بوریس جانسون پدر در دفاع از سفر به یونان از طریق بلغارستان

لندن - نخست وزیر بوریس جانسون پدر در دفاع از تصمیم خود برای پرواز به یونان از طریق بلغارستان به منظور "COVID-ا

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

لندن - نخست وزیر بوریس جانسون پدر در دفاع از تصمیم خود برای پرواز به یونان از طریق بلغارستان به منظور "COVID-اثبات" اموال خود را وجود دارد قبل از او به طور بالقوه اجاره آن را.

استنلی Johnson, پدر, انگلیسی, نخست وزیر بوریس جانسون است در دفاع از خود به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار تصمیم به پرواز به یونان از طریق بلغارستان به منظور "COVID-اثبات" اموال خود را پیش از به طور بالقوه اجازه دادن به آن را.

با یک حوله پیچیده شده بیش از شانه خود را استنلی جانسون به خبرنگاران گفت: روز شنبه در یک مسیر خاک خارج ویلای خود را در کوه کارولینای جنوبی که در او نیست "100% تا به سرعت" در انگلیسی عمومی واکنش پس از او به یونان برای "یک زمان آرام به سازماندهی خانه."

این سفر در دیدار با انتقاد داشتن تجاوز — حداقل — روح یونان coronavirus محدودیت.

دولت یونان آن زمان بوده است برای این کشور نسبتا کم تعداد تایید coronavirus موارد و مشتاق به نجات فصل توریستی تابستان تمدید ممنوعیت آن در پرواز های از انگلستان تا 15 جولای تا نگرانی بیش بریتانیا هنوز هم بالا عفونت نرخ.

بسیاری نیز فکر می کنم که سالمند جانسون سفر به یونان از طریق پایتخت بلغارستان صوفیه رفت و در برابر فراگیر مشاوره بریتانیا خارجی که در حال حاضر توصیه به اجتناب از "همه اما ضروری" سفر می کند.

"همه می توانم بگویم این است که همیشه یک شادی بزرگ برای من آن را مانند یک شادی بزرگ به من می رسند در یونان" جانسون روز جمعه گفت.

او گفت که او "فقط یک هفته همه چیز سازمان یافته" در اموال پیش از جولای 15 تاریخ او پیش بینی یونان در نهایت مجوز پرواز های از انگلستان

روز جمعه دولت بریتانیا گفت که با شروع ماه جولای 10 آن را به قراضه مورد نیاز برای مردم ورود از ده ها تن از کشورها از جمله یونان به صرف 14 روز در انزوا.

جانسون گفت: با توجه به بازگشت به انگلستان در آن تاریخ به این معنی است که تحت دستورالعمل جدید او نمی خواهد که به قرنطینه خود را.

او حاضر کشیده می شود به بحث از این که آیا سفر خود را به حال مشکلاتی را برای پسر خود که صرف یک هفته در بیمارستان بستری با COVID-19 آوریل است. بوریس جانسون نیز خودداری جمعه کشیده می شود به پدرش مقدمات سفر.

اخبار استنلی جانسون سفر آمد هفته پس از دولت بریتانیا مواجه جزر و مد از خشم بیش از وحی است که نخست وزیر را رئیس aide دومینیک Cummings, سفر بیش از 250 مایل (400 کیلومتر) از لندن به پدر و مادر خود را' خانه در شمال شرقی انگلستان در ماه مارس زمانی که همه اما کارگران ضروری بود خواست تا در خانه بماند.

بسیاری از ترس است که کلمه کامینگز " تصمیم به سرمایه گذاری رقیق دولت مستند پیام و به طور بالقوه می تواند منجر به نادیده گرفتن مردم از دولت ایستاده دستورالعمل ها و ویروس پخش دوباره. انگلستان به دعوت رسمی coronavirus مربوط به مرگ و میر بیش از 44,200 جهان سوم کمترین پشت در ایالات متحده و برزیل است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن