پلیس: تنسی زن شاخه مرد او مظنون به سرقت

NASHVILLE - یک زن 88 ساله زن سفید در تنسی که به اتهام تیراندازی به یک مرد او مشکوک به مصرف الکل از او liquor s

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

NASHVILLE - یک زن 88 ساله زن سفید در تنسی که به اتهام تیراندازی به یک مرد او مشکوک به مصرف الکل از او liquor store گفت که او "تغذیه" با مردم سرقت از او را.

تیراندازی رخ داده در هفته گذشته پس از دو مردان سیاه و سفید راه می رفت به مه بویس مورفریزبورو جاده مشروب و شراب در نشویل با توجه به استشهاد به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

بویس برداشت تفنگ خود را و قرار دادن آن در کنار ثبت نام پس از مردان راه می رفت به پشت فروشگاه که در آن الکل قرار گرفته بود و پس از آن با نزدیک شدن شمارنده "در شیوه ای که او احساس" رفتن آنها به سرقت استشهاد گفت.

بویس گفت: یکی از مردان شناسایی شد رامون فیشر شروع به گرفتن بطری مشروب. زمانی که او با نزدیک شدن فیشر از سوء ظن است که او سرقت بویس گفت: "lunged" در او و او فکر می کنم او به "فشار از پایین" قبل از اینکه او تبدیل به اطراف و شروع به در حال اجرا را به خروج با توجه به استشهاد.

بویس گفت که زمانی که او با شلیک یک گلوله به سمت زمین در فیشر جهت تیراندازی او را و او را که منجر به سقوط به یک پشته از بطری های قبل از مرد دیگر به او کمک کرد تا از فروشگاه استشهاد گفت.

خود را دنباله خون نشان می دهد که او راه می رفت دور از فروشگاه و بر روی خیابان قبل از او بود و توسط یک فرد ناشناس و کاهش یافته و در فروشگاه های دیگر قبل از او منتقل شد به بیمارستان با توجه به استشهاد.

زمانی که ماموران در بازدید او در یک بیمارستان پس از تیراندازی ماهی گیر به آنها گفت که او مست و استفاده از مواد مخدر و برنامه ریزی شده بود به سرقت مشروب با دوستان خود از بویس فروشگاه استشهاد گفت.

روز بعد فیشر کردهاند خود را زودتر نظرات و پلیس گفت که او برنامه ریزی شده بود به پرداخت هزینه برای مشروب شده بود و راه رفتن در حال اجرا نیست به خروج از زمانی که او به ضرب گلوله کشته شد توسط بویس ،

پس از Boyce منتشر شد در $10,000 پیوند او پس از دستگیری برای تشدید حمله به او گفت: نیویورک پست او ذخیره شده بود به سرقت چندین بار و او آنچه را که او "تا به حال به انجام" در روز سه شنبه.

"پس از شما انجام شده است برای فریب مردم از شما سرقت, سال, شما, تغذیه," او به این روزنامه گفت.

بویس اضافه شده است که او "با هدف طبقه برای ترساندن" فیشر و تا به حال در نظر گرفته نشده به او شلیک کنید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن