دیزنی ورلد اعلام برنامه های فلوریدا پارک به بازگشایی

فورت لادردیل فلوریدا. - سی ورلد و والت دیزنی جهان را بازگشایی در اورلاندو فلوریدا در ماه های ژوئن و ژوئیه پس ا

توسط MINERALNEWS در 7 خرداد 1399

فورت لادردیل فلوریدا. - سی ورلد و والت دیزنی جهان را بازگشایی در اورلاندو فلوریدا در ماه های ژوئن و ژوئیه پس از چند ماه فعالیت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به برنامه های یک شهر وظیفه نیروی تایید چهارشنبه.

طرح خواهد شد در حال حاضر فرستاده شده به فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای تصویب نهایی است.

خواستار طرح برای سی ورلد را به روی عموم باز در ژوئن 11. دیزنی قصد دارد یک لایه بازگشایی با سحر و جادو پادشاهی و پادشاهی حیوانات باز در جولای 11, پس Epcot و استودیوهای هالیوود در ژوئیه 15. هفته گذشته یونیورسال اورلاندو ارائه طرح خود برای بازگشایی در تاریخ 5 ژوئن. این طرح همچنین تایید شده توسط اورلاندو نیروی کار که فرستاده خود را توصیه به فرماندار.

"ما در حال توسعه یک سری از 'بدانید قبل از اینکه شما بروید ارتباطی وسایل نقلیه و هدف ما این است که به تقویت سلامت و ایمنی پیام به مهمانان قبل از آنها وارد بر اموال ما به طوری که آنها آگاه هستند و آماده برای محیط جدید" دیزنی معاون ارشد رئیس جمهور از عملیات جیم مکفی گفت: وظیفه نیروی.

او همچنین گفت: پارک خواهد باز با ظرفیت محدود اما او مشخص نیست تعدادی از مهمانان که اجازه داده می شود در ابتدا. در بیانیه این شرکت گفت: حضور موفق خواهد شد از طریق یک سیستم جدید است که نیاز به پیشبرد رزرو برای ورود به پارک.

دیزنی جهان نیز برنامه های کوچکتر و نرم دهانه قبل از جولای 11, اما هیچ جزئیات ارائه شد.

سی ورلد در حال برنامه ریزی یک کارمند قدردانی رویداد در ژوئن 10 قبل از باز کردن به روز بعد گفت: مدیر عامل موقت مارک سوانسون.

زمانی که دیزنی چشمه مجموعه ای از رستوران ها و مغازه ها در نزدیکی دیزنی جهان, بازگشایی این شرکت تشکیل "اجتماعی فاصله جوخه" که McPhee گفت: محبوب شده اند با مهمانان.

او گفت: "آنها یک تیم بسیار پر انرژی و آموزنده بازیگران است که اعضای متعهد به تعامل و الهام بخش مهمانان ما به دنبال دستورالعمل مناسب."

هر دو پارک ها گفت: آنها نیاز به مهمانان و کارکنان به سایش پوشش صورت و اجتماعی فاصله به اجرا گذاشته خواهد شد در سراسر خواص خود را. مهمانان و کارمندان را نیز تحت حرارت چک قبل از ورود به پارک. دیزنی کارکنان مورد نیاز خواهد بود به انجام حرارت چک قبل از رفتن به کار مکفی گفت. آنها را نیز تحت حرارت چک در پارک او اضافه شده است. تب یکی از علائم کروناویروس.

آتش بازی نشان می دهد, شخصیت ملاقات و خوش آمد می گوید و رژه معلق خواهد شد برای دیدار با اجتماعی فاصله مورد نیاز مکفی گفت.

یک تیم بازرسی از اورنج کانتی بازدید سی ورلد و دیزنی در روز سه شنبه برای دیدن اینکه آیا پیشنهادی طرح خواهد بود در انطباق با دستورالعمل های توصیه شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل بیماری و پیشگیری از مقامات از این پارک گفت: وظیفه نیروی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اورلاندو شهردار جری Demings گفت: او در نامه های ارسالی تایید شده برای افتتاح این پارک به فرمانداری.

در اوایل این ماه دیزنی لند شانگهای شد, برای اولین بار از دیزنی پارک تفریحی برای بازگشایی با محدودیت شدید در تعداد بازدید کنندگان مجاز در اجباری ماسک و متوسط چک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب