ما تعطیلات آخر هفته می افزاید: به ویروس نگرانی به عنوان مورد شمارش رشد

ST. پیت ساحل فلوریدا. - فلوریدا گزارش شده تعداد رکورد coronavirus موارد در شنبه آخرین نشانه آن است که این ویرو

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

ST. پیت ساحل فلوریدا. - فلوریدا گزارش شده تعداد رکورد coronavirus موارد در شنبه آخرین نشانه آن است که این ویروس صعودی در بسیاری از نقاط ایالات متحده ریخته گری بیزار بیش چهارم جولای جشن.

مسئولان و مقامات بهداشتی مردم هشدار داد به اقدامات احتیاطی و یا به سادگی به ماندن در خانه در روز استقلال به عنوان تایید موارد بالا رفتن از در ده ها تن از متحده است. ایالات متحده گزارش داد بیش از 50 ، 000 موارد تایید شده در روز شنبه برای سومین روز متوالی با توجه به شمارش نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

ایالات متحده بیش از 2.8 میلیون موارد تایید شده — حدود یک چهارم از 11 میلیون نفر در سراسر جهان به عفونت با توجه به شمارش که به طور گسترده ای فکر کردم به درک واقعی تلفات تا حدی به دلیل موارد بدون علامت و محدود تست. بیش از 525,000 که مردم در سراسر جهان است.

در حالی که افزایش موارد در ایالات متحده آمریکا تا حدودی نشان دهنده گسترش, تست کارشناسان می گویند شواهدی وجود دارد که این ویروس نیز گسترش بیشتر به عنوان متحده بازگشایی اقتصاد خود را.

مرگ و میر شروع به افزایش در برخی از کشورهای است که دیده می شود افزایش موارد — از جمله تگزاس و آریزونا و فلوریدا و هفته های آینده خواهد بود گفتن. هنوز هم برخی از کارشناسان ابراز تردید است که مرگ و میر را تا به حال بازگشت به اوج رسید در اواسط ماه آوریل به دلیل پیشرفت در درمان و از آنجا که بیشتر افراد جوان هستند که کمتر در معرض عوارض جدی در میان کسانی که به تازگی تشخیص داده شده.

در یکی دیگر از نشانه نگرانی سازمان بهداشت جهانی گفت: کشورهای عضو گزارش شده بیش از 212,000 تایید موارد COVID-19 سراسر جهان در روز شنبه کمترین تک روز افزایش از زمان شروع این بیماری همه گیر. ژنو مبتنی بر سازمان گفت: بیش از 60 درصد از تایید موارد گزارش آن را دریافت کرده بودند در آمریکا که شامل ایالات متحده و برزیل است.

که این تعداد می تواند متفاوت از جهانی دیگر مورد برگه با توجه به گزارش به تاخیر می اندازد.

این عاقلانه به روز رسانی در آمد که مقامات محلی و کارشناسان بهداشت و درمان در سراسر ایالات متحده در تلاش برای به حداقل رساندن فرصت ها برای این ویروس به ادامه پخش در تعطیلات آخر هفته به طور معمول صرف غذا خوردن در حیاط خلوت تجمعات و یا ازدحام آرنج به آرنج برای مشاهده رژه و آتش بازی نشان می دهد.

بسیاری از جوامع لغو آن حوادث و هشدار مردم در برابر جمع آوری خود را.

در آلاباما دیدم که یک رکورد در این هفته برای عفونت گزارش شده در یک روز مقامات بهداشتی دولت نگران است که تعطیلات آخر هفته می تواند منجر به نوع سنبله است که به دنبال روز یادبود.

"من واقعا نگران چهارم جولای," دکتر گفت: همین ویلیامسون یک دولت سابق بهداشت افسر که در حال حاضر سران آلاباما انجمن بیمارستان. "من فکر می کنم که به احتمال زیاد تعیین روند آلاباما برای بقیه از تابستان است."

در فلوریدا که گزارش 11,445 تایید عفونت در شنبه میله های زندان ایالتی در حال تعطیل و برخی از جاذبه های منطقه ای مانند باغ وحش میامی و جنگل جزیره بسته اند. مقامات در جنوب فلوریدا — از جمله در شهرستان میامی-Dade و کلید های فلوریدا — بسته سواحل از طریق آخر هفته.

سواحل دیگر در دولت باز مانده است. در سنت پیت ساحل در خلیج مکزیک فضاهای پارکینگ کمیاب شد بعد از ظهر شنبه و صدها نفر از مردم خوشه در گروه زیر چتر و در cabanas بر روی شن و ماسه.

نمایندگان از Pinellas County, کلانتر, گشت گفتن مردمی آنها باید اقامت با خانواده خود و یا گروه و دور از دیگران است.

Keisha پریرا به ساحل آمد از Osceola County — بیش از 100 مایل (160 کیلومتر) داخلی — با پدر و دو فرزند دیگر و گفت: گروه برنامه ریزی برای دور ماندن از دیگران است. او به همراه آورده ضد عفونی کننده دست و ماسک در مورد آنها به هر نقطه دیگر از ساحل.

"ما در حال رفتن به ماندن با یکدیگر," او گفت:. "من احساس بسیار امن خارج است."

در چند کالیفرنیا گردشگری متمرکز شهرستانهای اقتصادی باعث مبارزات برای متقاعد کردن ساکنان دولت به سفر در درون مرزهای آن. اما کارشناسان بهداشت عمومی و شهرداران از محبوب شهرهای ساحل سانتا کروز و Half Moon Bay باید التماس کرد با مردم به ماندن در خانه برای تعطیلات.

بکن بکن ستاره فیلم Luedtke گفت: تقاضا شده است "bonkers" پس از بازگشایی 14-اتاق مزیت هتل و آبگرم است که او صاحب در سونوما کانتی شهر Guerneville. مهمانان اختصاص داده درشکه در نزدیکی استخر.

"گردشگری خطرناک نیست" Luedtke گفت. "من فکر می کنم مردم با پیروی از قواعد خطرناک است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تعطیلات آخر هفته مصادف با یک گام بزرگ به عقب این هفته به کالیفرنیا تلاش برای بازگشایی دولت در اقتصاد است. رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom دستور داد سه روز بسته شدن میله و بسیاری از موسسات داخلی در استان ها که حدود سه چهارم از جمعیت این ایالت.

محلی تلاش برای تضعیف تجمعات تعطیلات در تضاد کامل با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را آخر هفته در دستور کار, از جمله یک صفحه نمایش آتش بازی جمعه شب در کوه راشمور در داکوتای جنوبی و شنبه را "سلام آمریکا" در جشن ریاست جمهوری در یک سخنرانی در کاخ سفید و یک صفحه نمایش آتش بازی در مرکز شهر واشنگتن است.

در بریتانیا در شنبه برخی از نشانه هایی از حالت عادی بازگشت و به عنوان بارها و آرایشگران بازگشایی شد برای اولین بار در ماه.

اما کشورهای دیگر در ادامه به گزارش رکورد جدید در تایید موارد از جمله آفریقای جنوبی و هند است. در استرالیا و شمال شرقی کشور اسپانیا, مقامات دستور مستندات برای شهرستان های خاص و یا جوامع با هدف stomping از افزایش موارد است.

مقامات در بولیوی در شهر کوچابامبا گفت: آنها در حال جمع آوری حدود 17 بدن در هر روز در طول این بیماری همه گیر. بستگان یکی آشکار قربانی ویروس خود را به سمت چپ تابوت در خیابان برای چند ساعت در روز شنبه در اعتراض به مشکلات در داشتن او به خاک سپرده شد.

پلیس سرهنگ Iván Rojas گفت: تقاضا "در حال فروپاشی پلیس پرسنل و تشییع جنازه کارگران" در این شهرستان از برخی از 630,000 مردم است.

___

چندلر گزارش از مونتگمری آلاباما و Foody از شیکاگو است. آسوشیتد پرس نویسندگان در سراسر جهان کمک کرده است.

___

این داستان به روز شد به درست که روزانه متحده عفونت تلفات روز جمعه گزارش داد بیش از 54,000 نه 52,300.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب