36.5 میلیون را برای ثبت نرخ بیکاری در 8 هفته

بزرگنمایی این تصویر بسته نشانه ها دیده می شود روز شنبه در کسب و کار چهارشنبه در میلواکی است. این بیم

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بسته نشانه ها دیده می شود روز شنبه در کسب و کار چهارشنبه در میلواکی است. این بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده است میلیون ها نفر از کار. Morry Gash/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Morry Gash/AP

به روز شده در 8:48 p. m. ET

نزدیک به 3 میلیون نفر ثبت برای مزایای بیکاری در هفته گذشته — آوردن مجموع به 36.5 میلیون در گذشته هشت هفته وزارت کار ایالات متحده روز پنجشنبه گفت.

این آخرین تیره و تار نشانه ای از آسیب های اقتصادی از coronavirus بحران است. نرخ بیکاری به ضرب گلوله به 14.7% ماه گذشته — بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ. در ماه فوریه قبل از coronavirus خاموش شدن ناگهانی در زمان برگزاری بیکاری بود و در نزدیک به 50 سال گذشته 3.5 درصد.

روز چهارشنبه فدرال رزرو رئیس جروم پاول رنگ یک تصویر تیره و تار برای اقتصاد است. "دامنه و سرعت از این رکود بدون, مدرن, سابقه, به طور قابل توجهی بدتر از هر رکود اقتصادی پس از جنگ جهانی دوم," او گفت:.

این رشد اقتصادی در 4.8% سرعت در سه ماهه اول سال 2020 اما تحلیلگران پیش بینی دو رقمی کاهش در ماه های آینده.

اعداد سرسام آور هستند اما پس از خونتان در ماه مارس به رکورد 6.9 میلیون — تعداد مدعیان بیکاری در حال حاضر کاهش یافته است به مدت شش هفته در یک ردیف. آنها کاهش یافت 195,000 یا حدود 6 درصد در اخیر هفته پایان روز شنبه گذشته.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن