آتلانتا شهردار به منظور ماسک پوشیده می شود و در فضاهای عمومی

بزرگنمایی این تصویر آتلانتا شهردار Keisha لنس کف می گوید او را به امضای یک دستور اجرایی که نیاز به پ

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف می گوید او را به امضای یک دستور اجرایی که نیاز به پوشش صورت در عمومی. او نشان داده شده در این 2019 عکس زبان در واشنگتن دی سی اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

آتلانتا شهردار Keisha لنس کف می گوید او را به امضای یک فرمان اجرایی در روز چهارشنبه الزامی به استفاده از ماسک صورت در فضاهای عمومی. این آخرین گرجستان شهرستان برای تست سفارش از رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ که بارها دولت های محلی از تنظیمات خود را در سیاست های بهداشت.

"ما به مقدار زیادی از فکر در آن ما خواهد شد برای رفتن به جلو با یک ماسک فرمان در شهر ما امروز" کف گفته عضو ایستگاه WABE صبح روز چهارشنبه.

اظهارات او آمده یک روز پس از پایین گفت: "صبح به خیر آمریکا" که او خواسته است رژیم صهیونیستی است. کمپ به او اجازه دهد به دستور ماسک در شهر و او خودداری کرد. کمپ گفت: او معتقد است که گرجی ها لازم نیست حکم به دنبال بهترین مکان عمومی, شیوه های درمانی. روز چهارشنبه سخنگوی فرماندار کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد اخبار.

او در حال حاضر می گوید شهر آتلانتا به جلو حرکت خواهد کرد به هر حال اما نمی توانیم بسیاری از جزئیات در مورد سفارش. او تصمیم می آید را دو روز پس از اعلام در یک صدای جیر جیر که او آزمایش مثبت برای COVID-19.

در تماس با محلی مقامات منتخب روز شنبه, کمپ ادامه داد: به خجالتی و دور از صدور یک ایالت ماسک صورت دستور حتی به گرجستان پیشی گرفته 100,000 تایید موارد COVID-19. هر چند او می گویند آن را "خوب" است که دولت های محلی نظرات متفاوت بود "در پاسخ مناسب به این بیماری همه گیر."

هفته گذشته ساوانا شد اولین شهرستان در گرجستان به موضوع نیاز است که مردم با پوشیدن ماسک صورت در عمومی به سرعت گسترش coronavirus. این شهرستان از شرق نقطه و ترکیب دولت آتن-Clarke County تصویب قوانین مشابه شنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب