سران اتحادیه اروپا مصرانه از ایالات متحده باقی می ماند که در

بزرگنمایی این تصویر مقامات بالا با اتحادیه اروپا خواست رئیس جمهور تهمت به تجدید نظر در برنامه های خو

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مقامات بالا با اتحادیه اروپا خواست رئیس جمهور تهمت به تجدید نظر در برنامه های خود را به ترک آژانس بین المللی. مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد تصمیم خود را روز شنبه پس از دو هفته levying انتقادات و تهدید به جلو و بودجه. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

مقامات با اتحادیه اروپا اصرار رئیس جمهور تهمت به تجدید نظر خود را به تازگی اعلام کرد قصد دارد به جلو و ایالات متحده از سازمان بهداشت جهانی است.

رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: در روز جمعه از قصد خود برای بلافاصله پس از قطع روابط با آژانس بین المللی بهداشت. روز شنبه رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen و جوزپ Borrell اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد به نام تهمت به تجدید نظر در برنامه های خود گفت: "اقداماتی که تضعیف بین المللی نتایج" در طول بیماری همه گیر کوروناویروس "باید اجتناب شود."

"این است که نیاز به ادامه قادر منجر به واکنش بین المللی به بیماری های همه گیر فعلی و آینده" گفت: von der Leyen و Borrell در یک بیانیه مشترک. "برای این مشارکت و حمایت از همه مورد نیاز است و بسیار مورد نیاز است."

مقامات همچنین توجه داشته باشید که اعضای این که موافقت کرده بود در اوایل این ماه به نقد و بررسی درس های آموخته شده از این بیماری همه گیر پاسخ.

در آوریل مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موقت متوقف آمریکا بودجه ای را برای چه کسی و متهم آن را از "mismanaging و پوشش گسترش coronavirus." او همچنین ادعا کرد که چین نفوذ بیش از حد بیش از آژانس.

سپس در 18 مه مغلوب ساختن پیشی جستن به آژانس سازمان ملل متحد در 30 روز برای ایجاد تغییرات اساسی و یا چهره آمریکا کاهش بودجه تبدیل به دائم. مغلوب ساختن پیشی جستن جمعه اعلام اتفاق افتاده است کمتر از دو هفته پس از آن اتمام حجت.

که تا به حال هیچ اظهار نظر در مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام اما وزرای بهداشت و عضو ابراز ناامیدی را در عقب نشینی از این سازمان بزرگترین واحد دهنده.

آفریقای وزیر بهداشت Zweli Mkhize به نام تصمیم "مایه تاسف است."

"بدیهی است که در مواجهه با جدی همه گیر شما می خواهید همه کشورهای جهان به خصوص متمرکز ... بر روی یک دشمن مشترک" Mkhize به خبرنگاران گفت:.

به نقل از رسانه های آلمان از آسوشیتد پرس گزارش می دهد که این کشور وزیر امور خارجه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن را طرح می فرستد "سیگنال اشتباه در زمان اشتباه است."

"تعداد افراد آلوده در سراسر جهان در حال افزایش است و این بحران در حال گسترش است" Heiko Maas گفت: Funke گروه رسانه ای. "ما نمی توانیم پاره کردن خاکریز در وسط سیل و ایجاد یکی جدید است."

بی بی سی گزارش یک سخنگوی بریتانیا تأکید کرد که کشور تعهد به چه کسی است.

"کروناویروس یک چالش جهانی و سازمان بهداشت جهانی نقش مهمی را در بازی های پیشرو بین المللی بهداشت و درمان پاسخ. ما هیچ برنامه ای برای خروج بودجه ما" سخنگوی گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن