بشار اسد: اروپایی ها به دنبال کنترل اقتصاد می رود پس از پسر عموی

بیروت - در یک روز تابستانی در سال گذشته ریاست جمهوری نگهبانان سوار از سازمان خیریه تاسیس شده توسط سوریه ثروتمن

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

بیروت - در یک روز تابستانی در سال گذشته ریاست جمهوری نگهبانان سوار از سازمان خیریه تاسیس شده توسط سوریه ثروتمندترین تاجر و پسر عموی بشار اسد حمل دور جعبه از اسناد و مدارک و کامپیوتر. در همان زمان, موسسه خیریه مدیر بود که مورد سوال در کاخ ظن فساد است.

ضبط داده ها شامل نام هزاران نفر از مبارزان شبه نظامی که با پشتیبانی دولت در 9 سال جنگ داخلی و از جمله حقوق آنها دریافت شده از Al-بوستان این گروه خیریه تاسیس شده توسط Rami Makhlouf.

این حادثه در ماه اوت گذشته بود باز سالوو در سرکوب Makhlouf قدرت سیگنالینگ آغاز تا پایان نقش خود را به عنوان خبرنگار خانواده بالا رود.

بی سابقه سرکوب پشت سر هم به عمومی با یک سری از Facebook ویدئوها Makhlouf ارسال شده در اعتراض به اقدامات. آن را نشان داد جدید شکنندگی بحرانزده رئیس جمهور و به نادر نگاه اجمالی به توطئه مات و دایره درونی مربوط قدرتمند بانوی اول و کسب و کار رقابت.

اسد که مارکس از 20 سال در قدرت در این ماه جان سالم به در نزدیک به یک دهه از جنگ با حمایت روسیه و ایران و وفادار کلاس از تجار و بازرگانان. تعدادی از کسانی که تجار و بازرگانان کمک به حفاظت از دولت و منافع اقتصادی نیز خیابانی خود.

در حال حاضر جنگ زده کشور, چهره جدید سطح از مشکلات.

پوند سوریه کاهش یافته است به 1800 دلار از 50 قبل از جنگ. قیمت ها افزایش یافت و برق و کمبود سوخت در حال راجعه. بیش از 80 درصد از جمعیت در فقر زندگی می کند. هنگامی که یک صادر کننده نفت سوریه در حال حاضر زندگی می کند در یک خط اعتباری از ایران که چهره خود را مشکلات اقتصادی.

تحریم ها در محل قبل از جنگ معنی سوریه به سختی می تواند صادرات هر چیزی و تحریم های جدید آمریکا را تهدید به بیشتر چوک کشور است.

با سرکوب اسد به نظر می رسد مجموعه در آوردن اقتصاد کشور را محکم تر تحت کنترل خود و تقویت دولت را با خزانه خالی.

"رامی بالقوه مرگ است که عمدتا بازتابی از تغییر در راس رژیم" در بازیکنان نه سیاست گفت: جهاد Yazigi, editor-in-chief از سوریه گزارش.

جدید بازیگران در حال رقابت با سنتی قدرت در خانواده بیش از این کاهش منابع, او گفت:.

برای مثال اولین بانوی Asmaa اسد به طور فزاینده ای به دنبال تمرکز همه امور خیریه تحت نظارت. او سر سوریه اعتماد برای توسعه که در آن بسیاری از کمک های خارجی برای پس از جنگ بازسازی کانال است.

این Makhloufs شده اند اسد خانواده دیرین همکاران. Makhlouf پدر محمد بود و شوهر خواهر بشار اسد پدر حافظ و یک مربی جوان اسد. قابل توجه او بیش از حد در حال حاضر به نظر می رسد شده اند به کنار.

رامی Makhlouf رز در کنار بشار اسد که پس از فوت پدرش در سال 2000. بهره گیری آزادسازی اقتصادی Makhlouf شد قریب به اتفاق رقم در سوریه کسب و کار و از همه مهمتر کنترل بزرگترین شرکت مخابرات Syriatel.

نام او مترادف با اسد در قدرت. در اوایل درگیری معترضان آتش کشیده شده خود شرکت — و Makhlouf نقل مکان کرد و از چشم های عمومی.

برخی از سوریه ناظران مقایسه زمان سرکوب به عربستان سعودی ریتز-کارلتون لحظه. به دنبال تحکیم قدرت عربستان شاهزاده محمد بن سلمان بازداشت ده ها تن از اعضای خانواده سلطنتی و کلیدی کسب و کار چهره, قفل کردن, در بسیاری از هتل پنج ستاره در یک سال 2017 با فساد مبارزه است.

نشانه هایی از ترک های پدید آمده در سال گذشته است. در بهار گذشته یک مقاله متعلق به Makhlouf انتقاد رقیب تاجر Samer فوز در نظر گرفته شده نزدیک به بانوی اول.

به زودی پس از ممیزی راه اندازی شد در برابر Makhlouf آل-بوستان خیریه — با حمله به دفاتر آن و بازجویی از کارکنان آن جزئیات مربوط به آن گزارش شده در رسانه های عربی و تایید شده توسط یک مهاجر سوریه تاجر Firas Tlass.

Tlass گفت: سرکوب رانده شد بانوی اول.

حرفه ای سرمایه گذاری در بانک Asmaa اسد در تلاش برای امن سه فرزند خود را در آینده از ترس تحکیم خانواده ثروت در دست Makhlouf و پسرانش که در دبی زندگی می کنند گفت: Tlass. او تخمین می زند Makhlouf فورچون در 13 میلیارد دلار است.

ممیزی نهایی پارگی بین Makhlouf و اسد گفت: Tlass.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از آن, Al-بوستان مدیر و حسابدار جایگزین شد چهره های نزدیک به کاخ وابسته به ارتش یکپارچه به نیروهای مسلح. در این سال Makhlouf دارایی شد و به طور موقت توقیف شد و او را ممنوع از سفر.

Makhlouf که تقریبا هرگز باعث می شود نظرات پاسخ خود را با Facebook ویدئوها که شوکه کشور تبدیل اختلافات خانوادگی به یک سریال درام.

او در ظاهر به بانکی در حمایت از حکومت علوی جامعه که از آن او و رئیس جمهور تگرگ و آن را که بخش عمده ای از طرفدار دولت و شبه نظامیان او به مدت طولانی پشتیبانی می کند.

"این ضعف رژیم است که این امکان را برای این بخش به پخش عمومی" گفت: Tlass که پسر سابق وزیر دفاع و زندگی در تبعید نگه می دارد اما روابط با سوریه است.

تا پایان سال دولت آشکارا نام Makhlouf و دیگر تجار و بازرگانان و یا مسئولان در مبارزه با فساد است. رسانه های دولتی که یک بار آنها را به نام "ناسیونالیست کلاس کسب و کار" در حال حاضر مارک آنها را "جنگ سود." مقامات صحبت از میلیاردها پوند سوریه کرده است. دولت گفت Makhlouf بدهکار آن $180 میلیون.

دارایی شد و به طور موقت توقیف از Ayman جابر فولاد و نفت معامله گر با همسر اسد پسر عموی. همچنین آمار بود حسام Qaterji قدرتمند نفت و معامله گر که در تسهیل قاچاق نفت از شرق سوریه و شبه نظامیان است. اولین بانوی دایی تعریف al-Akhras یک معامله گر مواد غذایی نیز نام برد.

گزارش ها نشان می دهد بسیاری از کسانی که تجار و حل و فصل با دولت و پرداخت حق عضویت.

در همین حال روسیه علاقه زیادی به ترجمه آن نقش نظامی در سوریه به اقتصادی و منافع سیاسی به نظر می رسد به از دست دادن صبر و شکیبایی با هرج و مرج و فساد زده دولت است.

بنابراین این امر استقبال دمشق حرکت به تشدید کنترل بر اقتصاد گفت: ویتالی Naumkin برجسته مسکو بر اساس کارشناس خاورمیانه.

Kirill semyonov را یک سوریه کارشناس با روسیه در امور بین المللی شورای توصیف سرکوب به عنوان یک re-توزیع دارایی ها در میان اسد و همراهان را "نظامی-جنایی اقتصاد است."

"Makhlouf تبدیل به یک پیوند ضعیف در زنجیره ای," او گفت: روسیه پیشرو در کسب و کار روزانه کومرسانت. "بشار اسد نیاز به بودجه و یا رژیم خود را فرو ریختن پس چرا پول را از کسی که می تواند پرداخت."

___

آسوشیتد پرس نویسنده ولادیمیر Isachenkov کمک به این گزارش از مسکو.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب