مغلوب ساختن پیشی جستن, N. C. فرماندار صحبت در مورد جمهوریخواه جزئیات

رالی, N. C. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کارولینای شمالی با فرماندار مخالف در روز جمعه بیش از ز

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

رالی, N. C. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و کارولینای شمالی با فرماندار مخالف در روز جمعه بیش از زنده ماندن تمام عیار جمهوری خواه ملی کنوانسیون فرمانداری گفت: به عنوان تهمت نمی خواهید برای دیدن نشانه هایی از این بیماری همه گیر در renomination مخاطبان است.

لیبریا روی کوپر و تهمت صحبت با تلفن که در طی آن آنها مورد بحث برنامه ریزی اوت کنوانسیون در شارلوت کوپر سخنگوی تایید جمعه شب به آسوشیتد پرس. مغلوب ساختن پیشی جستن در این هفته تهدید به حرکت رسمی او در renomination در جای دیگر اگر او نمی توانید تضمین هفته آینده قادر به برگزاری یک رویداد در مقیاس بزرگ.

کنوانسیون مجموعه ای برای شروع Aug. 24 قرار است به حوادث در شارلوت مرکز شهر ورزش عرصه دربسته در محیط با مغلوب ساختن پیشی جستن نامزدی سخنرانی در 27.

طی تماس هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن "اصرار بر کامل کنوانسیون عرصه های بدون پوشش صورت و اجتماعی بدون فاصله فرماندار ابراز نگرانی و پیشنهاد کوچک پشت رویداد با کمتر شرکت کنندگان" کوپر سخنگوی Sadie وینر نوشت: در یک ایمیل. "آنها توافق برای ادامه صحبت کردن در مورد راه هایی برای امن کنوانسیون در شارلوت."

گفتگو آمد ساعت پس از کوپر وزیر بهداشت مندی کوهن به نام برای جزئیات بیشتر فراتر از پروتکل های ایمنی که جمهوریخواه به رهبران فرستاده او در نامه ای در روز پنج شنبه. کوپر دولت می خواست بیشتر برنامه ریزی در مورد بهداشت عمومی و ایمنی با توجه به عدم قطعیت COVID-19 باعث شده است که در مورد تجارت و جنبش محدودیت.

کوهن نوشت: ملی حزب جمهوری خواه رئیس کمیته Ronna McDaniel و کنوانسیون مدیر عامل مارسیا لی کلی درخواست آنها را برای تایید اینکه آیا تهمت می خواستم کنوانسیون نهایی شب به "مردم با هم در یک جمعیت مانند تنظیم" و اجتماعی بدون فاصله یا ماسک صورت برای شرکت کنندگان است.

کوهن همچنین می خواستم اعداد در چگونه بسیاری از مردم خواهد بود در داخل طیف مرکز شبانه و چه اجتماعی فاصله رخ می دهد وجود دارد.

کلی و McDaniel نوشت که آنها نیاز به بیشتر جهت اطمینان از او چهارشنبه آینده به حرکت رو به جلو در کنوانسیون گفتند بیاورد عظیم اقتصادی افزایش به شهر.

کمیته ملی حزب جمهوری خواه کاهش یافته است به نظر جمعه شب. زودتر جمعه McDaniel گفت: شارلوت ایستگاه های رادیویی آن را به نظر می رسد کوپر بود کشیدن پای خود را در تصمیم گیری نسبت داده و آن را به یک "کمی از بازی ماهرانه" و سیاست است. کوپر است که به دنبال انتخاب مجدد این سقوط در یک دولت مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016.

"ما بسیار خوشحال به آنها را به ما دستورالعمل اما در نهایت آن را به پایین آمده به مقامات منتخب به ما بگویید که چگونه ما می توانیم رفتار ما کنوانسیون و پس از آن ما می توانیم طرح" McDaniel گفت WBT. "ما هنوز هم امیدوار به آن را کار می کنند اما ما نمی خواهید به صبر کنید تا به طور نامحدود."

کوپر پیشنهاد به خبرنگاران در روز پنج شنبه که دولت تا به حال هیچ جدول زمانی. فلوریدا و گرجستان فرمانداران باید گفت که آنها علاقه مند در میزبانی کنوانسیون.

در حال حاضر کوپر COVID-19 اجرایی به منظور جلوگیری از جرم داخل سالن مجامع بیش از 10 نفر اما که می تواند تغییر در هفته منتهی به کنوانسیون اگر مورد بستری و اعداد حفظ بهبود.

در حالی که جمهوری خواهان ارائه شده در روز پنج شنبه چندین پیشنهاد گام به صفحه نمایش و کنوانسیون حفاظت از شرکت کنندگان سلامت آن را فاقد ایمنی نهایی طرح — چیزی کوهن و کوپر گفت: آنها می خواهند مانند یکی که نسکار ارائه شده قبل از مسابقه آخر هفته گذشته در شارلوت موتور جاده سریع السیر البته با طرفداران.

کوپر به تدریج کاسته محدودیت های کسب و کار در کشور با رستوران ها در حال حاضر مجاز به ارائه محدود داخل سالن ناهار خوری. اما مکانهای تفریحی بارها و ورزشگاه بسته باقی می ماند.

Mecklenburg County, که شامل شارلوت دور ترین COVID-19 نفر در کشور با بیش از 3,800 موارد که از صبح روز جمعه و در حدود 90 مرگ و میر.

___

میلر گزارش از واشنگتن است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP پوشش همه گیر در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب