مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید ایالات متحده خواهد برداشت که از. آیا او قدرت را به آن را انجام دهد ؟

بزرگنمایی این تصویر در سخنرانی خود در کاخ سفید در روز جمعه رئیس جمهور تهمت و گفت که او "فسخ" روابط ا

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در سخنرانی خود در کاخ سفید در روز جمعه رئیس جمهور تهمت و گفت که او "فسخ" روابط ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی است. برنده McNamee/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برنده McNamee/گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است که او بلافاصله متوقف دهه آمریکا و عضویت در سازمان جهانی بهداشت بیش از آن در پاسخ به چین را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر.

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه در کاخ سفید با مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "ما خواهد بود امروز فسخ رابطه ما با سازمان بهداشت جهانی و هدایت آن پول را دیگر در سراسر جهان و مستحق فوری جهانی بهداشت عمومی نیاز دارد."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این تصمیم به دلیل است که "موفق به ایجاد" اصلاحات ایالات متحده درخواست شده است. هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن با ارسال نامه ای به مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus ترسیم مشاهدات خود را در چگونه این سازمان به نفع چین و درخواست این سازمان به "ارتکاب به اصلی اساسی پیشرفت در ظرف 30 روز آینده." روشن نیست چه اصلاحات خاص ایالات متحده درخواست کرده است زیرا این بحث شده اند ساخته شده است. و نه تهمت می گویند چرا او در عمل تهدید پس از یک هفته به جای انتظار در ماه است.

آمریکا یک نیروی عمده در تاسیس که در سال 1948 است و سازمان را بالا منابع و مدارک ارائه حدود 450 میلیون سال با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن. سطح کمک های مالی ایالات متحده را فراهم می کند به کسی که شده است یک نقطه دردناک برای مغلوب ساختن پیشی جستن که شکایت در این جلسه که ایالات متحده می پردازد به طور قابل توجهی بیشتر از چین اما خوب بکار بردن قدرت بیشتری در آژانس.

جهانی کارشناسان بهداشت گفت: انتخاب رئیس جمهور به ترک بهداشت جهانی حاکم بر بدن در طول یک بیماری همه گیر خطرناک است تماس بگیرید. "این تصمیم واقعا خیلی کوته بینانه و نابخردانه و همه از آن است که قرار دادن آمریکا زندگی می کند در معرض خطر گفت:" دکتر هوارد کوه سابق معاون وزیر بهداشت و درمان در دولت اوباما و در حال حاضر استاد دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت عمومی.

"من مخالف با تصمیم رئيس جمهور" گفت: سناتور. لامار الکساندر R دنیاست. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس سنا, آموزش و پرورش, کار و حقوق بازنشستگی کمیته در بیانیه ای پس از اعلام. "خروج آمریکا از عضویت می تواند, میان چیزهای دیگر, دخالت, با آزمایش های بالینی است که ضروری است برای توسعه واکسن که شهروندان ایالات متحده و همچنین دیگران در جهان نیاز است. و خروج می تواند آن را سخت تر برای کار با کشورهای دیگر برای جلوگیری از ویروس ها قبل از آنها به ایالات متحده است."

دکتر تام فریدن رئیس سابق مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری اشاره کرد: "ایالات متحده کمک به ایجاد سازمان بهداشت جهانی است. و ما در حال تبدیل شدن ما به عقب در آن — ما در حال تبدیل شدن ما به عقب بر جهان است. که باعث می شود ما کمتر امن آن باعث می شود جهان کمتر امن است.

"هر کشوری در جهان دارای حق وتو در که — جز در حال حاضر شاید ایالات متحده نمی خواهد."

این سوال که آیا رئیس جمهور می تواند یک طرفه تصمیم به عقب نشینی از چه کسی است.

"این یک نفس بیش از حد از قدرت قانونی خود گفت:" لری Gostin مدیر اونیل موسسه ملی و جهانی سلامت قانون در دانشگاه جورج تاون. Gostin گفت: او معتقد است که رئیس جمهور ممکن است نیاز به کسب موافقت کنگره برای پایان دادن به آمریکا و عضویت در سازمان ملل و آژانس است.

"تنها وضعیت که در آن او می تواند انجام دهد این است که اگر کنگره موافقت کرده بود از قبل به این قدرت به رئیس جمهور" گفت: کلی لی, استاد بهداشت عمومی در دانشگاه سیمون فریزر. "این است که نقش مشاورین حقوقی به اطلاع رئیس جمهور در چه قدرت او می تواند اعمال. او یا دریافت مشاوره خوب یا گوش دادن به آن است."

اگر رئیس جمهور به شرح زیر از طریق کنگره می تواند از او شکایت در دادگاه فدرال بر سر این موضوع Gostin گفت: اما برگ برنده هنوز هم موفق به متوقف ایالات متحده بودجه تا زمانی که دادگاه تصمیم می گیرید.

"از آن یاد ماندنی تصمیم" Gostin گفت که در نظر او بیمار است-بهنگام به عنوان کانون همه گیر حرکت به پایین و کشورهای با درآمد متوسط که در آن که تلاش ها برای جلوگیری از همه گیر بسیار مهم هستند. "که این اختلال و تاخیر است نابخشودنی" او گفت:, "آن را هزینه کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن