مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: چین به پیش بروید " با اردوگاه های کار اجباری بولتون مدعی در کتاب جدید

بزرگنمایی این تصویر سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون رنگ بحرانی پرتره از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون رنگ بحرانی پرتره از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در یک جدید خاطرات مجموعه برای انتشار به زودی. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

رئیس جمهور تهمت و گفت: رئیس جمهور چین است که او تایید پکن در حال حاضر بدنام الجزایر از زندان اردوگاه برای اقلیت Uighurs جان بولتون می نویسد: در کتاب خاطرات اتاق که در آن اتفاق افتاده است.

سابق مشاور امنیت ملی به نقل از مقامات ایالات متحده که در مغلوب ساختن پیشی جستن ملاقات با همتایان چینی و مترجم; رئیس جمهور آمریکا گفت که او فکر ساخت اردوگاه بود "دقیقا همان چیزی که حق انجام" بولتون می نویسد.

به طور کلی مغلوب ساختن پیشی جستن شده است سکوت در مورد چین را درمان عمدتا مسلمان Uighurs که موضوع را به یک Orwellian برنامه نظارت و سرکوب. حدود یک میلیون نفر از مردم را بازداشت و بدون محاکمه در معرض "آموزش مجدد" و دیگر سخت درمان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت Xi برنامه یکی از تعدادی از الهامی اتهامات بولتون باعث می شود در برابر تهمت در خاطرات یکی که جزئیات آنچه بولتون تماس مغلوب ساختن پیشی جستن معاملاتي معامله با رهبران جهان که رفت و فراتر از آن در اوکراین امری که برای مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح شد.

بولتون بود "شگفت زده" با بدبینی و "هرج و مرج" او را دیدم در کاخ سفید تحت ریاست جمهوری مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی می نویسد.

تهمت نیز خواسته یازدهم به جای تغییر در سیاست های تجاری که مغلوب ساختن پیشی جستن بر این باور کمک خواهد کرد خود را در انتخابات و اقبال در کشاورزی متحده بولتون می نویسد و او نشان می دهد وجود دارد حساب های رسمی از این بحث ها است که می تواند او بود.

آنها به نظر نمی رسد در کتاب به دلیل اعتراض توسط شورای امنیت ملی بیش طبقه بندی مسائل بولتون می نویسد.

ماهیت اتهامات به احتمال زیاد تحریک تماس از اعضای کنگره برای کاخ سفید به انتشار سوابق در راه آن در نهایت هم با حساب رسمی از مکالمات در اوکراین ،

بولتون dueled ماه با شورای امنیت ملی بیش از انتشار این کتاب که برای اولین بار برنامه ریزی شده برای انتشار در اوایل این سال است.

کاخ سفید به دنبال جلوگیری یا به تاخیر انداختن که بیش از آنچه در این تماس نگرانی در مورد طبقه بندی از برخی از مواد.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گسله بولتون در روز چهارشنبه از آنجا که او گفت: او نشان می دهد اطلاعات طبقه بندی شده در کتاب.

"این غیر قابل قبول است. آن را رفته است و نه از طریق فرایند بررسی و که در آن ما در حال حاضر ایستاده," او گفت:.

بولتون و انتشارات سیمون و شوستر گفت: آنها به این نتیجه رسیدند مذاکره این نسخه از متن بود که برنامه ریزی شده برای انتشار در تاریخ 23 ژوئن و نسخه هایی از این کتاب توزیع شده به داوران از جمله NPR ران Elving.

دو حزبی میله رعد و برق

بولتون تبدیل شده است نادر وحدت شکل در واشنگتن ناسزا هر دو توسط جمهوری خواهان و دموکرات ها — اما به دلایل مختلف.

مغلوب ساختن پیشی جستن و کاخ سفید تماس او ناراضی فرسودگی شغلی و رد اتهامات در این کتاب به عنوان معتبر نیست چون از بولتون با رئیس جمهور است.

اما بولتون اتهامات ایجاد یک وضعیت ناراحت کننده برای چین بازها در عربستان ایم که اغلب متفقین با مغلوب ساختن پیشی جستن و به نام برای واشنگتن برای برگزاری یک خط سخت تر با پکن و اخلاقی بیش از چین درمان Uighurs.

مغلوب ساختن پیشی جستن, با توجه به, Bolton, اخراج چینی نقض حقوق بشر در غرب سین کیانگ بامیان و در هنگ کنگ است. او همچنین اخراج اهمیت ایالات متحده تعهدات به تایوان, Bolton می نویسد.

"اگر چه آن آمد در چندین تغییرات یکی از تهمت های مورد علاقه مقایسه شد به نقطه به نوک یکی از Sharpie [نشانگر را] و بگو: این است که تایوان' سپس نقطه به نقطه [میز خود در دفتر بیضی] و بگو: این چین است.' بسیار برای آمریکا به تعهدات و وظایف خود را به دیگری دموکراتیک متحد" بولتون می نویسد.

انتقاد ماندگار

دموکرات ها در حال خشم که در برابر بولتون در نظر گرفتن بخشی در استیضاح در اواخر سال گذشته و اوایل این سال است. او و یک کلید معاون می تواند به قانونگذاران گفت آنچه آنها می دانستند که در ضبط و تحت سوگند — اما آنها به دنبال حکم دادگاه در این ماده پس از کاخ سفید مسدود شهادت آنها.

رهبر اقلیت چاک شومر D-n. y. گفت: بولتون حساب ثابت می کند که دموکرات ها در حال انجام کار درست با پیگیری استیضاح.

"روشن بود و نمی تواند هر واضح تر در حال حاضر: رای به محکوم کردن و حذف دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر کاملا حق رای" شومر گفت.
"وحی در آقای بولتون کتاب را در سنای آمریکا craven اقدامات در استیضاح نگاه حتی بدتر—و تاریخ قضاوت خواهد کرد آنها را برای آن."

در نهایت خواهان استفاده از اکثریت خود را در سنا در مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح محاکمه نمی وادار بولتون و یا دیگر شاهد با حکم نگه داشتن خود را رسمی مدارک و شواهد از رکورد.

مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان استدلال اساسی انجام در اوکراین امر نبود impeachable و که در مورد بولتون نبود سنا نقش برای کمک به توسعه شواهد تنها به ارزیابی آن در هنگام نشستن به عنوان هیات داوران در قضاوت از مغلوب ساختن پیشی جستن.

دموکراتیک استیضاح مدیران led توسط خانه هوش رئیس کمیته آدام شیف کالیفرنیا استدلال کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام در سال 2019 شد فاحش.

رئیس جمهور ایالات متحده مسدود کمک به اوکراین برای یک بار در حالی که او می خواست مقامات اوکراین اعلام رسیدگی به تهمت رقیب در سال 2020 ریاست جمهوری سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن. در نهایت کمک ترمیم شد و اوکراین هرگز اعلام کرد بررسی است.

بولتون با توجه به حساب های دیگران مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن استراتژی و گفت: به همان اندازه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در طول زمان خود را به عنوان مشاور امنیت ملی.

اما بولتون هرگز به کنگره گفت که داستان رسمی و منتقدان را مورد او تنها برای انجام این کار در حال حاضر با یک کتاب برای فروش, زمانی که سیاسی حاضر در واشنگتن نقل مکان کرد به چنین درجه.

بولتون با توجه به بیانیه ای از ناشر معتقد است که آمریکا متعهد "قصور" با استیضاح به دلیل آنچه بولتون تماس مغلوب ساختن پیشی جستن رفتار نامناسب رفت و تا کنون فراتر از اوکراین ،



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن