ما چین کنسولگری تعطیلی معامله ضرر و زیان برای هر دو کشور

واشنگتن - در بستن هر یک از دیگر و کنسولگری های ایالات متحده و چین انجام داده اند بیش از اعتصاب نمادین ضربات خو

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

واشنگتن - در بستن هر یک از دیگر و کنسولگری های ایالات متحده و چین انجام داده اند بیش از اعتصاب نمادین ضربات خود را افزایش دشمنی. آنها همچنین کاهش نیافته هر یک از دیگر توانایی مشاهده — و برای جاسوسی در مناطق بحرانی از کشور خود.

برای ایالات متحده از دست دادن چنگدو ماموریت در جنوب غربی چین را, در میان چیزهای دیگر ابر آن مشاهده تبت یک منطقه که در آن ساکنان بودایی می گویند پکن است که فرسایش آن فرهنگ و سنتی خود را مستقل خط. چین می گوید تبت بوده است و قلمرو آن برای قرن ها.

برای چین دادن ماموریت خود در هوستون dims نظر خود را از آمریکای جنوبی و, به گفته مقامات ایالات متحده حذف مرکز عصبی از یک شبکه جاسوسی.

در حالی که تاثیر این کنسولگری تعطیل است و هنوز به طور کامل احساس هر دو طرف خواهد بود.

"ما می تواند پرواز کور اگر نه با عینک تیره و خواهد شد تا آنها گفت:" بئاتریس اردوگاه بازنشسته حرفه ای دیپلمات که در خدمت به عنوان سرکنسول در کنسولگری ایالات متحده در شانگهای از سال 2008 تا 2011.

این تعطیلی از کنسولگری تا حول و حوش در رویارویی دیپلماتیک با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تبدیل گرما در چین در میان در حال حاضر گرم رقابت شده است که در تشدید این بیماری همه گیر کوروناویروس و پیش از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده — و پکن پاسخ در نوع خود است.

به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن زیر آتش خود را برای پاسخ به همه گیر نقاط به چین به عنوان مقصر نه طرف به نظر می رسد مایل به پایین. اگر چه آرام از انواع نازل شده در روز های اخیر با اقدامات جدید و یا اقدامات تلافی جویانه اعلام کرد, مقامات ایالات متحده می گویند بیشتر در حال آمدن است.

"این بسیار تهاجمی بسیار متخاصم و من نمی دانم آنچه که هدف است و یا این که در آن قرار است به ما گفت:" اردوگاه اشاره کرد که با همکاری و مبادلات در زمینه های کشاورزی و انرژی و حمل و نقل هوایی, محیط زیست و تجاری و مبادلات فرهنگی رنج می برند.

علاوه بر خدمت به عنوان مراکز خدمات برای متقاضیان ویزا و چینی و آمریکایی شهروندان نیاز به کمک در هر شهر به کنسولگری ارائه امن و ستاد هوش مجموعه, سیاسی و گزارش.

در هوستون آمریکا گفت: آنها برداشته کانون از یک شبکه جاسوسی که به طول انجامید بیش از 25 شهر جمع آوری اطلاعات تلاش برای سرقت مالکیت معنوی و اذیت و آزار مهاجرت خانواده ها از مخالفان و دیگران در حالی که تلاش برای اجبار آنها را به بازگشت به چین است.

رهبری سرکنسول که قبلا خدمت در استرالیا که در آن چین بوده است به خصوص فعال در رفتن بعد از مهاجران هوستون کنسولگری بود "به خصوص تهاجمی و به خصوص موفق" یک مقام آمریکایی گفت.

مقامات ایالات متحده را انکار جمع آوری اطلاعات از کنسولگری در چنگدو اما اصرار دارند که این عمل همان است که در هر ماموریت دیپلماتیک اجرا شده توسط ایالات متحده و یا کشورهای دیگر.

دوم مقام آمریکایی بود که برای اولین بار بود و نه مجاز به بحث در مورد این موضوع علنا صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود گفت: چنگدو مهم بود که برای "درک و پیام مردم چین و به ویژه مردم در این منطقه که شامل تبت."

اما مقامات گفت که کسانی که تلاش شد صالح با مقررات و چین که لذت می برد به مراتب دسترسی بیشتر از آن هوستون کنسولگری از دیپلمات های ایالات متحده را در چنگدو.

ایالات متحده تا به حال یک کنسولگری در چنگدو به مدت 35 سال حضور خود را در جنوب غربی چین predates که. در طول جنگ جهانی دوم آمریکا هواپیماهای airlifted تجهیزات به نیروهای نظامی در این منطقه از پایگاه های خود در هند و برمه در حال حاضر به نام میانمار در یک درایو به عقب نگه ژاپنی پیشبرد.

برای سال های بسیاری از آن را تنها کنسولگری خارجی در چنگدو با کشورهای دیگر مجبور به قرار دادن ماموریت های دیپلماتیک در Chonqqing یک مگا-شهرستان است که به عمده ایالات متحده و دیگر غربی منافع تجاری. این چنگدو کنسولگری نیز نظارت منافع آمریکا در استان یوننان و گوئیژو.

چنگدو است همچنین پریدن نقطه نقطه برای بازدیدکننده داشته است به تبت دسترسی به آن شده است محدود برای خارجی ها به خصوص پس از قیام علیه پکن قانون در سال 2008. چین می گوید تبت بوده است و قلمرو آن به مدت هفت قرن, اما بسیاری از تبتی می گویند آنها به طور موثر و مستقل برای بسیاری از آن زمان است.

تبت بودایی رهبر معنوی دالایی لاما فرار به هند در سال 1959 در میان قیام علیه چینی قاعده و پکن را رد کرده است و گفت و گو با خود اعلام کرد دولت در تبعید.

چین و هند هنوز مسابقه بالا کوه های مرزی بین دو طرف و نیروهای خود را درگیر در درگیری های تابستان این است که چپ 20, هندی, سربازان مرده است. چین اعلام نشده آن تلفات تعداد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قبل از مبارزه با سفیر ایالات متحده به پکن تری Branstad بازدید تبت در سال گذشته و خواست پکن به انجام اساسی گفت و گو با دالایی لاما و خودداری از دخالت در اعمال مذهبی.

به عنوان پایتخت استان سیچوان با جمعیت بیش از 81 میلیون نفر چنگدو بيشترین در اقتصاد چین, بازی نقش عمده ای در صنایع از حمل و نقل هوایی به دارو و محصولات کشاورزی.

با هوستون کنسولگری را بسته شدن شهروندان آمریکایی و چینی به دنبال ویزا و یا مایل به مدیریت کسب و کار در ایالات متحده را مجبور به سفر به سفارت آمریکا در پکن یا به کنسولگری در امتداد ساحل شرقی. به کنسولگری ایالات متحده در چین مرکزی شهر ووهان که از آن همه گیر جهانی اول پدید آمده در اواخر سال گذشته باقی می ماند بسته شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن