'بازگشت به پناهگاه خود را,' سیاتل شهردار می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن در تف بیش تظاهرات

بزرگنمایی این تصویر سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین (دوم از چپ) می خندد به عنوان او با فعالان راز سیمون

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سیاتل رئیس پلیس کارمن بهترین (دوم از چپ) می خندد به عنوان او با فعالان راز سیمون (راست) و کیت براون روز سه شنبه در نزدیکی نقطه در "کاپیتول هیل خودمختار منطقه" که در آن پلیس سوار کردن یک حوزه ساختمان یک روز پیش از آن. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به شدت انتقاد سیاتل شهردار جنی Durkan و واشنگتن رژیم صهیونیستی. جی Inslee خود را برای دست زدن به بزرگ ضد نژادپرستی تظاهرات گفت: از طریق توییتر چهارشنبه "را به شهرستان خود را در حال حاضر. اگر شما آن را انجام نمی, من خواهد شد."

هر دو Durkan و Inslee "هستند که به سخره و بازی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. رئیس جمهور اظهار نظر پس از معترضان تاسیس یک "منطقه خودمختار" در سیاتل خیابان جایی که آنها قبلا با پلیس درگیر شدند.

Durkan اخراج با او خود را صدای جیر جیر و گفت: "ما را همه امن است. بازگشت به پناهگاه خود را" با اشاره به ناروا گرفته شده و به کاخ سفید پناهگاه در اواخر ماه گذشته در جریان تظاهرات در واشنگتن او اضافه شده هشتگ #BlackLivesMatter سیگنالینگ خود را برای حمایت از کسانی که در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس.

Inslee همچنین در پاسخ گفت: "یک مرد است که کاملا ناتوان از حاکم باید اقامت در خارج از واشنگتن کسب و کار."

مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان هدف در Inslee و Durkan اواخر شنبه شب در آشکار مراجع به "کاپیتول هیل خودمختار منطقه" که در آن معترضان شده اند مجاز به حرکت آزادانه و بدون دخالت پلیس.

"داخلی تروریست ها گرفته اند بیش از سیاتل اجرا شده توسط رادیکال چپ دموکرات ، LAW & ORDER!" رئيس جمهور اعلام کرد.

اعتراض به منطقه تاسیس شد در اوایل این هفته پس از پلیس سیاتل در زمان پایین یک سد در نزدیکی وزارت شرق حوزه ساختمان — تغییر در استراتژی باعث واکنش شدید در برابر پلیس با استفاده از گاز اشک آور و گاز فلفل اسپری و فلش انفجار نارنجک در تظاهرات بودند که عمدتا صلح آمیز است.

پلیس اقدامات موجب هزاران شکایت و حداقل یک طرح دعوی در دادگاه. قبل از اینکه به طور ناگهانی تغییر این بخش شده بود ساختمان حصار برای کمک به تقویت حوزه.

"این ورزش در اعتماد و د-تشدید" رئیس پلیس کارمن بهترین گفت: به عنوان عضو ایستگاه KUOW گزارش شده است.

"آنها به ما داده اید این حوزه و ما باید هوشمند باشد و ما باید به کار با هم" یک معترض گفت: جمعیت بعد از پلیس باز کاج خیابان کلیدی شاهراه های مجاور به این حوزه.

"ما باید برای صلح آمیز باقی می ماند و ما باید به باقی می ماند قوی" را می گوید.

این "منطقه خودمختار" است که در کاپیتول هیل یک محله با نوپرست جذبه و یک تاریخ به عنوان یک گی و ضد فرهنگ hub. اعتراض به منطقه خود را مخفف: CHAZ.

این سد در ساختمان پلیس بود flashpoint برای درگیری میان پلیس و معترضان. پس از آن حذف شد آسوشیتد پرس گزارش داد معترضان اجازه داده شد مارس در مقابل در حال حاضر سوار پلیس ساختمان "و شب باقی مانده صلح آمیز است."

"به عنوان پلیس چپ معترضان فلسطینی در منطقه و سنگر آن خود" KUOW گزارش اشاره کرد که به زودی پس از آن معترضان شروع به پوشیدن جلیقه های ضد گلوله را از نگرانی که supremacist گروه ممکن است هدف خود را تحت محاصره.

این هفته CHAZ, منطقه به میزبانی, سخنرانی های موسیقی و فیلم شب. مردم نیز کشف گشت زنی در منطقه مرزی با تفنگ.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تهدید به مداخله در سیاتل است یادآور مبادلات خود را با شهرداران از مینیاپولیس و واشنگتن زمانی که کسانی که در شهرستانها شد صف آرایی امتیاز برای تظاهرات بزرگ پس از جورج فلوید کشته شد در بازداشت پلیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد به استفاده از نیروهای فدرال برای کنترل وضعیت در مینیاپولیس رفتن تا آنجا که اعلام کرد که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" — یک عبارت استناد توسط یک پلیس سفید رئیس سرکوب حقوق مدنی تظاهرات در اواخر 1960s.

رئیس جمهور همچنین در زمان به توییتر به دروغ متهم d. C. شهردار موریل Bowser خود برای جلوگیری از این شهر پلیس از درگیر شدن یک نفر در تظاهرات اواخر ماه مه.

تقریبا یک هفته بعد — پس از ایالات متحده, پارک پلیس و گارد ملی و نیروهای نظامی استفاده می شود strong-arm تاکتیک و گاز اشک آور به حرکت مسالمت آمیز معترضان به طوری که رئیس جمهور می تواند برای یک عکس ژست در مقابل کلیسای سنت جان — Bowser خود دولت دستور داد یک نقاشی دیواری با کلمات "Black Lives Matter" در زرد رنگ در دو بلوک کشش از جاده در نزدیکی کاخ سفید است.

معترضان در "CHAZ" منطقه رنگ های مشابه نقاشی دیواری در خیابان کاج.

با وجود این معترضان جشن پیروزی وضعیت در سیاتل باقی مانده است گرم می شود. برخی از فعالان خواستار Durkan به استعفا; آنها همچنین می خواهند به بریده بریده بودجه به پلیس.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن