پخش زنده: Fauci, Redfield به شهادت در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت COVID-19 پاسخ

بزرگنمایی این تصویر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی دیده می شود در اینجا شهاد

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی دیده می شود در اینجا شهادت در ماه مارس در کاپیتول هیل. او و دیگران منجر فدرال coronavirus پاسخ شهادت خواهد شد قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته در روز سه شنبه. اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اولیویه Douliery/خبرگزاری گتی ایماژ

چهار مرد که کمک کرده اند رهبری ایالات متحده در پاسخ به coronavirus را به شهادت قبل از کمیسیون انرژی مجلس و کارگروه در روز سه شنبه که در آن آنها خواهد تیز سوال از آمریکا در مورد تهمت و دولت و مدیریت بحران است.

کسانی که شهادت در 11 a. m. ET شنوایی شامل Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در موسسه ملی بهداشت; Adm. برت Giroir, معاون وزیر بهداشت و درمان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی; Stephen هان غذا و دارو کمیسر; و رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

رئیس جمهور تهمت شده است بسیار انتقاد خود را برای دست زدن به از شیوع کروناویروس. ایالات متحده در حال حاضر دارای بیشترین تعداد موارد تایید شده در جهان — بیش از 2.3 میلیون نفر و همچنین بیشترین مرگ و میر — در مورد 120,000. روزانه تعداد زیادی از مردم در حال مرگ با COVID-19 کاهش یافته است و در هفته های اخیر اما تعداد موارد خونتان در بسیاری از نقاط ایالات متحده

کمیته دموکرات به احتمال زیاد فشار شاهدان برای جزئیات بیشتر در مورد چرا فدرال پاسخ نمی شده است بیشتر موثر و اینکه آیا تهمت مانع از کارشناسان بهداشت از اقدام هر چه زودتر.

در مبارزات انتخاباتی خود در تجمع روز شنبه در Tulsa, Okla., مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او گفت که دولت او به "سرعت تست کردن" برای coronavirus.

"هنگامی که شما انجام تست تا حدی که شما می خوای پیدا کردن بیشتر مردم میخوای پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "بنابراین من گفت: من به مردم, 'آهسته تست کردن لطفا.' آنها را آزمایش و آنها را تست کنید. ما آزمون است که مردم نمی دانند چه خبر است."

دموکرات ها را ضبط کرده اند در این دیدگاه به عنوان شواهدی وجود دارد که تهمت قرار دادن سیاست جلوتر از زندگی و معیشت آمریکایی است. جو بایدن دموکرات ها' presumptive نامزد ریاست جمهوری به زودی پرسیدم سرعت, تست" و دموکراتیک super PAC قرار دادن یک آگهی متمرکز بر مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز دوشنبه در کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن است به کارگردانی مقامات به سرعت پایین تست و به جای آن به "چراغ راه در ساخت ما را به جهان رهبر با توجه به تست." او گفت که در تولسا نظرات مغلوب ساختن پیشی جستن "به شوخی در مورد رسانه ها و عدم درک این واقعیت از زمانی که شما تست بیشتر شما همچنین پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد."

McEnany ستایش رئیس جمهور پاسخ. "ما می تواند از دست داده اند 3 میلیون زندگی می کند اما ما از دست رفته به مراتب کمتر به دلیل مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان اقدام اولیه," او گفت.

شاهدان' آماده شهادت نشان می دهد آنها ممکن است به دنبال برجسته کردن گسترش و در دسترس بودن تست جلسات متعدد بین مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه فرمانداران هماهنگ سازی دیدگاه ها و تلاش های مداوم برای توسعه آزمایش و درمان و واکسن برای کوروناویروس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن