مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او را تمدید تلاش برای پایان دادن به DACA حمایت

ققنوس - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او را تمدید تلاش خود را برای پایان دادن به حما

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

ققنوس - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت او را تمدید تلاش خود را برای پایان دادن به حمایت های حقوقی برای صدها هزار نفر از مهاجران به ایالات متحده آورده به عنوان کودکان.

مغلوب ساختن پیشی جستن را محکوم کرد یک دادگاه عالی است که دولت به طور نادرست به پایان رسید اقدام معوق برای ورود دوران کودکی برنامه در سال 2017. تقسیم با تهمت و قضایی محافظه کاران قاضی جان رابرتز پیوست چهار لیبرال قضات در 5-4 رای پنج شنبه.

از طریق اقدامات اجرایی تهمت هنوز هم می تواند به دور توانایی 650,000 مهاجران جوان به زندگی و کار از نظر قانونی در ایالات متحده و با هیچ قانونی پاسخ در چشم در کنگره قطعیت همچنان برای بسیاری از مهاجران که می دانم هیچ از خانه های دیگر به جز آمریکا.

در یک صدای جیر جیر جمعه تهمت گفت: "دادگاه عالی خواسته ما به اکنون می توانید در DACA هیچ چیز از دست داده بود و یا به دست آورد. آنها punted,' خیلی دوست دارم در یک بازی فوتبال (که امیدوارم آنها ایستادگی برای بزرگ ما پرچم آمریکا). ما خواهد شد ارسال پیشرفته مقالات به زودی."

بسیاری بر این باورند تهمت می تواند تغییر rescinding از IF در همان راه او تغییر یک سفر بان کی مون در بیشتر کشورهای مسلمان. این ممنوعیت بود توسط دیوان عالی کشور تایید و پس از دو تجدید نظر در بیش از یک سال از جمله اضافه کردن کره شمالی و برخی از مقامات ونزوئلا به ممنوعیت.

در 5-4 نظر با یک استارک ملامت از لیبرال قضات دادگاه عالی پیدا کردم که تهمت بود به خوبی در درون یک رئیس جمهور اقتدار قابل توجهی بیش از مهاجرت و مسئولیت حفظ امنیت ملی.

گروه هایی که پشتیبانی IF گفت: آنها باقی خواهد ماند گارد در برابر اقدام بیشتر با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"آنچه مهم است به یاد داشته باشید: هیچ چیز تغییر کرده است از دیروز و تغییر نمی دهد مگر اینکه SCOTUS تصمیم می گیرد در غیر این صورت" مهاجرت حقوقی ارائه دهنده خدمات و حمایت گروه RAICES مستقر در تگزاس در توییتر نوشت. "ما بیدار و هوشیار و آماده برای مبارزه با هر چیزی که ممکن است می آیند."

حارث آندراده, ملی, کارمند با Mi Familia Vota, یک سازمان است که با تمرکز بر نامزدی رای دهندگان گفت: رئیس جمهور صدای جیر جیر یک "بازنده درد سخن گفتن است." آندراده نیز IF گیرنده.

"این تجدید نظر تاکتیک اجرا شد فقط زمان او را ترک کرده است به عنوان رئیس جمهور" او گفت:. "جنبش ما بهتر می داند ما باید عمیقا سازماندهی جوامع ما و در حال حاضر باید یک SCOTUS تصمیم در کنار ما به نگه داشتن ما DACA مزایای دست نخورده است."

مگان Essaheb مدیر مهاجرت, حمایت برای واشنگتن-بر اساس غیر انتفاعی آمریکایی های آسیایی تبار پیشرفت و عدالت گفت که در حالی که تهمت می تواند هنوز هم خاتمه IF او همچنین می تواند انتخاب کنید برای حمایت از قانون فراهم می کند که وضعیت حقوقی به دریافت کنندگان همراه با 300,000 افرادی که وضعیت موقت و برآورد 11 میلیون است که در آمریکا بدون اجازه.

"اگر او بخواهد ظلم و ستم از آن خواهد شد بر روی او" Essaheb گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت می گوید آن را در حال حرکت رو به جلو در برابر IF حتی اگر کارشناسان می گویند وجود دارد نه به اندازه کافی زمان به دست کشیدن پایین برنامه قبل از انتخابات ماه نوامبر.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفت: رئیس جمهور قول داده است به مراقبت از IF به مراتب بهتر از دموکرات ها تا کنون بود.

"ما می خواهیم برای پیدا کردن یک دلسوز راه برای انجام این کار" McEnany گفت.

"ما در حال رفتن به حرکت به سرعت به عنوان ما می توانید به گزینه های قرار داده در مقابل رئیس جمهور" کن Cuccinelli اقدام رئیس U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی گفت: "فاکس و دوستان".

"که هنوز هم برگ باز کردن راه حل مناسب است که دیوان عالی کشور ذکر شده و آن این است که کنگره گام تا بشقاب" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

فعالان تعهد به نگه داشتن مبارزه برای یک راه حل دراز مدت برای مهاجران جوان که پدر و مادر آنها را به ایالات متحده زمانی که آنها کودکان بودند. آنها نه تنها چهره کاخ سفید که اولویت بندی مهاجرت محدودیت بلکه یک تقسیم کنگره است که انتظار می رود به تصویب قانون ارائه یک مسیر به شهروندی در هر زمان به زودی.

دادگاه عالی تصمیم روز پنج شنبه بدستآمده تعجب و شادی و برخی دلهره از مهاجران و طرفداران که می دانم آن را تنها به طور موقت توسعه است.

"این یک پیروزی بزرگ برای ما" دیانا رودریگز 22 ساله IF گیرنده از طریق گفت و اشک می ریخت ،

رودریگز که با این نسخهها کار با نیویورک مهاجرت ائتلاف گفت: او نبوده است بازگشت به مکزیک پس از او آورده بود به آمریکا در سن 2. این حکم به معنی مهاجران جوان نگه می دارد کار ارائه برای خانواده ها و ساخت "یک تفاوت در این کشور," او گفت:.

اما کار نیست بیش از رودریگز گفت: "ما می تواند به توقف در حال حاضر ما باید برای ادامه مبارزه."

دموکرات کنگره در ضمن راضی به نظر می رسد به اجازه تصمیم دادگاه ایستاده به عنوان قانون از زمین در حال حاضر است.

در حالی که برخی از جمهوری خواهان تأکید کرد که در حال حاضر زمان برای کنگره برای روشن کردن سیستم مهاجرت مجلس نانسی پلوسی روشن ساخته است که دموکرات ها انجام شد با قانون قبل از تعطیلات تابستان بود و علاقه کمی در جلسه مذاکرات خواسته به صندوق مغلوب ساختن پیشی جستن طولانی وعده داده شده مرز دیوار به عنوان بخشی از هر گونه جامع تعمیرات اساسی مهاجرت.

دموکراتیک ریاست جمهوری مدعی جو بایدن گفت که در صورت انتخاب او ارسال خواهد قانونگذاران قانون پیشنهادی در روز اول خود را در دفتر به DACA حمایت دائمی است.

در حال حاضر مهاجران هستند که بخشی از IF های خود را حفظ حمایت وجود دارد اما ده ها هزار نفر دیگر که می توانست ثبت نام اگر تهمت نمی توقف برنامه در سه سال پیش.

مهاجرت موسسه سیاست های حزبی فکر می کنم تانک تخمین می زند که در مورد 66,000 مهاجران جوان در دیدار با شرط سنی 15 تا پیوستن به برنامه اما نشده است قادر به انجام این کار به این دلیل که دولت تنها شده است تجدید دو سال مجوز برای کسانی که در حال حاضر ثبت نام.

U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی نشده حاکی از این که آیا آن را قبول هر گونه برنامه های کاربردی جدید و بعید است مغلوب ساختن پیشی جستن دولت این کار را انجام دهید بدون اینکه مجبور شده توسط دادگاه. هنوز pro-DACA سازمان در حال تشویق کسانی که واجد شرایط برای فایل برای اولین بار برنامه های کاربردی.

___

Riechmann گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس خبرنگاران لیزا Mascaro در واشنگتن و Deepti Hajela در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن