ویروس مرگ و میر بالا 600,000 به عنوان موارد افزایش SAfrica استرالیا

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی در روز شنبه شد و یکی از پنج کشور بدترین ضربه در coronavirus همه گیر به عنوان خیره ک

توسط MINERALNEWS در 29 تیر 1399

ژوهانسبورگ - آفریقای جنوبی در روز شنبه شد و یکی از پنج کشور بدترین ضربه در coronavirus همه گیر به عنوان خیره کننده جدید عفونت اعداد در سراسر جهان به یک یادآوری است که بازگشت به زندگی عادی است که هنوز هم به دور از چشم.

سازمان بهداشت جهانی دوباره گزارش یک روز رکورد جدید عفونت با 259,848.

آفریقای جنوبی 350,879 موارد را تشکیل می دهند تقریبا نیمی از تایید عفونت در قاره آفریقا و تلاش خود را در حال نشانه ای از مشکل آمده برای سازمان ملل با کمتر منابع مراقبت های بهداشتی. آفریقای جنوبی در حال حاضر مسیرهای آمریکا و برزیل و هند و روسیه و تمام مراتب بیشتر پرجمعیت کشور — در تعدادی از عفونت فراتر پرو, پس از مقامات بهداشتی اعلام کرد 13,285 موارد جدید.

"این واقعیت ساده است که بسیاری از مردم آفریقای جنوبی در حال نشستن اردک چون آنها نمی توانند مطابق با سازمان بهداشت جهانی پروتکل در بهبود بهداشت و اجتماعی فاصله بنیاد سابق اسقف اعظم آفریقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل برنده دزموند توتو و همسرش, لی, هشدار داد, در بیانیه ای.

آفریقای وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: "این یک فوری و مهم دادخواستی به آفریقای جنوبی. مبارزه با COVID-19 در دست ما است. ما باید در حال حاضر است." او ابراز نگرانی کرد که "خستگی به نظر می رسد که در مجموعه" و مردم اجازه پایین گارد خود با کمی اجتماعی فاصله و ماسک صورت رها شده است.

در جای دیگر, مرگ روزانه عوارض شده است رسیدن به اوج جدید در چندین ایالت آمریکا و هند عفونت بیش از 1 میلیون نفر است. کارشناسان بر این باورند که اعداد واقعی در سراسر جهان بالاتر به دلیل تست کمبود و جمع آوری داده ها مسائل در برخی از کشورها.

جهان در روز شنبه مشخص ماندلا روز به یاد نلسون ماندلا در آفریقای جنوبی و اولین رئیس جمهور سیاه — یکی دیگر از جایزه صلح نوبل برنده و میراث او از مبارزه با نابرابری. این کشور اما همچنان ترین در جهان نابرابر و مقامات بهداشت هشدار داده اند که این بیماری همه گیر را دراز که لخت است.

آفریقای جنوبی جدید کروناویروس کانون Gauteng استان میزبان شهرهای ژوهانسبورگ و پرتوریا و یک چهارم از جمعیت کشور از 57 میلیون با بسیاری از مردم فقیر زندگی در شرایط شلوغ در وسط سرد نیمکره جنوبی زمستان است.

ماندلا پیام است "مربوط تر از همیشه" که در آفریقا رئیس Matshidiso Moeti گفت: فراخوانی برای دسترسی عادلانه به مراقبت.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ که تحویل نلسون ماندلا سخنرانی سالانه گفت که "COVID-19 تشبیه شده است به یک X-ray آشکار شکستگی شکننده اسکلت از جوامع ما ساخته شده است" و اضافه کرد که کشورهای توسعه یافته "موفق به ارائه پشتیبانی های مورد نیاز برای کمک به کشورهای در حال توسعه از طریق این خطرناک است ،

تایید ویروس موارد در سراسر جهان باید در صدر 14.1 میلیون و مرگ و میر با افزایش از 600,000 با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. عفونت های سر به فلک کشیده در آمریکا مانند فلوریدا و تگزاس و آریزونا و سوخت اتفاقی, بلند کردن اجسام از coronavirus مستندات و مقاومت برخی از آمریکایی ها به پوشیدن ماسک.

در ایالات متحده, تیم های نظامی پزشکان مستقر شده اند در تگزاس و کالیفرنیا برای کمک به بیمارستان deluged توسط بیماران است. افزایش عفونت بدان معنی است که میلیون ها نفر از کودکان آمریکایی بعید به بازگشت به کلاس های درس تمام وقت در پاییز.

در هند افزایش 34,884 مورد جدید گزارش شده است به عنوان دولت های محلی همچنان به دوباره تحمیل متمرکز مستندات در نقاط مختلف کشور است.

در ایران رئیس جمهور ساخته شده شگفت انگیز اعلام کرد که به عنوان بسیاری از 25 میلیون ایرانی می تواند آلوده شده اند دولت-اجرای خبرگزاری ایرنا گزارش شده است. حسن روحانی اخبار جدید وزارت بهداشت مطالعه است که ساخته شده است. ایران در خاورمیانه بدترین شیوع با بیش از 270,000 موارد تایید شده.

در بنگلادش تایید موارد پیشی گرفته 200,000 اما کارشناسان می گویند این تعداد بسیار بالاتر است که این کشور فاقد کافی آزمایشگاه برای تست. بسیاری از افراد در مناطق روستایی را متوقف کرده اند و با پوشیدن ماسک و thronging مراکز خرید پیش از اسلامی جشنواره عید قربان در این ماه.

دانشمندان در ضمن ریخت آب سرد در انگلیسی, نخست وزیر بوریس جانسون امید است که این کشور ممکن است به حالت عادی بازگشت کریسمس.

جهانی که در آن مردم می توانند "به کار به طور معمول سفر در اتوبوس و قطار در تعطیلات بدون محدودیت ملاقات دوستان لرزش دست در آغوش یکدیگر و غیره — که یک راه طولانی کردن متاسفانه" بدون واکسن گفت: اپیدمیولوژی جان ادموندز یک عضو از دولت علمی گروه مشورتی برای شرایط اضطراری.

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن