بحرانزده Johnsen استعفا داد به عنوان دانشگاه آلاسکا جمهور

ANCHORAGE, آلاسکا - جیم Johnsen این بحرانزده دانشگاه آلاسکا رئیس جمهور که مدت مشخص شده است بدون اعتماد به نفس,

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - جیم Johnsen این بحرانزده دانشگاه آلاسکا رئیس جمهور که مدت مشخص شده است بدون اعتماد به نفس, رای از دانشکده در میان عمیق, بودجه, کاهش, استعفا کرده است این دانشگاه روز دوشنبه اعلام کرد.

تغییر در رهبری یک تصمیم متقابل ساخته شده پس از Johnsen مشورت با هیئت رجنت با توجه به بیانیه ای. زندگینامه خود را بلافاصله حذف شده از دانشگاه را در صفحه وب است.

دانشگاه, معاون رئیس جمهور, میشل Rizk را بلافاصله تبدیل به اقدام رئیس جمهور و خدمت خواهد کرد تا زمانی که یک رییس جمهور موقت این است که به نام, بعد از ژوئیه 15. دانشگاه گفت Johnsen در دسترس خواهد بود برای کمک به انتقال از طریق ژوئیه 1.

"در حالی که هیئت مدیره می داند که یک تغییر در رهبری می تواند نگران کننده آن است که با اعتماد به نفس است که این تصمیم هر چند دشوار است صحیح برای این دانشگاه گفت: Sheri Buretta صندلی هیئت رجنت.

Johnsen استعفای اعلام شد یک هفته پس از دانشکده اتحادیه خواستار او ترک و کمتر از دو هفته پس از انصراف او نامزدی خود را برای تبدیل شدن به رئیس جمهور از دانشگاه ویسکانسین حتی اگر او تنها فینالیست.

Johnsen در سال 2015 شد رئیس جمهور از آلاسکا سیستم که شامل حدود 30 ، 000 دانش آموزان در سه دانشگاه و 13 جامعه دانشگاه. اما تصدی خود فرو رفته بود با اجرا فهم با استادان و خرید اینترنتی از آلاسکا بودجه دولت مشکلات است.

کالیفرنیا ، مایک Dunleavy که چهره یک به خاطر, تلاش, پیشنهاد بی سابقه 135 میلیون دلار کاهش به بودجه دولت برای این سیستم در سال گذشته حدود 41 درصد کاهش.

اما یک توافق بین سیستم دانشگاه و Dunleavy در ماه اوت به دنبال کاهش ضربه. آنها توافق کردند که کوچکتر 70 میلیون دلار کاهش گسترش بیش از سه سال از جمله 25 میلیون دلار کاهش در زمان سال تحصیلی.

در اوایل این ماه هیئت رجنت رای به قطع و یا کاهش بیش از 40 برنامه های علمی برای کمک به پاسخگویی به کاهش است.

دانشکده اتحادیه درخواست تماس برای او به استعفا گفت که او "شکست خورده در همه مناطق است که با توجه به علمی ماموریت است."

"این یک چالش واقعی پیشرو این دانشگاه بیش از پنج سال گذشته اما ما پیشرفتهای زیادی بیش از حد. به دنبال به جلو وجود دارد هیچ نهاد مهم تر برای ایجاد فرصت برای آلاسکا از دانشگاه" Johnsen در بیانیه ای گفت.

او نمی خواهد در دسترس خواهد بود برای مصاحبه دانشگاه سخنگوی روبرتا گراهام گفت: در یک ایمیل به آسوشیتد پرس.

"جیم Johnsen خدمت دانشگاه آلاسکا در طول تاریخ تحت شرایط چالش برانگیز" خانه صحبت می کند برایس Edgmon از Dillingham گفت. "او زین با این کار غیر ممکن است مدیریت سیستم دانشگاه رو 44 درصد کاهش در بودجه دولت است. من با تشکر از جیم برای خدمات خود را به دانشگاه و ایالت آلاسکا است."

Buretta گفت: ضروری است که هر کس به رسمیت می شناسد و دولت و دانشگاه در حال حاضر وضعیت مالی نیاز قابل تغییر است.

"رشد UA باید گرد هم می آیند به آدرس ما چالش های قابل توجهی کار برای تبدیل معکوس کاهش ثبت نام و تطبیق با کاهش حمایت دولت" Buretta گفت. "این هیئت همچنین می پرسد جامعه ما به حرکت رو به جلو با هم و برای کار با هیئت مدیره و دانشگاه رهبری به عنوان ما آدرس این چالش است."

Dunleavy با صدور بیانیه ای که در آن او تشکر Johnsen و آرزو او را به خوبی.

"من مشتاقانه منتظر همکاری با دانشگاه آلاسکا به عنوان آن می رود از طریق فرایند انتخاب یک رئیس جمهور جدید و حصول اطمینان از آن همچنان به ارائه خدمات آموزشی به آلاسکا," Dunleavy گفت. "دولت من متعهد به کمک به این دانشگاه به عنوان آن می رود از طریق این انتقال بود."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Johnsen قبلا بدون دریافت-اعتماد به نفس رای از دانشگاه ارومیه در سال 2017 و 2019 بیش از برنامه ای به برنامه های تحکیم و ترکیب سه سیستم دانشگاه به یک موسسه معتبر برای جذب بودجه کاهش است.

دیگر دانشگاه ویسکانسین کاندیداهای ریاست جمهوری کاهش یافته است بیش از نگرانی های عمومی نام برد. استادان و کارکنان و دانشجویان شکایت آنها تا به حال هیچ نماینده ای در جستجو کمیته زمانی که او انصراف Johnsen گفت: خواستار باقی مانده در آلاسکا است. او همچنین حاکی است که ویسکانسین فرایند جستجو ناقص بود.

دانشگاه آلاسکا دانشکده طومار خواستار استعفای او صادر شد پس از انصراف او از ویسکانسین ، آن ادعا کرد که او به دنبال پیشبرد حرفه خود را به جای برجسته دانشگاه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب