در 13 متحده اداره آمار به سر دست-ارائه فرم استخدام کارگران

بزرگنمایی این تصویر پس از تعلیق 2020 سرشماری زمینه عملیات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به ادار

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از تعلیق 2020 سرشماری زمینه عملیات به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس به اداره آمار می گوید آن را راه اندازی مجدد دست-تحویل فرم های کاغذی در جوامع روستایی و استخدام درب سینه در برخی از قطعات از 13 متحده است. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

به روز شده در 8:56 p. m. ET

برخی از کارگران برای سال 2020 آمار در حال رفتن به جوامع روستایی این هفته در بیش از یک دوجین متحده به عنوان بخشی از یک مرحله به مرحله در راه اندازی مجدد از میدان عملیات را برای ملی سر تعداد که به حالت تعلیق در ماه مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

خاص محلی سرشماری دفاتر در آلاباما, آلاسکا, آرکانزاس, آیداهو, مین, می سی سی پی, مونتانا, داکوتای شمالی, اوکلاهما, تنسی, یوتا, ورمونت, و, West Virginia در حال از سرگیری عملیات این هفته این اداره روز دوشنبه اعلام کرد.

کارگران مجموعه وجود دارد تحت آموزش ایمنی و دریافت شخصی تجهیزات حفاظتی این اداره گفت: قبل از آنها فرستاده شده به دست-ارائه مقاله فرم های سرشماری در مناطق که در آن بسیاری از خانه های دریافت ایمیل در پست دفتر جعبه و یا رها کردن نقاط.

"این به روز رسانی را ترک عمل نمی کند و نیاز به تعامل بین خانواده و یک کارمند اداره آمار و زیر ترین زمان فدرال ایمنی و بهداشت دستورالعمل" اداره مطبوعاتی گفت:.

پرسیده شده توسط NPR چه خاص "اجتماعی فاصله پروتکل" سرشماری کارگران را به دنبال اداره آمار می گوید در یک ایمیل که در آن با تکیه بر CDC ارشاد از جمله ایستاده شش پا را از شخص دیگری.

در علاوه بر این به سفارش دستمال مرطوب ضد عفونی کننده برای آن دفاتر محلی اداره می گوید NPR آن در حال آماده سازی برای ارائه هر یک از کارکنان جدید قابل استفاده مجدد ماسک صورت برای هر 10 روز کار کرده و یک جفت دستکش کار هر روز. کارکنان انجام درست عملیات را نیز دریافت خواهد کرد ضد عفونی کننده دست.

این اداره نیز آماده سازی به سر انگشت نگاری برای تازه استخدام درب سینه که در حال حاضر مجموعه ای برای بازدید از خانه که هنوز شرکت در شمارش شروع در ماه اوت است.

روز دوشنبه اعلام می آید پس از سرشماری مقامات مطلع خانه نظارت و کمیته اصلاحات در اواخر ماه گذشته از برنامه های خود را به سوئیچ از سراسر کشور مجلس از حوزه عملیات در تاریخ 1 ژوئن به یک راه اندازی مجدد در امواج بر سلامت عمومی راهنمایی و در دسترس بودن تجهیزات حفاظتی.

با وجود توقف در این اداره ادامه داد: جمع آوری پاسخ از خانواده ها در سراسر کشور برای یک بار در دهه قانون اساسی موظف تعداد از هر کسی زندگی در کشور است. یکشنبه, نزدیک به 84 میلیون خانوار شرکت کرده اند — بسیاری از آنها را به صورت آنلاین در my2020census.gov — قرار دادن ملی خود پاسخ دهی در بیش از 56 درصد.

حداقل یک دهه ارزش از عواقب در قدرت سیاسی و بودجه فدرال با تعداد نتایج. آنها استفاده می شود برای کمک به تعیین هر سهم دولت از حدود 1.5 تریلیون دلار در سال است که در حال رایزنی برای مدیکر پزشکی و دیگر خدمات عمومی است.

آخرین تعداد جمعیت از سرشماری نیز استفاده می شود برای ترسیم رای گیری مناطق و توزیع مجدد تعدادی از کنگره کرسی و رای کالج انتخاباتی در میان متحده است.

از آنجا که این بیماری همه گیر است wreaked ویران کردن بر روی آن برنامه ریزی برای سال 2020 آمار اداره پیشنهاد کرده است عقب هل دادن مهلت قانونی برای ارائه به دولت جدید تعداد جمعیت به رئیس جمهور برای reapportioning کنگره و ارائه به کشورهای redistricting اطلاعات از جمله اطلاعات به دست آمده از سوابق دولتی در ایالات متحده وضعیت شهروندی هر فرد زندگی در این کشور به درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

به تأخیر انداختن آن مهلت خواهد upend redistricting طرح در بسیاری از کشورهای. هنوز هم تشکر. کارولین Maloney, D-n. y. صندلی از خانه نظارت کمیته ابراز حمایت از این اداره درخواست برای چهار ماه الحاقات که Maloney پیشنهاد می شود در آینده لایحه بعدی یا COVID-19 امداد بسته است.

"ما باید برای تنظیم به بار" مالونی گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی هفته گذشته است.

همه وقفه به 2020 سرشماری طرح — که هزینه اداره 1.5 میلیارد دلار از آن 2 میلیارد دلار بودجه اضطراری — باید افزایش نگرانی های که در طول تاریخ undercounted گروه از جمله ساکنان روستایی و مردم را نمی توان با دقت در نشان داده است که سیاستگذاران و رهبران کسب و کار و محققان تکیه می کنند برای جمعیتی بینش جمعیت ایالات متحده.

همانطور که از دوشنبه این اداره را اعلام نکرده است هر گونه تجدید نظر برنامه برای شمارش افرادی که در حال تجربه بی خانمانی, رفتن درب به درب برای فرد شمارش در برخی از سرخپوستان قبیله ای سرزمین یا دست-ارائه فرم های کاغذی در پورتوریکو که در آن آخرین نفس پاسخ دهی مسیرهای پیاده روی آن دسته از کشورهای در 7.6%.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب