من ورزشگاه بازگشایی. آن را امن برای کار کردن وجود دارد ؟

بزرگنمایی این تصویر Peet Sapsin هدایت مشتریان در داخل سفارشی ساخته شده است "Gainz غلاف" در هنگام HII

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Peet Sapsin هدایت مشتریان در داخل سفارشی ساخته شده است "Gainz غلاف" در هنگام HIIT کلاس (high intensity interval training) در Sapsins الهام بخش جنوبی خلیج تناسب اندام, ردندو بیچ کالیفرنیا چهار شنبه, ژوئن 17 سال 2020 است. Jay L. Clendenin/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jay L. Clendenin/لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ

ورزش خوب است برای سلامت جسمی و روانی اما با کروناویروس موارد فزاینده در سراسر کشور, ورزش در داخل خانه با افراد دیگر می تواند افزایش شانس خود را از عفونت است. بنابراین به عنوان ورزشگاه بازگشایی سراسر کشور در اینجا برخی از چیزهایی که در نظر بگیرید قبل از رفتن برای تمرین خود را.

ارزیابی خود را در معرض خطر

آن را با شما شروع می شود, می گوید دکتر Saadia گریفیث-Howard, یک متخصص بیماری های عفونی با Kaiser Permanente.

"شما باید به ارزیابی خود از نحوه مخاطره آمیز آن را بر اساس شناخت خود را از وضعیت پزشکی و آیا شما به کسی که در معرض خطر ابتلا به عفونت" گریفیث-هوارد می گوید.

افراد 65 سال و بالاتر هستند در معرض خطر بالاتر برای گرفتن یک مورد شدید از COVID-19 با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. بنابراین مردم با برخی از شرایط بهداشتی اساسی مانند دیابت و بیماری های قلبی و ریه و یا کسانی که دپرسیون ایمنی هستند.

بنابراین اگر شما سقوط در رده پرخطر گریفیث-هوارد می گوید این ممکن است به ارزش خطر است.

"اگر کسی در خانواده من [که در معرض خطر] من نشان می دهد که آنها نه رفتن به ورزشگاه," او می گوید.

در نظر گرفتن جایگزین برای کار کردن

اگر شما می خواهید به ورزش در داخل خانه آن را امن تر به انجام آن در خانه می گوید: Doug نی درمان و aerobiologist در دانشگاه پیتسبورگ.

"این چیزی است که من در حال حاضر انجام," او می گوید. "هنگامی که آب و هوا خوب من آهسته دویدن, خارج, اما زمانی که آن را من انجام برخی از وزن و امتداد و ورزش در داخل خانه."

ورزش در خارج از منزل بزرگ است کم خطر جایگزین موافق دکتر نیکیتا دسای یک ریه با کلینیک کلیولند. هنگامی که شما در خارج از آن را آسان تر برای کنترل چگونه نزدیک شما را به افراد دیگر.

"من خواهد بود کمتر نگران هل دهنده که در حال اجرا است گذشته شما برای تقسیم دوم و بیشتر نگران در مورد کسی که کار کردن در کنار شما بدون ماسک به مدت نیم ساعت" او می گوید.

و خطر انتقال پایین تر است در خارج از در داخل می گوید: Joshua Santarpia یک میکروبیولوژیست که مطالعات بیولوژیکی و ذرات معلق در هوا در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا.

"خارج از منزل شما نور خورشید که نشان داده شده است به سرعت غیر فعال کردن این ویروس را," او می گوید. و خارج از جریان هوا و رطوبت کمک به رقیق کردن آن است.

اگر شما رفتن: خود را ارزیابی بدنسازی اقدامات ایمنی

چیزهایی وجود دارد ورزشگاه می توانید انجام دهید برای کمک به کاهش خطر ابتلا به عفونت پس از گریفیث-هاوارد نشان می دهد ساخت یک چک لیست قبل از اینکه شما بروید.

"آنها خود را متوسط?" او می پرسد. "آیا شما از دیدن آنها را به طور منظم تمیز کردن تجهیزات ؟ و در حال کارکنان و مشتریان دیگر در ورزشگاه پوشیدن ماسک?"

رسمی راهنمایی برای چگونه ورزشگاه باید اقدام متفاوت دولت توسط دولت است. ورزشگاه باز نیست و در عین حال در برخی از ایالت ها و یا باز کردن با محدودیت در دیگران — پیدا کردن خود را دولت محدودیت در اینجا. اکثر دستورالعمل نشان می دهد محدود کردن ظرفیت برای حفظ بدنسازی از گرفتن شلوغ معمول ضد عفونی تمام تجهیزات از جمله ماشین آلات و وزن قبل و بعد از استفاده از ارسال علائم به تقویت بهداشت و دیگر سیاست ها و توصیه های فیزیکی فاصله.

در واقع باید شماره یک چیز خود را در چک لیست وجود دارد حداقل شش پا از فاصله فیزیکی بین همه کسانی که در حال کار کردن ؟ حتی بیشتر بهتر خواهد بود. یکی دیگر از نکته: در طول ساعت خاموش هنگامی که آنها خواهید بود کمتر مردم است.

برخی از باشگاه ها ساخته شده اند ورزش غلاف برای اطمینان فیزیکی فاصله. دیگران رفته اند touchless و تشویق کاربران به استفاده از یک برنامه تلفن همراه برای بررسی-می گوید سامی Smith, ارتباطات و روابط عمومی معاون بین المللی سلامت راکت & Sportsclub انجمن توسعه داده است دستورالعمل برای باشگاه به عنوان یک مرجع استفاده کنید هنگامی که برنامه ریزی خود را بازگشایی.

اقامت دور از هم. واقعا

این خرس تکرار — اقامت حداقل شش فوت دور از سایر افراد در حالی که شما ورزش. و اگر مردم در حال تنفس به شدت "این امر می تواند بهتر به دو که به 12 فوت می گوید:" دکتر لو ان Bruno-Murtha, رئیس بخش بیماریهای عفونی در کمبریج بهداشت داد در کمبریج ،

چرا که ما نمی دانیم دقیقا چه حد ویروس ذرات سفر زمانی که مردم در حال تنفس به شدت می گوید:" داگ نی درمان و aerobiologist در دانشگاه پیتسبورگ.

"هنگامی که شما در حال ورزش و اعمال خود را, شما در حال رفتن به تنفس و تنفس در بیش از شما به طور معمول می, او می گوید.

"و بنابراین بالقوه برای آلوده شدن و یا گسترش عفونت خواهد بود که بسیار بالاتر می گوید:" نی.

و اگر شما در حال فکر کردن در مورد گرفتن یک ورزش گروهی کلاس, فکر می کنم دوباره می گوید گریفیث-Howard چرا که می توان آن را بسیار دشوار است برای نگه داشتن شش پا از هم جدا هنگامی که در حال حرکت در اطراف به سرعت.

"شما ممکن است تنفس سخت تر از مردم ممکن است سرفه ممکن است آن را سخت به نگه داشتن ماسک," او می گوید. "من می خواهم به برخی از نگرانی در مورد آن."

یک مطالعه کوچک از کره جنوبی نگاه coronavirus گسترش در 12 امکانات ورزشی مختلف. آن را یافت که عفونت به سرعت در حال گسترش در میان شدت بالا تناسب اندام کلاس های رقص با تا 22 دانش آموزان است. در حالی که کلاس های یوگا و پیلاتیز تنها با هفت یا هشت شرکت کنندگان و کمی در حال حرکت در اطراف دیدم هیچ گسترش یافته است.

بنابراین اگر شما واقعا می خواهید را به یک گروه کلاس ورزش مطمئن شوید که آن است که شما می توانید حفظ فاصله شش تا 12 فوت دور از دیگران است.

توجه به جریان هوا

هدایت و روشنی از ورزشگاه و کسانی که با کمی تهویه saysDesai از کلینیک کلیولند.

"بهترین شرط بندی شما این است برای رفتن به یک باشگاه ورزشی است که بزرگتر قادر به پنجره های باز و یا چند طبقه یا سطح اجازه می دهد تا به صورت فیزیکی, فاصله," او می گوید.

که به دلیل فضای بیشتر و بیشتر جریان هوا رقیق کردن غلظت ویروس در هوا و به احتمال زیاد کاهش خطر انتقال است.

"اگر شما قاطعانه ورزش, سپس شما در حال رسیدگی به جلب و بازدم هوا بیشتر می گوید:" aerobiologist نی.

این به ویژه مهم است زیرا شواهد نشان می دهد "که افرادی که علامتی در حال انتقال عفونت می گوید:" نی.

در واقع سطح این ویروس در بینی یا گلو بدون علامت و یا قبل از علامتی افراد "می تواند قابل توجه و معادل" به مقدار ویروس در افراد با علائم کروناویروس, او می گوید.

بنابراین افرادی که احساس خوبی به اندازه کافی ورزش نمی ممکن است متوجه آنها آلوده هستند و ممکن است بر وزن ماشین بعدی به شما.

من باید یک ماسک?

کارشناسان ما می گویند آن را بهترین ماسک عنوان آنجا که ممکن است در ورزشگاه از جمله در مقابل میز در رختکن و حمام — و حتی در حالی که انجام ورزش سبک. اما البته زمانی که شما در حال کار سخت و تنفس به شدت می توان آن را دشوار است به نگه داشتن یک ماسک.

"ورزش نمی کند و قرض خود را به خوبی به ایده پوشیدن ماسک می گوید:" نی دلیل آن می تواند آن را سخت تر برای نفس کشیدن.

و در حالی که بسیاری از سالن های ورزشی توصیه ماسک بیشتر نیست و نیاز به آنها را.

"اگر شما در حال انجام نوع هوازی تمرینات هوازی نوع ماشین شما احتمالا در حال پوشیدن یک ماسک می گوید:" برونو-Murtha از کمبریج بهداشت داد در کمبریج.

و حتی اگر مردم به یک ماسک زمانی که آنها وارد ورزشگاه Bruno-Murtha هنوز هم بسیار توصیه حفظ حداقل حداقل 6 فوت, فیزیکی, فاصله, "از آنجا که من گمان می کنم در برخی از نقاط مردم ممکن است سهوا حذف خود ماسک," او می گوید که می تواند مخاطره آمیز باشد برای دیگران.

"ورزش مهم است برای سلامت جسمی و روانی اما شما هنوز هم باید هوشمند می گوید:" برونو-Murtha. "پوشیدن ماسک بخشی از هوشمند بودن, همراه با, فیزیکی, فاصله, ضد عفونی کننده تجهیزات و هوشیار شستن دست."

محل سکونت ،

و در نهایت در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی خود را. ورزش در داخل خانه در نقاط داغ که در آن موارد در حال افزایش است خطرناک تر از مناطق با کم عفونت نرخ می گوید: Bruno-Murtha. پس از اتمام این کد رنگ ردیاب برای نگاه کردن به COVID-19 خطر در خود شهرستان و شهرستانهای مجاور.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن