'تکان دهنده و دلخراش' شیوع کروناویروس در کالیفرنیا. زندان هشدار کارشناسان بهداشت و درمان

بزرگنمایی این تصویر مقامات بهداشتی در حال کار برای حفظ یک حرکت سریع شیوع کروناویروس در کالیفرنیا سن

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مقامات بهداشتی در حال کار برای حفظ یک حرکت سریع شیوع کروناویروس در کالیفرنیا سن کوئنتین زندان های کشور از گسترش به گسترده تر منطقه خلیج جامعه است. جاستین سالیوان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاستین سالیوان/گتی ایماژ

به روز شده در 2:06 p. m. ET

انفجار coronavirus عفونت در کالیفرنیا زندان ایالتی سن کوئنتین دولت آمده است مقامات بهداشت عمومی وجود دارد نگران تاثیر آن بر زندانیان و کارکنان و گسترده تر سیستم بیمارستان در منطقه خلیج سان فرانسیسکو.

"تکان دهنده و دلخراش قطعا از کلمات من استفاده از برای توصیف آن گفت:" دیوید سیرز یک پزشک و استاد پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو. او به تازگی تور San Quentin و هشدار داد مقامات در مورد وقوع چنین است.

"این ویرانگر با چه سرعتی این منتقل شده از طریق زندان," او گفت:.

وجود دارد هیچ زندانی coronavirus موارد در سراسر مارس آوریل و مه. وجود دارد بیش از 600 عفونت. و تعداد در حال افزایش سریع است.

مقامات بهداشت عمومی و زندان طرفداران می گویند شیوع این بیماری به طور کامل قابل پیشگیری است. آنها نقطه به نقطه انتقال در اواخر ماه مه از 122 زندانیان به سن کوئنتین از پر ازدحام دولت مردان زندان در چین که در آن COVID-19 است ravaging اهل بیت جمعیت.

"متاسفانه آنها وارد نشده و قرار داده شد, در سن کوئنتین و واقعا نوع کشت شیوع در حالت دوم تسهیلات," دکتر گفت: Matt Willis, بهداشت عمومی افسر مارین کانتی که در آن سن کوئنتین واقع شده است. "در عجله از تلاش برای آدرس که بیماری همه گیر در چین که [تست] مرحله ممکن است نادیده گرفته اند."

روشن نیست که چرا در طول مرگبار گیر زندانیان آزمایش نشده به محض ورود.

ویلیس گفت که او نگران از زندان را افزایش سریع موارد و تاثیر بالقوه آن بر منطقه و بیمارستان.

"من نگران هستم که ما می بینیم صدها موارد بیشتری," او گفت:. "حتی اگر بخش کوچکی از این افراد آنقدر بیمار است که آنها باید در بیمارستان بستری شود آن را به استرس های منطقه ای ما سیستم بیمارستان."

داده های جدید نشان می دهد که شهرستان مارین منجر شمال کالیفرنیا تا کنون با 200 coronavirus مورد در هر 100,000 نفر.

تا کنون هیچ زندانی یا کارکنان درگذشت, در سن کوئنتین که در خانه های مورد 3,700 زندانیان. اما حداقل 20 زندانی و دو نفر از کارکنان در دیگر زندانها کشته شده اند و پیمانکاری COVID-19. که شامل 16 مرگ و میر در کالیفرنیا موسسه برای مردان در چین.

California Department of Corrections و توانبخشی سخنگوی دانا Simas کاهش یافته است NPR درخواست مصاحبه در شیوع و زندان را تست شکست.

در یک بیانیه Simas گفت: برخی از زندانیان منتقل خواهد شد و از سن کوئنتین در هفته آینده به دیگر زندان تسهیلات. "بخش بسیار نگران با افزایش مثبت COVID-19 موارد در سن کوئنتین و به منظور ایجاد فضای بیشتر برای تسهیل فیزیکی فاصله قرنطینه و بهداشت و درمان تلاش CDCR خواهد بود انتقال برخی از زندانیان در هفته آینده به شمال کرن زندان ایالتی" Simas نوشت.

اما برخی از سیاستمداران و حقوق بشر در انتخابات گفت: آنها نگران هستند که انجام این کار ممکن است به سادگی تکثیر ماه گذشته bungled انتقال.

"این است که ارتفاع جنون است که CDCR فکر می کنم آنها می توانید به دنبال همان طرح و دریافت نتایج مختلف گفت:" جیمز کینگ با الا بیکر مرکز حقوق بشر یک مرکز دفاع. "حرکت مردم از یک بسیار چگال زندان به دیگری فقط ایجاد جدید نقاط داغ و خطرات هزاران نفر از زندگی است."

مرکز تماس در بخش اصلاحات و توانبخشی به منظور تسریع در اوایل برای آزادی هزاران نفر از زندانیان آسیب پذیر.

زندان بود به انتشار حدود 80 بدون خشونت واجد شرایط مجرم که باید 180 روز یا کمتر در جملات خود را زود به یک دولت و جامعه حضانت برنامه. روشن نیست چه اگر هر گونه تاثیر رو به رشد شیوع ویروس را بر کسانی که آزادی نظر دارد.

در اوایل این ماه کارشناسان با UC سان فرانسیسکو و دانشگاه کالیفرنیا در برکلی تور زندان به درخواست بدن نظارت بر تاسیسات. ازدحام بیش از حد در دولت سیستم زندان و مشکلات خود را با مراقبت های بهداشتی هستند افراد از یک مدت طولانی در حال اجرا مورد حقوقی.

پس از آن پزشکان هشدار داد دادگاه فدرال منصوب گیرنده کمک به نظارت بر زندان مراقبت های بهداشتی است که "سن کوئنتین است که یک مکان بسیار خطرناک برای شیوع همه چیز باید انجام شود به کاهش تعداد افرادی که در معرض این محیط به سرعت به عنوان امکان پذیر است."

گروهی از پزشکان توصیه می شود این زندان را چندین و فوری کاهش مراحل. آنها شامل سریع, گسترش, تست ایجاد شیوع تیم پاسخ اضطراری و کاهش سن کوئنتین جمعیت به نصف برای جلوگیری از یک برنامه به طور بالقوه ویرانگر شیوع بیماری وجود دارد.

"اولویت باید قرار داده در کاهش جمعیت زندان در سن کوئنتین طریق decarceration به عنوان آن خواهد بود بسیار دشوار است برای اطمینان از سلامت و ایمنی از همه مردم در این فوق العاده, پیر و تاسیسات پیچیده."

مقامات زندان نیست توجه به هشدارهای مقامات بهداشت گفت.

"هیچ یک از این سلول ها به جز در یک منطقه کوچک باید دیوار در همه طرف گفت:" سیرز پزشک و UC San Francisco استاد. او گفت که باعث می شود آن را "غیر ممکن است و یا تقریبا غیر ممکن است به طور موثر کاهش گسترش یک ویروس در یک زندان که به سر می برند و ساخته شده بود بیش از 100 سال پیش است." ساخته شده در سال 1852 زندان است خانه را به بسیاری از زندانیان مسن و برخی که در شکننده سلامت. هر دو منجر همبودی عوامل خطر برای COVID-19 سیرز گفت.

با وجود چالش های decarceration سیرز و همکاران او گفت: به سرعت و با دقت کاهش, زندان, جمعیت ممکن است تنها راه حل قابل دوام. "من می دانم این است که به لحاظ سیاسی به اتهام موضوع اما این است که یک ماده از بهداشت و حقوق بشر" برای زندانیان و کارکنان و عزیزان خود "و جامعه اطراف در منطقه خلیج" او گفت:.

در همین حال وکلای مدافع و خانواده های زندانیان با ad hoc گروه #StopSanQuentinOutbreak نیز خواستار اقدام فوری برای محافظت از زندانیان و کارکنان. آنها می خواهند زود تر منتشر شده و همچنین بیشتر ماسک های ضد عفونی کننده دست و لوازم تمیز کردن در میان دیگر حرکت می کند.

در سراسر کشور و زندانها و زندان آمده اند تحت پژمرده انتقاد به عدم محافظت از زندانیان و کارکنان به اندازه کافی در طول coronavirus بیماری همه گیر. اخیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گزارش اتهام سهل انگاری فاحش و سوء مدیریت.

"با وجود داشتن زمان کافی و اطلاعات به برداشتن گام های لازم برای توجه به هشدارهای کارشناسان و صرفه جویی در زندگی کسانی که محبوس در زندان و زندان های ایالتی در سراسر کشور حاضر به اندازه کافی آدرس تهدید که COVID-19 همه گیر در زندان و زندانها" در این گزارش است.

ویلیس مارین کانتی افسر بهداشت گفت: کالیفرنیا در حال حرکت به سمت کنار راه اندازی یک سایت برای رسیدگی به افزایش بدحال زندانیان برای این بیماری و به طور بالقوه دیگر مانند آن در زندانهای سراسر کشور. "بزرگتر تک تسهیلات اختصاص داده شده به این امر حفاظت از جامعه در بیمارستان های منطقه," او گفت:.

آخرین مطالب