سوال در مورد چگونگی سقوط برنامه چیدن Coronavirus واکسن به

بزرگنمایی این تصویر یک داوطلب دریافت یک شات از تجربی مدرن واکسن علیه COVID-19 مارس به عنوان بخشی از

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک داوطلب دریافت یک شات از تجربی مدرن واکسن علیه COVID-19 مارس به عنوان بخشی از یک مطالعه ایمنی. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

بیش از 100 coronavirus واکسن در حال مطالعه در سراسر جهان, اما کمتر از یک دوجین از شروع آزمایش در انسان است.

دولت فدرال را هدف این است که به یک COVID-19 واکسن آماده ژانویه 2021. برای رسیدن به این هدف کاخ سفید تشکیل شده و عملیات با سرعت پیچ و تاب یک مشارکت عمومی-خصوصی به فشار و توسعه و تست و تولید واکسن در سرعت فوق العاده خطرناک.

NPR آموخته است که عملیات با سرعت پیچ و تاب تنگ است آن در لیست پایین به هفت به گفته افراد آشنا با این موضوع اما چه کسی نیست مجاز به صحبت در مورد آن publicly.

تا کنون پنج coronavirus سازندگان واکسن را دریافت کرده اند پر سود قراردادهای دولتی. بسیاری از آنها در ارکان صنعت داروسازی: AstraZeneca, Johnson & Johnson, مرک و شرکت سانوفی. تنها مدرن از بستگان تازه بدوران رسیده که در حال همکاری با موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی نیست یک نام شناخته شده.

برخی از این بودجه برای واکسن کار است که از پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار بخشی از وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

این عملیات در پیچ و تاب سرعت تیم به رهبری توسط Karrar Slaoui سابق رئیس برای واکسن در گلاکسو. این گروه شامل مسئولان غذا و دارو وزارت دفاع و بخش های دیگر دولت است. این تیم آمد تا با یک لیست اولیه از 14 واکسن نامزدها و گفت: این برنامه ریزی برای باریک آن را به هشت. در نهایت وجود دارد انتظار می رود به سه تا پنج فینالیست.

اما چگونه مقامات دولتی در حال چیدن واکسن نامزدها به عقب نگه داشته شده است تا حد زیادی تحت کاری ادامه داده اند. که پنهان کاری می تواند به تضعیف اعتماد به نفس در نهایی واکسن سابق فدرال مقامات بهداشتی می گویند.

"ما در حال فعالیت در چنین فضای بی اعتمادی در این کشور می گوید:" دکتر نیکول Lurie, معاون وزیر برای آمادگی و واکنش در بسیاری از دولت اوباما. "اما توضیح بیشتر وجود دارد و شفافیت بیشتر بهتر است ما هستند."

دکتر پیتر لوری از هیچ رابطه موافق است. در حال حاضر رئيس جمهور از مرکز علمی در راستای منافع عمومی Lurie که قبلا خدمت که قبلا به عنوان دستیار کمیسر بهداشت عمومی استراتژی و تحلیل در حوزه غذا و دارو.

"اجازه دهید به یاد داشته باشید که این یک خط تولید محصول است که فرو رفته در انواع جنجال ایجاد شده توسط افرادی که سوال علم واکسن," او می گوید. "و بنابراین در این مورد خاص این مهم به طور کامل اعتماد عمومی در این فرآیند است."

رابطه بین عملیات با سرعت پیچ و تاب تلاش و HHS را موجود قرارداد کار مشخص نیست. عملیات نبود اعلام کرد تا زمانی که ممکن است, اما بسیاری از قراردادهای رفته بود در اوایل این سال است.

در حالی که پول که بخشی از HHS را بردا می تواند نسبت به عملیات سرعت در پیچ و تاب آن دیگر دولت pocketbooks آن می توانید دسترسی داشته باشید.

با توجه به سوابق فدرال برای اولین بار عمده COVID-19 واکسن جایزه رفت و به جانسون و جانسون حدود سه ماه پیش. HHS اهدا دو واکسن قرارداد به شرکت سانوفی و مدرن در ماه آوریل است. یکی از بزرگترین به روز در $1.2 میلیارد دلار رفت به AstraZeneca در ماه مه. HHS نیز اعطا قرارداد به مرک و غیر انتفاعی IAVI.

سه نفر از پنج شرکت کردم که بودجه هنوز آغاز آزمایشات بالینی برای واکسن خود را نامزد. با توجه به سازمان بهداشت جهانی تنها 10 coronavirus واکسن در حال حاضر در آزمایشات انسانی.

دو نامزد در حال توسعه توسط مدرن و AstraZeneca در حال آزمایش در اوایل فاز بالینی اسپانسر شده از طرف موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و دانشگاه آکسفورد بود. NIAID می گوید NPR آن مطالعه مدرن واکسن هزینه مالیات دهندگان 4.2 میلیون دلار تا به امروز است.

مدرن روز پنجشنبه گفت که در ماه جولای این انتظار برای شروع فاز 3 تست از این واکسن در مقایسه با دارونما در 30000 نفر است. از داده های این مطالعه نشان می دهد که آیا این واکسن ایمن و موثر برای پیشگیری از COVID-19.

تولید کنندگان نیاز به شروع ramping تا ظرفیت تولید به عنوان به زودی به عنوان ممکن است اگر آنها در حال رفتن به آنها را به اندازه کافی تامین به واکسیناسیون جمعیت نیکول لوری می گوید. برای پاسخگویی به تقاضای جهانی چندین واکسن به احتمال زیاد مورد نیاز است.

این بدان معناست که شرکت ها نیاز به واکسن قبل از ما می دانیم که اگر آنها واقعا کار است که هر دو گران قیمت و خطرناک است. به همین دلیل دولت و دیگر سازمان های پله در برای کمک به بودجه.

پیشین مقامات می گویند آنها انتظار دارند بزرگتر, استخر, ممکن است واکسن های کوچک به عنوان داده ها نشان می دهد برخی از بهتر از دیگران هستند. اما نیکول Lurie, عجایب که آیا به اندازه کافی اطلاعات علمی برای عملیات با سرعت پیچ و تاب برای محدود کردن لیست به زودی. در آینده ممکن است مطالعات نشان می دهد مشکلات با انتخاب واکسن بنابراین این امر می تواند عاقلانه به جایگزین.

"به نظر می رسد به من از آنچه من دانم در این نقطه است که هنوز هم بسیار مخاطره آمیز گزاره" او می گوید.

شرکت های ترک کردن عملیات با سرعت پیچ و تاب کوتاه لیست ممکن است خود را رها COVID-19 واکسن پروژه ها.

"در حال حاضر که احتمالا دولت آمریکا نگرانی, اما آن را برای من روشن نیست چگونه این تصمیمات ساخته شد" نیکول لوری می گوید. "و آن را برای من روشن نیست که آیا آنها در زمینه های علمی و یا زمینه های اقتصادی."

در پاسخ به یک سوال در مورد افشای یک HHS سخنگو با اشاره به دولت اعلام و مورد بهره برداری پیچ و تاب سرعت که گفت: وجود خواهد داشت "عمومی به روز رسانی" به "خاص علمی نقاط عطف" از جمله نتایج کارآزمایی بالینی.

ممکن است جزئیات بیشتر به زودی. یک مقام ارشد دولت رسمی می گوید NPR که عملیات پیچ و تاب سرعت در حال کار بر روی یک فرایند برای حفظ کنگره و مردم را مطلع پیشرفت آن.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب