در جنگ علیه COVID-19 یک خطر 'واکسن ناسیونالیسم'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت و رئیس جمهور چین شی جینپینگ نشان داده شده در اینجا در سال 2019 ب

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و رئیس جمهور چین شی جینپینگ نشان داده شده در اینجا در سال 2019 باید هر دو رو انتقاد برای اداره خود از coronavirus. رهبران این دو کشور در حال حاضر هل دادن سخت برای واکسن. ایالات متحده در حال حاضر موافقت به پرداخت یک شرکت دارویی بیش از 1 میلیارد دلار به تولید یک واکسن است که هنوز به تایید شود. یازدهم می گوید اگر چین موفق به توسعه یک واکسن آن اعلام خواهد شد "جهانی عمومی خوب است." کوین لمرقو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین لمرقو/ایسنا

مسابقه به شکست coronavirus را می توان در دو راه مجزا. یکی این است که بر اساس همکاری های بین المللی با یک واکسن درمان به عنوان یک "جهانی خوب است." دیگر رقابتی یک نبرد بین ملت ها که با عنوان "واکسن ناسیونالیسم."

بسیاری از آنها امیدوار سابق اما در حال دیدن نشانه هایی از دومی است.

رقابت اصلی در این و بسیاری دیگر از مسائل جهانی به نظر می رسد بین ایالات متحده و چین است. هر دو رئیس جمهور تهمت و رئیس جمهور چین شی جینپینگ مواجه شده اند انتقاد برای اداره خود از شیوع کروناویروس. موفقیت با یک واکسن در خانه می تواند تا قبل از کاستی.

"ما در مورد به بی سابقه ای نبرد بیش از دسترسی به واکسن خواهد شد که تا کنون بیشتر به چالش کشیدن اگر ما در آمریکا در مقابل چین جنگ سرد محیط زیست" گفت: Ian Bremmer رئیس گروه اوراسیا سیاسی شرکت مشاوره.

مغلوب ساختن پیشی جستن عملیات پیچ و تاب سرعت طراحی شده است به منظور توسعه یک COVID-19 واکسن برای آمریکایی ها به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و با یک چشم و در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

هفته گذشته دولت آمریکا اعلام کرد که پرداخت تا $1.2 میلیارد دلار به شرکت داروسازی AstraZeneca برای شروع کار بر روی یک واکسن است که می تواند آماده در اوایل اکتبر هر چند وجود دارد هنوز رتبهدهی نشده است یک واکسن است که ثابت شده است به امن و موثر است.

چین خط

در ضمن چین یازدهم اتخاذ کرده است تا حدودی نرمتر عمومی خط که برخی از آنها توصیف به عنوان "واکسن دیپلماسی است."

یازدهم می گوید چین را صرف 2 میلیارد دلار برای کمک به کشورهای در حال توسعه. چین نیز در میان ده ها تن از کشورها آن را امضا کرده اند به یک قطعنامه توسط کشورهای عضو سازمان بهداشت جهانی می گوید که یک واکسن باید درمان شود به عنوان یک "جهانی عمومی" توزیع شده به عنوان به طور گسترده و نسبتا ارزان.

چین مواجه شده جهانی برای محکومیت اولیه آن تلاش برای تطهیر شدت مورد ویروس و به دنبال بازنویسی روایت با ترویج آن تلاش برای پیدا کردن واکسن و کمک به کشورهای دیگر است.

چین در حال ساخت یک عمده فشار به توسعه یک واکسن در خانه و حداقل چهار دادگاه در جریان است.

یازدهم می خواهد چین را به عنوان یک رهبر جهانی در مهم ترین تکنولوژی های قرن 21 از جمله بلجس. اگر چین شد برای اولین بار به منظور توسعه یک واکسن آن را در نظر آن را یک پیروزی بزرگ است.

اما برخی از ملی آمریکا مقامات امنیتی می گویند که تلاش های چینی شامل تلاش برای هک کردن به آمریکا و دیگر غربی شرکت های دارویی به سرقت پژوهشی با ارزش اطلاعات است.

"ما انتظار کامل است که چین می خواهد همه چیز را در قدرت خود را برای به دست آوردن هر عملی تحقیقاتی که ما در حال انجام در اینجا در ایالات متحده گفت:" لایحه Evanina مدیر ملی ضد جاسوسی و امنیتی مرکز. "خواهد شد که در خط با قابلیت های خود را و قصد دهه گذشته به علاوه و ما در انتظار آنها برای ادامه به انجام این کار است."

جهانی و همه گیر جهانی, راه حل

در حالی که یک کشور و یا یک شرکت ممکن است به این منجر شود که آن را به یک واکسن های طبیعت در سراسر جهان از این مشکل اشاره به نیاز به یک واقعا راه حل جهانی با توجه به آن در بین المللی سلامت جامعه است.

برای مثال AstraZeneca است که دولت آمریکا بودجه, یک, سوئد-انگلیسی شرکت است که امیدوار است برای تولید واکسن بر اساس امیدوار کننده تحقیقات انجام شده در دانشگاه آکسفورد در انگلستان است. AstraZeneca مانند تمام شرکت های داروسازی غربی دارای دفاتر و کارخانه های تولیدی گسترش در سراسر جهان است.

بسیاری از بازیکنان در بسیاری از کشورهای در حال احتمال دارد به درگیر. اما در آن طول می کشد زمان به سطح شیب دار تا واکسن تولید و این امتیاز به یک سوال بسیار مهم: در جهان بیش از 7 میلیارد نفر که در مقابل خط و که در بازگشت ؟

"چالش در حال رفتن به آمده در سال اول از نظر ظرفیت همراه با اختلاف نظر در مورد کسی که باید اول و دوم و سوم در خط گفت:" نانسی کاس استاد اخلاق زیستی و بهداشت عمومی در دانشگاه جانز هاپکینز.

داروهای جدید و واکسن به طور سنتی برای اولین بار به ثروتمندترین کشور جهان است که انتظار در این مورد به عنوان به خوبی. اما منظور دقیق می تواند بستگی دارد که در آن واکسن برای اولین بار توسعه یافته است. آمریکا و چین می تواند بسیار اولویت های مختلف در مورد نحوه توزیع واکسن.

بزرگنمایی این تصویر

داروساز مایکل Witte, سمت چپ به نیل براونینگ یک شات در اولین مرحله بررسی پتانسیل coronavirus واکسن در تاریخ 16 مارس در سیاتل. کشورها و شرکت های در حال مسابقه برای پیدا کردن یک واکسن با برخی از توصیف این رقابت ها به عنوان " واکسن ناسیونالیسم.' تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

کشورهای ثروتمند شده اند در سخت ترین ضربه این ویروس تا کنون. اما در بسیاری از این کشورهای COVID-19 موارد درست کردن و یا کاهش در حالی که آنها به سرعت در حال افزایش در کشورهای در حال توسعه از جمله کشورهایی مانند هند و برزیل و پرو است.

ارزیابی نیازهای

بهداشت جهانی سازمان در حال کار بر روی برنامه با تمرکز بر کشورهای فقیر.

کیت بزرگتر از پزشکان بدون مرز می گوید سازمان اغلب چالش ها در برخورد با شرکت های داروسازی غربی که فوق العاده اهرم چرا که آنها تنها هستند و یا فقط یکی از چند که مهم مواد مخدر است.

"ما می تواند طراحی چیزهایی که به عنوان یک جامعه جهانی" او گفت:. "اما در نهایت از آنجا که قدرت است در دارویی شرکت دست به تصمیم گیری در آن آن را به آنها. در چه مقیاس آنها تولید این واکسن در چه قیمت آنها مجموعه ای که از اولین مشتریان که آنها را به تهیه کردن."

از آنجا که تقاضا برای یک واکسن جدید خواهد بود که سازمان ملل رهبران سیاسی و شرکت های دارویی به احتمال زیاد به صورت یک طیف وسیعی از فشارهای متناقضی. آنها خواهد شد نیاز به ارائه واکسن در خانه, اما همچنین در صورت موشکافی شدید برای به اشتراک گذاشتن آن به طور گسترده ای نسبتا و ارزان در خارج از کشور.

"آن را راه اندازی به یک جغرافیای سیاسی جنگ" گفت: Bremmer از گروه اوراسیا. "نه فقط در اطراف کشف واکسن اما زنجیره تولید — با میلیاردها دوز مورد نیاز و چالش های جهانی واکسیناسیون مبارزه است."

گرگ Myre است NPR امنیت ملی خبرنگار. او را دنبال کنید @gregmyre1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب