اتحادیه اروپا تقسیم نیروی دریایی ماموریت در میان تحریم تسلیحاتی لیبی نگرانی

بروکسل - تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا در حال مسدود کردن تصمیم گیری برای از سرگیری یک عملیات نیروی دریایی در

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

بروکسل - تعدادی از کشورهای اتحادیه اروپا در حال مسدود کردن تصمیم گیری برای از سرگیری یک عملیات نیروی دریایی در دریای مدیترانه بیش از نگرانی های است که آن را ممکن است تشویق مهاجران به خارج از سواحل لیبی در جستجوی زندگی بهتر در اروپا, اتحادیه اروپا دیپلمات ارشد روز دوشنبه گفت:.

نیروی دریایی ماموریت عملیات سوفیا راه اندازی شد در سال 2015 در میان موجی از مهاجرت نامنظم از شمال آفریقا به اروپا است. هدف این بود که برای سرکوب قاچاقچیان مهاجر و اجرای ملل تحریم تسلیحاتی در لیبی.

اما تنش بر سر نحوه توزیع مهاجران در دریا در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ادعا می کند که حضور نیروی دریایی ممکن است تشویق قاچاقچیان led ایتالیا برای جلوگیری از گسترش بیشتر کشتی ها در سال گذشته است. آن را در حال حاضر توابع تقریبا به طور انحصاری با استفاده از هواپیما و خلبان-کمتر هواپیماهای بدون سرنشین است.

"افرادی هستند که بر این باورند که بیشتر ارزیابی باید انجام شود تا مطمئن شوید که آن را به تولید یک کشش اثر" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell به خبرنگاران در بروکسل به عنوان او وارد به صندلی نشست اتحادیه اروپا وزرای خارجه.

"تجزیه و تحلیل من از چهره, داده, من متقاعد نشده که. اما برخی بر این باورند آن را" Borrell گفت. او شک و تردید که آیا مسئله حل و فصل خواهد در این ماه با وجود افزایش تماس های بین المللی برای کمک به تضمین این که تحریم تسلیحاتی در لیبی مورد احترام است.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که جنگ داخلی سرنگون زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد.

Borrell گفت: "وضعیت در زمین بسیار بد است."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن