مستقل سالن چهره تلخ آینده بدون کمک

بزرگنمایی این تصویر داخل xBk Tobi پارک' محل برگزاری موسیقی در Des Moines, Iowa. بدون کمک او و هزاران

توسط MINERALNEWS در 31 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

داخل xBk Tobi پارک' محل برگزاری موسیقی در Des Moines, Iowa. بدون کمک او و هزاران نفر از دیگر مستقل فضاهای سراسر کشور در معرض خطر بسته شدن. Tobi پارک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Tobi پارک

بسته به کوچک و کم نور اتاق در حالی که شما و چند صد غریبه رقص و گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه خود را یکی از بسیاری از شادی های کوچک ما گم شده است برای ماه می باشد. برای بسیاری از کسانی که فضاها و طرفداران خود را که تجربه می تواند برای همیشه رفته اگر یک قطعه جدید از قانون نامیده می شود به راه اندازی مجدد عمل نمی کند تصویب کنگره قبل از آن می رود در زنگ تفریح در ماه اوت است.

که با توجه به آدری رفع شافر سخنگوی هیئت ملی مستقل برگزاری انجمن (NIVA). این گروه از نزدیک به 2000 indie در سالن در سراسر کشور شده است که لابی برای حمایت دولت فدرال.

"ما یک نظرسنجی از NIVA اعضای یک ماه پیش و متوجه شدم 90 درصد از آنها را -- 90 -- گفت که اگر آتن به طول انجامید شش ماه یا بیشتر بدون فدرال کمک آنها هرگز باز دوباره می گوید:" شافر.

در حالی که بسیاری از کسب و کار رنج می برند با توجه به کروناویروس همه گیر وجود دارد برخی از چالش ها قرار داده است که کوچک و سالن های موسیقی در خصوص نقطه سخت.

"شما نمی توانید خدمت موسیقی زنده, takeout, بنابراین ما تا به حال صفر درآمد از مارس 11 می گوید:" Tobi پارک.

پارک صاحب xBk یک هنرهای نمایشی فضا در Des Moines, Iowa. آن را صمیمی نقطه در داخل یک اسب طویله که او به طور کامل بازسازی توجه ویژه به آکوستیک. آن را نگه می دارد 250 نفر حداکثر. اگر پارک بود تصمیم به باز کردن او می خواهم تنها قادر به جای 54 مشتریان. با توجه به هزینه بازگشایی این ریاضی کار نمی کند برای پارک. و پس از آن وجود دارد این سوال را از مصرف کننده اعتماد به نفس است.

"به گفتن عبارت" که در صمیمی فضای سرپوشیده' این روزها — که وحشتناک می گوید:" پارک.

فضاهای مانند او نیز متکی تور هنرمندان. بنابراین حتی اگر یک سحر و جادو برای درمان بیماری های کروناویروس فردا سالن هنوز هم باید منتظر اعمال و رزرو عوامل برای دریافت تورهای نورد -- یک فرایند است که می تواند ماه ها طول بکشد.

پارک کردم و مقداری پول از چک Protection Program اما به دلیل قوانین چگونه است که پول تا به حال به صرف حقوق و دستمزد در مقابل سربار نبود کمک زیادی به او. پارک می گوید بدون کمک اضافی از دولت او را مجبور به اعلام ورشکستگی.

شافر می گوید: راه اندازی مجدد قانون به رسمیت می شناسد این مشکلات است. وجود انعطاف پذیری بیشتر در مورد چگونه پول قرض می تواند صرف. نیز وجود دارد گزینه های سخاوتمندانه برای بخشش وام خواهد بود که بر اساس درآمد از دست رفته. سناتور. تاد جوان جمهوری خواه از پنسیلوانیا که بانیان این لایحه می گوید که کمک می کند تا به طور مستقیم به حمایت از کسب و کار است که واقعا به آن نیاز دارید.

"بنابراین بر خلاف چک حفاظت از برنامه شما نخواهد بود دیدن کسب و کار است که رک و پوست انجام داده اند بسیار خوب در میان این غیر این صورت وحشتناک اقتصادی فضای ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر با استفاده از این برنامه می گوید:" جوان است.

NIVA شده است لابی در کنگره به تصویب این لایحه تحت پرچم #SaveOurStages. و آنها بدست گسترده ای پشتیبانی می کند. شرکت های غول پیکر مانند آمازون و یوتیوب و Spotify با ارسال نامه ای به کنگره در حمایت از این لایحه. صدها نفر از هنرمندان — هر دو بزرگ و کوچک — امضا نامه ای مشابه.

اما NIVA را آدری رفع شافر تاکید می کند که کوچک و سالن های آن گذشته همایون بدون کمک کند.

سناتور. جوان می گوید که زمانی شدنی است.

"در واقع من فکر می کنم ما یک فرصت و یک احتمال بسیار بالا از عبور ما از راه اندازی مجدد عمل و یا چیزی شبیه به آن را قبل از ماه اوت است. و سپس در روزهای اجرای آن می گوید:" جوان است. "اگر این را نمی جمهوریخواهان و دموکرات ها با هم, پس از آن من می شود و شگفت زده کرد."

محل برگزاری صاحب Tobi پارک می گوید مکان هایی مانند او در سراسر کشور در قلب هر جامعه است.

"این فقط در مورد سالن های موسیقی. این است که در مورد باشگاه کمدی خود را. این است که در مورد جامعه محلی خود تئاتر است. این است که در مورد تور نسخه از همیلتون که آینده خود را از طریق شهرستان. بدون هر گونه کمک از همه از این می رود و می گوید:" پارک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن