مغلوب ساختن پیشی جستن تماس فرمانداران ضعیف و ترغیب آنها به "تسلط" به سرکوب خشونت

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می رسد روز شنبه در کاخ سفید است. استفانی رینولدز/بلومبرگ از طری

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می رسد روز شنبه در کاخ سفید است. استفانی رینولدز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استفانی رینولدز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

به روز شده در 3 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه به نام فرمانداران ضعیف و خواست آنها را به "تسلط" برای جلوگیری از تظاهرات خشونت آمیز پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه و سفید در مینیاپولیس که پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

مغلوب ساختن پیشی جستن به طول ستیز تماس تلفنی با رهبران دولت به بحث در مورد هرج و مرج شد. دو نفر در تماس با همتایان NPR از محتوای آن و میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer قرار دادن یک بیانیه ای گفت که تماس بود "عمیقا نگران کننده است."

Whitmer گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران به "قرار دادن پایین است." یک نفر که گفته NPR در مورد تماس گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن فرمانداران خواست برای ارسال lawbreaking معترضان به زندان "برای مدت طولانی" و او بارها و بارها به آنها گفتم به استفاده از ارتش است.

"ما باید فوق العاده نظامی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به آن منبع.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: رئیس جمهور خواست حاکمان به قانون و استقرار گارد ملی و نیروهای نظامی است. او گفت: تهمت استفاده از کلمه "تسلط" در اشاره به خیابان ها و حفظ صلح و نه در مورد دست زدن به معترضان.

"رئیس جمهور روشن ساخته است که آنچه که ما در حال دیدن در خیابان های امریکا غیر قابل قبول است" McEnany گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "خشونت و غارت هرج و مرج بی قانونی نیست برای تحمل بود."

Whitmer یک دموکرات است که برخورد با رئیس جمهور در پاسخ به coronavirus اضافه شدن تماس: "رئیس جمهور بارها و بارها و وحشیانه حمله فرمانداران که در حال انجام همه چیز آنها می توانند به حفظ صلح در حالی که مبارزه یک بار در یک نسل جهانی همه گیر."

در پاسخ McEnany گفت که او نمی "می دانم که چرا رژیم صهیونیستی است. Whitmer خواهد بود تاسف در رئیس جمهور گفتن فرمانداران به انجام کار خود را."

یک منبع توصیف پرسش و پاسخ جلسه بین تهمت و فرمانداران به عنوان مبارز.

"من فوق العاده نگران برخی از شعارهای که در حال استفاده توسط شما" فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر یک دموکرات گفت: رئیس جمهور با توجه به منبع.

رئیس جمهور گزارش پاسخ داد: "من نمی خواهم خود را از شعارهای بسیار ،

خواه رئیس جمهور زیادی را صرف تعطیلات آخر هفته در توییتر decrying تظاهرات که به خشونت تبدیل شد به عنوان یک شکست دموکراتیک رهبران محلی نه عمل به شدت به اندازه کافی در سرکوب آنها.

پلاکاردهایی در مقیاس بزرگ تظاهرات یکشنبه در سراسر ایالات متحده ابراز خشم و انزجار بیش از فلوید مرگ و گسترده تر از توحش پلیس.

در بسیاری از شهرها از جمله مینیاپولیس آتلانتا و سیاتل برخی از معترضان با پلیس غارت کسب و کار و مجموعه ای از ساختمان ها و اتومبیل ها در آتش است. تظاهرات برگزار شد در خارج از کاخ سفید در واشنگتن ،

Kelsey اسنل, Scott Warner و بنیامین Swasey کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب