در کوه راشمور تهمت حفاری عمیق تر به ملت بخش

MOUNT RUSHMORE NATIONAL MEMORIAL, S. D. - در پای کوه راشمور و در آستانه روز استقلال جمهور دونالد مغلوب ساختن پ

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399

MOUNT RUSHMORE NATIONAL MEMORIAL, S. D. - در پای کوه راشمور و در آستانه روز استقلال جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حفر عمیق تر به امریکا بخش توسط متهم معترضان که تحت فشار قرار دادند برای عدالت نژادی از درگیر شدن در یک "بی رحم مبارزه برای محو کردن تاریخ ما است."

رئیس جمهور در سخنان جمعه شب در داکوتای جنوبی نقطه عطفی ارائه ناسازگار تن به رای دهندگان بروز یک بیماری همه گیر و خشکیده اخیر با مشخصات بالا به کشتار مردم سیاه و سفید. او zeroed در هتک حرمت توسط برخی از تظاهر کنندگان از آثار تاریخی و مجسمه های سراسر کشور که به افتخار کسانی که بهره مند از برده داری از جمله برخی از روسای جمهور گذشته.

چهار ماه از روز انتخابات نظرات خود را به مبلغ یک درخواست تجدید نظر مستقیم به پایگاه سیاسی, از جمله بسیاری از ناراضی سفید آرا که انجام او را به کاخ سفید در سال 2016.

"این جنبش آشکارا حمله به میراث هر فرد در کوه راشمور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. او اظهار تاسف "انصراف " فرهنگ" و متهم است که برخی در جناح چپ امیدواریم که به "بدنام قهرمانان ما پاک کردن ارزش های ما و تلقین فرزندان ما است." او گفت: آمریکایی ها باید با افتخار صحبت می کنند از خود میراث و نباید به عذر خواهی برای تاریخ خود را.

"ما نمی خواهد ترس و وحشت ما نخواهد بود demeaned هستند و ما را مرعوب نمی شود بد بد مردم" مغلوب ساختن پیشی جستن اضافه شده است. "آن را نمی خواهد اتفاق می افتد."

گفتار و آتش بازی در کوه راشمور آمد در برابر پس زمینه از یک بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش 125,000 آمریکایی است. رئیس جمهور پرواز در سراسر کشور برای جمع آوری یک جمعیت بزرگ از هواداران که اکثر آنها maskless و همه آنها از موازین بهداشت عمومی دستورالعمل که توصیه می کنم از جمع آوری در گروه های بزرگ.

اختلاف شد افزایش به عنوان برگ برنده های کمپین را تایید کرد در طول سخنرانی رئیس جمهور که Kimberly Guilfoyle, بالا جمع آوری پول برای مبارزات انتخاباتی و دختر از مغلوب ساختن پیشی جستن پسر ارشد Donald Trump Jr., تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus در حالی که در داکوتای جنوبی. هر دو Guilfoyle و Trump Jr., که در خدمت به عنوان یک جانشین برای رئیس جمهور در حال منزوی کردن خود و لغو رویدادهای عمومی با توجه به سرجیو Gor رییس ستاد برای مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین کمیته مالی.

در طول سخنرانی رئیس جمهور اعلام کرد او با امضای یک فرمان اجرایی به ایجاد باغ ملی آمریکا, قهرمانان, گسترده, در بیرون, پارک, که خواهد شد از ویژگی های این مجسمه از "بزرگترین آمریکایی ها همیشه زنده است."

در میان مبارزات انتخاباتی headwinds رئیس جمهور خود را تیز کرده تمرکز خود را سرسخت ترین پایگاه هواداران به عنوان نگرانی رشد می کند در داخل مبارزات انتخاباتی خود که نظرسنجی اعداد در میدان نبرد آمده است که تصمیم خواهد گرفت 2020 انتخابات در حال لغزش.

مغلوب ساختن پیشی جستن در هفته های اخیر به طور فزاینده ای شدت انتقاد کرد در "جناح چپ اوباش" با استفاده از یک نژاد پرست لقب به مراجعه به کروناویروس و بازدید از این کشور در جنوب مرز به ویژه پیشرفت در سال 2016 مبارزات انتخاباتی وعده ساخت ایالات متحده و مکزیک مرز دیوار.

این رویداد در حالی که نه یک کمپین تجمع تا به حال احساس به عنوان یکی از دوستانه جمعیت استقبال مغلوب ساختن پیشی جستن با شعارهای "چهار سال دیگر!" و تشویق می کردند و با شور و شوق به او و بانوی اول Melania Trump زمان مرحله.

"آنها فکر می کنم مردم آمریکا در حال ضعیف و نرم و تسلیم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اما هیچ آمریکایی مردم قوی هستند و افتخار و آنها را اجازه نمی دهد کشور ما و همه ارزش های آن, تاریخ و فرهنگ گرفته شود از آنها."

کالیفرنیا ، Kristi Noem تکرار تهمت حملات علیه مخالفان خود که "در حال تلاش برای پاک کردن این درس تاریخ است."

"اشتباه نکنید: این کار در حال انجام است عمدا به بی اعتبار امریکا را تاسیس و اصول و بی اعتبار افرادی که تشکیل آنها," او گفت:.

شهر کوچک کیستون نهفته است که چند کیلومتر از این بنای تاریخی شد وزوز با مردم جمعه به امید گرفتن یک نگاه اجمالی از آتش بازی و رئیس جمهور. بسیاری از عینک pro-مغلوب ساختن پیشی جستن تی شرت و کلاه. چند تن ماسک.

"این است که به رتبه بالا در صفحه چهارم از Julys که من صحبت در مورد گفت:" مایک Stewhr است که خانواده خود را از نبراسکا.

مایک هریس از Rapid City, که گفت که او یک جمهوری خواه عینک ماسک و دست تکان داد ضد مغلوب ساختن پیشی جستن پرچم. او همچنین ورزشی یک تفنگ دستی در هر ران. او گفت که او نگران این رویداد خواهد جرقه COVID-19 شیوع.

"من فکر می کنم این یک مثال بد بودن تعیین شده توسط رئیس جمهور ما و ما فرماندار" هریس گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رهبران چندین قبایل بومی آمریکا در منطقه نگرانی است که این رویداد می تواند منجر به شیوع ویروس در میان اعضای خود را که آنها می گویند به ویژه آسیب پذیر به COVID-19 دلیل کمبود بودجه روبرو سیستم مراقبت های بهداشتی و شرایط بهداشتی مزمن.

"رئیس جمهور این است که با قرار دادن ما اعضای قبیله ای در معرض خطر به مرحله یک op عکس در یکی از مقدس ترین مکان گفت:" هارولد Frazier رئیس شایانی رودخانه سو قبیله.

برخی از گروه های بومی آمریکا استفاده مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید در اعتراض به کوه راشمور یادبود خود اشاره به این که سیاه تپه گرفته شده از لاکوتا مردم است.

بیش از 100 معترض بسیاری از لکتا صف جاده منتهی از کیستون به بنای برگزاری علائم و بازی لکتا موسیقی در 95 درجه حرارت. برخی از برگزار مشت خود را در هوا به عنوان اتومبیل های لود شده با رویداد شرکت کنندگان در گذشت. دیگران برگزار می شود نشانه هایی است که خواندن "محافظت از SoDak اول مردم" "شما در زمین به سرقت رفته" و "از بین بردن سفید برتری."

"رئیس جمهور نیاز به باز کردن چشم خود را. ما مردم بیش از حد و آن این بود که ما برای اولین بار زمین" گفت: Hehakaho زباله های معنوی سالمند با Oglala سو قبیله.

حدود 15 معترضان دستگیر شدند و پس از مسدود کردن جاده و از دست رفته یک پلیس-تحمیل مهلت را ترک کنند.

چند نفر که یک بار نظارت خطر آتش سوزی در یادبود ملی گفته بود تنظیم کردن آتش جنگل بود یک ایده بد است که می تواند منجر به آتش سوزی ، آتش خاموش نامیده می شدند پس از سال 2009 به خاطر یک سوسک کاج کوهی آلودگی افزایش خطرات آتش است.

Noem تحت فشار قرار دادند به آتش بازی به زودی از سر گرفته پس از او انتخاب شد و داوطلب خدمت سربازی مغلوب ساختن پیشی جستن ، رئیس جمهور خار کنار آتش نگرانی در اوایل سال جاری گفت: "آنچه را می سوزاند ؟ این سنگ است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به ریاست بیش از یک چند بزرگ-جمعیت حوادث — در Tulsa, اوکلاهما و در آریزونا megachurch — حتی به عنوان مقامات بهداشتی هشدار می دهند در برابر اجتماعات بزرگ و توصیه ماسک صورت و اجتماعی فاصله. او قصد دارد در ماه ژوئیه چهارمین جشن در نشنال مال در واشنگتن با وجود نگرانی های بهداشتی از سی شهردار. مغلوب ساختن پیشی جستن و Melania Trump برنامه ریزی برای میزبانی رویدادهای از کاخ سفید در جنوب چمن و از بیضی.

___

مانند گزارش از واشنگتن است. آسوشیتد پرس نویسندگان جیل Colvin در واشنگتن و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب