظن تقویت شده که فعالیت های جعلی است که به طور فزاینده ای پیش برنامه ریزی شده و به خوبی سازمان یافته — به خصوص در منطقه تورنتو."

حمل و نقل وزیر کریستین Mulroney تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد افزایش خشونت در بکسل میباشد.

سخنگوی وزارت کریستینا Salituro ارائه شده همان نظر وزارت ارائه شده ستاره در اوایل این ماه: "انتاریو متعهد به حصول اطمینان از استاندارد بالای ایمنی برای کامیون یدک کش میباشد. این خشونت باقی مانده است جدی و دلیلی برای نگرانی و دولت ما همچنان به اولویت بندی صلیب-وزارت کار در جریان است برای جلوگیری از این رفتار است."

در ضمن درهای بسته باقی می ماند برای یک Vaughan شرکت حقوقی است که به نمایندگی شرکت های بیمه در موارد تقلب. شرکت حقوقی از Carr قانون مجبور شد از کسب و کار در این سال پس از دفاتر خود را دو برابر آتش و یک فرد مسلح اخراج عکس از طریق جلو پنجره در روز روشن در حالی که مردم در داخل بودند.

یک Oakville و دو تورنتو مردان متهم شدند توسط پلیس منطقه یورک در پروژه پلاتین با حمله به Carr قانون برای طبقه بندی جرائم از جمله اقدام به قتل و توطئه برای ارتکاب قتل و اخاذی و حمله با یک سلاح.

در آن گزارش تقلب نیروی کار اشاره کرد که مراجعه کننده به مراکز توانبخشی هستند به شدت درگیر در خودرو برخورد تقلب در GTA.

برخی گزارش داد که نمی تواند آنها را جذب بیماران که در خودرو برخورد "بدون پرداخت قابل توجهی ارجاع هزینه به اپراتورهای کامیون یدک کش بدن و مغازه ها و مشاوران و/یا مراجعه پزشکان است."

کسانی که هزینه های غیر قانونی بخشی از یک تلاش بیشتر برای کلاهبرداری از شرکت های بیمه نیروی کار در ادامه به نقل از یک پلیس محقق که مشکوک یک GTA دکتر moonlighting به عنوان یک متقلب.

نیروی کار نیز پیشنهاد برخی از وکلا و مشاوران بودند که در تقلب.

محقق گفت که نظارت بر داشت که تنها 20 نفر بازدید توانبخشی کلینیک در یک روز حتی اگر درمانگاه کتاب اعلام کرد که 98 نفر امضا کرده بود ،

"درمانگاه بود شارژ $150/بازدید که با این نسخهها کار به $14,700 که برای یک روز" محقق گفت: وظیفه نیروی. "من قادر به تعیین که 90 درصد از مراجعات به کلینیک آمد از یک دکتر در تورنتو است. مدعی فایل به طور کامل خالی به جز ارجاع نامه از دکتر که شامل یک نقشه از چگونه برای رسیدن به درمانگاه همراه با یک ورق در آنها به فاکتور در شرکت های بیمه. نه یک پزشکی توجه داشته باشید در هر یک از فایل ها."

این گزارش اشاره می کند و نه از هویت دکتر و یا اینکه آیا او و یا او را بیشتر مورد بررسی قرار گرفته و یا منظم.

"ما مطلع شده است که آن را غیر معمول نیست برای متقاضیان به شکست به نظر می رسد در یک برنامه ریزی معاینه پزشکی بدون ارائه متوجه است که آنها قادر به حضور" وظیفه نیروی نوشت. "ما همچنین گفته شده است که در برخی از موارد آنها شده است توصیه به انجام این کار توسط مشاورین حقوقی."

همراه با یقه سفید جنایتکاران صنعت orbited توسط کج پلیس و سخت هسته ای گانگستر خودی می گویند.

سه اتاوا افسران پلیس متهم شدند در اوایل این سال با در نظر گرفتن رشوه مربوط به بکسل.

Supt. مایک شل نیویورک پلیس منطقه گفت: در ماه گذشته که پروژه پلاتین محققان آمار چهار گروه هاي جرم سازمان يافته به عنوان آنها کشف و ضبط یک دستگاه تفنگ, 16 handguns, 13 تفنگ ساچمه ای نه تفنگ یک اره-off shotgun هزاران نفر از مهمات پنجه بوکس, بی حس کردن اسلحه و یک صدا خفه کن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شل برجسته تقلب در هنگام اعلام پروژه پلاتین دستگیری و توصیف صحنه برخورد در جاده و در پارکینگ.

وظیفه نیروی توصیف یک "تکامل" در نحوه برخورد بودن صحنه به کلاهبرداری از شرکت های بیمه.

"در ابتدا هیچ واقعی برخورد, تنها گزارش از آنها اتفاق افتاده است" وظیفه نیروی متحده است. "در مرحله دوم, وسایل نقلیه آسیب دیده بودند به نظر می رسد به عنوان اگر آنها درگیر در یک برخورد. به عنوان اجرای تکنیک های پیشرفته بود و کلاهبرداران با این نتیجه که آنها شروع به درگیر بی خبر قربانیان واقعی برخورد."

نیروی کار آمده است: "این موجود نزدیک به پرداختن به ایمنی جاده ها حمایت از مصرف کنندگان و دیگر نگرانی های مربوط به بکسل صنعت منجر به متناقض و گیج کننده گریخته از الزامات و اجرای سطوح... این تضاد رویکرد می تواند کمک به تسهیل تقلب."

این کا و دیگر گروه های صنعت می گویند یکی از راه های کاهش خشونت و تقلب خواهد بود برای متوقف کردن پاداش همه غنایم از یک تصادف به دو کامیون در صحنه است. یکی دیگر از راه خواهد بود برای تحمیل استانی صدور مجوز استاندارد به جای یک درهم آمیخته از شهرداری قوانین خودی می گویند.

در همین حال پلیس در سراسر GTA در ادامه به پروب قتل arsons و تیراندازی متصل به این صنعت است.

هیچ هزینه گذاشته شده است که در قتل Scarborough راننده کامیون Lawrence Taylor Brodie, 28, که به ضرب گلوله کشته شد به مرگ اعدام-سبک در جلوی خانه, از خانه اش در آوریل 29, 2019m یا در ژانویه 2019 مرگ Lingathasan Suntharamoorthy, 36, یک شرکت بکسل کارگر بود که به ضرب گلوله در داخل شیپور آپارتمان در نزدیکی کندی جاده ها و بزرگراه 401.

اتهامات گذاشته شده است که در برابر یک 15 ساله و یک دختر 17 ساله در مارس 14, تیراندازی, مرگ راننده هاشم Kinani, 23, از تورنتو که در بدن داشت در یک کامیون در خارج از یک مجتمع آپارتمانی در نزدیکی پاناما دادگاه و کیپلینگ خیابان.

حداقل دو نفر از این چهار نفر متهم در شب کریسمس سال 2018 تیراندازی مرگ سهیل Rafipour, 33, متصل شد به بکسل میباشد.

در علاوه بر این به تقلب شل نیز صحبت از قاچاق مواد مخدر در بکسل میباشد.

پروژه پلاتین محققان همچنین کشف و ضبط پنج کیلوگرم فنتانیل 1.5 کیلوگرم کوکائین 1.25 کیلوگرم کریستال مت 1.5 کیلوگرم حشیش و بیش از 500,000 دلار پول نقد.

از جمله جرایم سازمان یافته بهره در کسب و کار بکسل نیست منحصر به فرد برای GTA.

مونترال در پایین ترک خورده جرایم سازمان یافته خشونت در آن بکسل صنعت پس از سال 2017 گزارش شهر بازرس کل دنیس گالانت که به این نتیجه رسیدند که بسیاری از این شهر دو شرکت اجرا شد و یا پشتیبانی شده توسط Hells Angels و مافیا.

گزارش خود اشاره کرد که سازمان جنایتکاران کشیده شد به بکسل صنعت در بخشی به دلیل آن وجوش سادگی با سایر جنایی حرفه مانند قاچاق مواد مخدر در خودرو سرقت حجم پول شویی و loansharking.

"در واقع به نظر می رسد که بکسل فعالیت است که تجدید نظر به جرم و جنایت سازمان یافته به دلیل دو کامیون در جاده انتظار برای یک تماس به دو خودرو در یک وضعیت ایده آل برای شرکت در حاشیه فعالیت های" گالانت نوشت.

Peter Edwards


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن