195 آمریکایی ها منتشر شد از Coronavirus قرنطینه در کالیفرنیا به پایگاه هوایی

بزرگنمایی این تصویر "مهمانان ما در پایگاه هوایی رزرو مارس خوشحال هستند برای دیدن رسمی پایان امروز به

توسط MINERALNEWS در 22 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

"مهمانان ما در پایگاه هوایی رزرو مارس خوشحال هستند برای دیدن رسمی پایان امروز به 14 روز در قرنطینه" ریورساید دانشگاه نظام سلامت - بهداشت گفت: از طریق Facebook شنبه. از 195 آمریکایی ها در حال حاضر به ترک این پایگاه است. ریورساید و دانشگاه نظام سلامت - سلامت عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریورساید و دانشگاه نظام سلامت - سلامت عمومی

از 195 آمریکایی که تخلیه شدند از ووهان چین در اواخر ماه ژانویه در حال حاضر منتشر شده از اولین اجباری قرنطینه مراکز کنترل بیماری و پیشگیری دستور داده است تا در بیش از 50 سال است.

این گروه که با آن مواجه متعدد نمایش درمانی هر دو در چین و در طول سفر خود و قرنطینه شده "پزشکی پاک" مقامات بهداشت گفت: پاکسازی راه را برای آنها را به ترک پایگاه هوایی رزرو مارس در جنوب کالیفرنیا.

"مهمانان ما در پایگاه هوایی رزرو مارس خوشحال هستند برای دیدن رسمی پایان امروز به 14 روز در قرنطینه هستند و به دنبال به جلو به بازگشت به خانه. ما آرزو می کنیم آنها را به خوبی!" ریورساید و دانشگاه نظام سلامت - بهداشت گفت: از طریق Facebook شنبه ارسال یک تصویر از آسمان گرد هم آمدند بیرون ریختن آبی ماسک صورت به هوا.

وجود دارد هیچ تایید موارد 2019 رمان coronavirus در میان 195 evacuees نظام بهداشت و سلامت گفت: در بیانیه منتشر شده توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

"آنها خود را تکمیل نهایی بررسی سلامت صبح امروز که شامل خود را علامت بزنید و درجه حرارت خود را چک کنید," گفت: امیر دریادار دکتر نانسی نایت از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. و گفت که آن را در حال حاضر امن برای این گروه به دوباره پیوستن به جوامع خود و خانواده شوالیه افزود: "این یک جشن بزرگ برای همه ما در اینجا در پایگاه هوایی رزرو مارس."

نایت همچنین تاکید کرد که تکمیل قرنطینه بدان معنی است که آسمان مشخص شده است به طور کامل رایگان از ویروس است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 1000 نفر در چین است.

"آنها در برخواهد داشت هیچ خطر سلامت خود را به خانواده های خود به مکان های خود را به مدارس و یا جوامع خود — بدون خطر سلامت از رمان coronavirus از این افراد آنچه" شوالیه گفت.

نایت همچنین با تمجید از evacuees ضمن تشکر از آنها را برای حرفه ای ها و همکاری بیش از دو هفته گذشته.

"آنها شده است از طریق بسیاری در طول این چند هفته گذشته نه فقط دو هفته قرنطینه بلکه در طول زمان خود را در ووهان قبل از پرواز به ایالات متحده," او گفت:.

آنها به عنوان جشن evacuees' انتشار شوالیه و دکتر کامرون قیصر, Riverside County سلامت عمومی افسر نیز اشاره کرد که برخی از اعضای جوامع در نزدیکی پایگاه هوایی نشان داده است نارضایتی خود را در تصمیم گیری به خانه قرنطینه گروه در پایگاه هوایی.

"تبعیض شده است یک مشکل مهم" شوالیه گفت.

در قرنطینه این گروه زندگی می کردند در یک محاصره کردن منطقه از پایگاه هوایی رزرو مارس است که در کنار رودخانه شهرستان شرق لس آنجلس. در حالی که بسیاری از evacuees ترک شد و بلافاصله پس از قرنطینه رسما برداشته شنبه برخی از آنها معتقد بودند به اقامت یک شب اضافی برای سفر در روز چهارشنبه.

قرنطینه گروه ترکیبی از ایالات متحده کارکنان دیپلماتیک تجار و خانواده ها با فرزندان. آنها پرواز از ووهان در یک جت که اجاره توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب