SEC تعلیق تجارت از شرکت است که فروش 'خانه' COVID-19 آزمون

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این هفته اعلام کرد که آن را به ط

توسط MINERALNEWS در 21 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار این هفته اعلام کرد که آن را به طور موقت تعلیق معاملات سهام سلامتی ماتریس ، برندان هافمن/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برندان هافمن/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

ایالات متحده آمریکا کمیسیون بورس و اوراق بهادار به طور موقت به حالت تعلیق در معاملات سهام سلامتی ماتریس گروه با استناد به اظهارات "ساخته شده از طریق وب سایت های وابسته به یک شرکت مشاور در مورد فروش در صفحه اصلی COVID-19 تست کیت بود که توسط FDA تایید شده."

تعلیق طول می کشد تا مارس 22.

به عنوان NPR اولین گزارش در هفته گذشته در کالیفرنیا سلامتی ماتریس گروه فروش شده است یک "خانه" کیت تست برای COVID-19 و در زمان ادعا کرد که آزمون بود "FDA تایید شده است."

دیوید Saltrelli شرکت معاون رئيس جمهور از بازاریابی نیز گفت: در مصاحبه ای که تست شده بود "تایید شده" توسط FDA.

FDA اما به صراحت اظهار داشت: "FDA مجاز هر آزمون که در دسترس است برای خرید برای تست خودتان در خانه برای COVID-19."

مشتریان متعدد گفت: آنها خریداری کیت های آزمایش, زیرا آنها وحشت زده از ابتلا به ویروس تی آلوده آسیب پذیر اعضای خانواده. آن دسته از مشتریان گفت: آنها هرگز دریافت کیت تست در ایمیل و شروع به باور آنها تا به حال فریب خوردن است. در مجموع NPR قادر به بررسی بیش از 1000 $در خرید از این شرکت با مشاهده رسید.

این شرکت بعد ادعا کرد که خود را "تنها هدف" بود به فروش تست برای استفاده توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و متعهد به ارائه بازپرداخت به مشتریان.

چند مشتریان را تایید کرده اند که پس از بدست پول خود را به عقب.

SEC عمل به شرح زیر اعلام رسیدگی به سلامتی ماتریس گروه توسط مظنونان حمله به دانشگاه کتی پورتر, D-کالیفرنیا و رجا Krishnamoorthi D-Ill., و همچنین به عنوان یک "بس-و-دست برداشتن از" اطلاع از دادستان شهرستان از لس آنجلس مایک Feuer.

سرمایه گذار تماس با روابط برای سلامتی ماتریس گروه مایکل Selsman کاهش یافته است به نظر در تعلیق. جورج Todt گفت که NPR او "توسعه کسب و کار" برای این شرکت گفت: با ایمیل که هر گونه تحقیقات "بر اساس [NPR] اطلاعات اشتباه و غلط و گمراه کننده سوالات" اما استناد به هر گونه اظهارات نادرست.

Todt همچنین ادعا کرد که "فروش سر به فلک کشید" برای شرکت در روز های اخیر. NPR است که قادر به بررسی این ادعا و یک وکیل برای Todt نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در بیانیه خود اعلام تعلیق معاملات سلامتی ماتریس گروه SEC نیز خواسته هر "هر کارگزار فروشنده یا فرد دیگری به هر گونه اطلاعات که ممکن است مربوط به این ماده" برای تماس با آژانس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب