آلبی کاس, رفت و آمد مکرر مالک و یدی خواننده عامیانه می میرد از COVID-19

آلبی کاس شناخته شده بود برای صدای قدرتمند.کاس که متعلق به یک رفت و آمد مکرر در طول رودخانه روسی در شمال سان فر

توسط MINERALNEWS در 5 اردیبهشت 1399

آلبی کاس شناخته شده بود برای صدای قدرتمند.

کاس که متعلق به یک رفت و آمد مکرر در طول رودخانه روسی در شمال سان فرانسیسکو نیز خواننده از یک یدی عامیانه گروهی جشن Klezmer گروه پرشور تئاتر مجری و یک رهبر دلسوز که شادمانی را لمس کرد تمام کسانی که او را می دانستند.

به طوری که 89 سال تنها مانده بود و بی صدا به عنوان او مبارزه COVID-19 در سن لیندرو بیمارستان عزیزان خود را می دانستم که وجود دارد تنها یک راه برای آسایش او. آنها خواند.

به عنوان او جلب نهایی خود را, نفس, کاس احاطه شده بود صدای خود را دوستان و فرزندان و نوه نواختن پیانو و آواز یدی آهنگ محلی او آنها را آموخت. در هر حال ثبت قطعات خود را آپلود آنها را به یک تلفن همراه و تحویل آن به پرستاران که به قلاب تا گوشی به بلندگو. او 31 مارس است.

تبلیغات

"این صدا ممکن است بیش از, اما هنوز هم وجود دارد بسیاری از پژواک گفت:" او پسر لری کاس. "من هنوز هم می تواند بشنود پدر من بخوان اگر من می خواهم."

کاس " مبارزه با COVID-19 کوتاه بود. در مارس 26, لری صحبت می کرد به پدرش که در یک هیوارد خانه سالمندان و اشاره کرد چیزی غیر معمول است.

پس از آن از خانه سالمندان به حال مطلع لری در مورد موارد مثبت در مرکز. کارکنان گفت: کاس به خوبی انجام شد. اما در مارس 27, او را به بیمارستان بردند با تب و قرار داده شده در واحد مراقبت های ویژه. او هرگز به سمت چپ.

کاس متولد شد و در برانکس و در سن 9 پس از پدرش درگذشت او اغلب از چپ به مراقبت از خواهر جوانتر او و مرتب خود را در آپارتمان کوچک به عنوان مادر خود را مشغول به کار در صنعت پوشاک. این دم آخر از رکود بزرگ.

تبلیغات

زمانی که مادر او بود و خانه آنها را می خوانم یدی آهنگ با هم به آنها را تمیز کرد.

در 18 کاس پیوست و نیروی هوایی بود مستقر در پایگاه نیروی هوایی تراویس در شمال کالیفرنیا. او پس از نقل مکان به لس آنجلس در نظر گرفتن مشاغل مختلف — از جمله در کارخانه مبلمان و چکش شماره سریال به موتور بلوک در جنرال موتورز — قبل از گرفتن آموزش مدارک تحصیلی در شهر لس آنجلس ،

او تدریس کلاس ششم برای 20 سال در لس آنجلس مدارس و همچنین در مدارس برای فرزندان پرسنل نظامی در آلمان و ژاپن و فیلیپین.

در لس آنجلس کاس ملاقات و ازدواج خود را, همسر, Wallie و آنها تا به حال دو پسر لری و جاناتان. خانواده نقل مکان کرد به Guerneville کالیفرنیا که در آن کاس شروع در حال اجرا Riverlane رفت و آمد مکرر.

تبلیغات

کاس بودند و تیم کامل به عشق خود را از خدمت به جامعه و عملکرد یافت رودخانه روسی یهودی جامعه و گروه های محلی و گروه کر. آنها انجام شده و اغلب به عنوان Tevye و Golde در تولیدات محلی از "نقب زن روی پشت بام."

"او مرتب کردن بر اساس یک زندگی واقعی Tevye گفت:" رابرت Bulwa یک دوست از کاس'.

Alby and Wallie Kass

آلبی و Wallie کاس انجام در "نقب زن روی پشت بام."

(لری کاس)

Wallie که زوال عقل نمی داند که در مورد مرگ شوهرش لری گفت.

تبلیغات

به عنوان کاس بزرگ شده, مسن, لری شروع یادگیری خود قطعات — عبور مشعل که پر از سالمند کاس با غرور و افتخار.

"من فکر می کنم آن را برای او مهم است بدانید که من در زمان او موسیقی میراث به طور جدی" لری گفت. "ما بسیار افتخار از او و ما می دانستیم که او افتخار پدر است که او شده است می خواهم."

کاس بود سخاوتمندانه به همه از خود و زمان خود را زمانی که او بود که نیاز دوستان گفت. او نیز لذت می برد زندگی و زیبایی های آن را به طور کامل به آنها گفت.

"او حس شادی خیلی صادق و خالص و قدرتمند است که آن را به من یاد شادی یک کودک احساس می کند که آنها واقعا خوشحال" نوشته اچ علامت بادی در یادبود صفحه. "آلبی نبود فقط سپاسگزار از همکار خود نوازندگان او در ترس از آنها. به او موسیقی ما ساخته شده را با یک حس تعجب سعادت و لذت است."

تبلیغات

او همچنین یک فعال هنگامی که مبارزه برای ساکنان تحت تاثیر فاضلاب زباله به رودخانه روسی. و به عنوان صاحب Riverlane رفت و آمد مکرر در Guerneville او بیشتر مانند یک پدر از یک رئیس است.

"در بسیاری از پدران و پسرانی که لازم نیست که به راحتی از دانستن وجود ندارد زیادی از چپ به می گویند" لری گفت. "ما خوش شانس که ما انجام دادیم."

کاس جان سالم به در با همسر و دو فرزند و چهار نوه.

تبلیغات



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب