بازارهای سهام آسیا پس از به دست آوردن, فرانسه, اسپانیا, پرده بازگشایی برنامه

پکن - بازارهای سهام آسیا را به دست آورد چهارشنبه پس از فرانسه و اسپانیا پیوست و دولت این طرح به سهولت ضد ویروس

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

پکن - بازارهای سهام آسیا را به دست آورد چهارشنبه پس از فرانسه و اسپانیا پیوست و دولت این طرح به سهولت ضد ویروس کنترل و اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

معیار در شانگهای و هنگ کنگ و سیدنی و جنوب شرقی آسیا و پیشرفته. بازارهای ژاپن امروز تعطیل بودند.

وال استریت عقب نشینی شبه صدمه دیده توسط کاهش در مراقبت های بهداشتی و سهام فن آوری شده اند که در میان برندگان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

فرانسوی و اسپانیایی, دولت اعلام کرد قصد دارد روز سه شنبه به اجازه می دهد رستوران ها و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی به تدریج. آنها به دنبال ایتالیا اعلام کرد که برنامه های مشابه در روز یکشنبه.

"بازگشایی امیدوار است در ادامه به توصیف بازار وجود اندکی عقب نشینی برای وال استریت" Jingyi پان IG گفت: در یک گزارش.

شانگهای کامپوزیت شاخص 0.2% 2,814.75 و هانگ سنگ در هنگ کنگ شاخص اضافه 0.1% به 24,598.00. این Kospi در سئول پیشرفته 0.8% به 1,948.68.

این ASX-S&P 200 در سیدنی به دست آورد 1.1% به 5,371.20 در حالی که هند Sensex باز 1.1% در 32,464.51. سنگاپور شد 0.3% و بالاتر و جاکارتا به دست آورد 0.4%. نیوزیلند ریختن 0.9 درصد بوده است.

سرمایه گذاران که مایل به دانستن زمانی که عمیق ترین رکود اقتصادی جهانی از سال 1930 ممکن است در نهایت تشویق شده اند و توسط برنامه ای برای بازگشایی کارخانه ها و خرده فروشی و سفر. اما اقتصاددانان هشدار می دهند آنها بیش از حد خوش بینانه می گویند شواهد نصب است که این آسیب است و حتی بدتر از پیش بینی است.

روز شنبه, نیوزیلند اجازه ساخت و ساز در سایت های رستوران ها و برخی از کسب و کارهای دیگر به بازگشایی پس از یک کاهش در ویروس جدید موارد است.

دولت کره جنوبی در گزارش ماه مارس تولید صنعتی افزایش 4.6 درصدی در مقایسه با ماه قبل است.

"ما نمی خواهد بیش از حد بسیاری از گزارش های مثبت در فعالیت در آسیا در ماه های آینده, بنابراین ما احتمالا باید بیشتر از این یکی گفت:" راب Carnell ING در یک گزارش.

در ایالات متحده برخی فرمانداران در حال عقب محدودیت و اجازه می دهد رستوران ها سالن مو و کسب و کارهای دیگر به بازگشایی با وجود هشدارهای کارشناسان بهداشت و درمان که در حال حرکت با سرعتی بیش از حد ممکن است منجر به شیوع بیماری های جدید.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا برای انتخاب مجدد در میان رکود است که از بین برود بیش از 10 میلیون شغل است که با فشار دادن دیگر فرمانداران برای بلند کردن مستندات. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو نیویورک, یکی از سخت ترین-آمار و پرجمعیت ترین ایالت می گوید کنترل خواهد بود کاسته تنها پس از تعداد موارد جدید کاهش است.

در جای دیگر در سنگاپور در روز سه شنبه تمدید آن مستند چهار هفته پس از گزارش بالاترین یک روز تلفات و موارد جدید یک روز پیش از آن. هند همچنین گزارش داد یک روز رکورد برای عفونت های جدید در روز دوشنبه.

در وال استریت معیار شاخص S&P 500 از دست 0.5% به 2,863.39. شاخص Dow Jones Industrial Average 0.1% به 24,101.55. نزدک است که توسط فناوری بزرگ سهام کاهش یافت و 1.4 درصد به 8,607.73.

Netflix بکشد که مجموعه ای از رکورد با بینندگان گیر در خانه, صفحه اصلی تضعیف 4.2%. دیگر ماندن در خانه و برندگان نیز کاهش یافت و از جمله 2.6% کاهش برای آمازون و یک 1.1% شیب برای Clorox که مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب دیده می شود یک افزایش در تقاضا است.

بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای در حال شک و تردید از سهام بازار بزرگ رالی که رانده S&P 500 تا 28 درصد از آن در مارس کم است.

آنها با احتیاط از چه سریع سهام را با وجود بازگشت تدریجی سرعت از سرگیری فعالیت های کسب و کار.

در میان برندگان بودند شرکت های سفر, خرید, بازار و صاحبان کسب و کارهای دیگر که با چکش پس از گسترده stay-at-home سفارشات.

Harley-Davidson شروع به پریدن کرد 15.2% پس از تخمگذار طرح به کاهش هزینه ها و حفظ نقدی از جمله یک برش از آن سود و توقف آن سهام بیع متقابل برنامه. نروژی کروز خط افزایش 14.4 درصد و Kimco ملک که دارای مراکز خرید اضافه 9.1%.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

عملکرد 10 ساله وزارت خزانه داری ایالات متحده کاهش یافت و به 0.61% از 0.65% اواخر دوشنبه. بازده تمایل به سقوط زمانی که سرمایه گذاران در حاشیه انتظارات برای اقتصاد و تورم است.

در بازارهای انرژی معیار خام آمریکا برای تحویل در ماه ژوئن به دست آورده $1.16 به $13.50 در هر بشکه در معاملات الکترونیکی بورس نیویورک. قرارداد از دست داده و 44 سنت از روز قبل به حل و فصل در $12.34. قیمت نفت خام برنت به قیمت بین المللی روغن اضافه شده 32 سنت افزایش به $23.06 در هر بشکه در لندن است. این افزایش 47 سنت در روز سه شنبه به $20.46.

دلار کاهش یافته و به 106.56 ین روز سه شنبه به 106.86 ین. یورو بدون تغییر بود در $1.0847.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب