2020 تماشا کنید: چه کسی می تواند نمایش قدرت با رای دهندگان از رنگ?

لاس وگاس - ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:___روز به

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

لاس وگاس - ریاست جمهوری, سیاست, حرکت تند و سریع. آنچه که ما در حال رفتن به یک هفته در سال 2020 کمپین:

___

روز به نوادا قفقاز: 5

روز به انتخابات: 260

___

روایت

با آیووا و نیوهمپشایر پشت آنها را دموکراتها 2020 زمینه lurches سمت قطعا بیشتر مجموعه ای متنوع از رای دهندگان و با آنها بزرگ آزمون جدید برای نامزدهای. پس از برنده شدن (یا مقید) در آیووا و نیوهمشایر برنی ساندرز است که به دنبال به جلو به ساخت یک نماینده رهبری است که می تواند او را دشوار است برای گرفتن بعد از سه شنبه. پیت Buttigieg و ctq در حال مبارزه خود را به اثبات شرم آور رای گیری شماره با مردم از رنگ را منعکس نمی کند ، و آن را-تا-یا-shut-up هم برای جو بایدن و سناتور الیزابت وارن که نیاز به یک قوی نشان داده و به اثبات آنها هنوز هم تعلق دارد در این مسابقه است. و اگر مایک بلومبرگ واجد شرایط برای چهارشنبه بحث, او را مجبور به انجام تحت درخشان ترین چراغ های حرفه ای خود را.

سوالات بزرگ

که نشان می دهد قدرت با رای دهندگان از رنگ?

بایدن را تکان دهنده بد پس از اتمام در آیووا و نیوهمشایر مجبور رای دهندگان و کارشناسان به طور یکسان به سوال اساسی فرض در مورد معاون سابق رئیس جمهور قدرت با مردم از رنگ. مانند اکثر دموکراتیک اولیه رای دهندگان اقلیت رای دهندگان مراقبت بیشتر در مورد چیدن کسی که می تواند به شکست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. و بایدن قطعا نشده الهام بخش اعتماد به نفس است. می تواند هر کسی را به استفاده? بر روی کاغذ Buttigieg و Klobuchar باید بیشتر به دست آوردن و به عنوان سیاه و سفید و قهوه ای رای دهندگان در وزن. و ساندرز است که به دنبال به جلو برای اثبات او نه بایدن بهترین موقعیت برای جمع آوری یک پیروزی ائتلاف. سوال از اقلیت حمایت است که شاید مهم ترین ناشناخته در سال 2020 مسابقه. و نوادا آغاز خواهد شد برای پاسخ به آن در روز شنبه.

خواهد فیل در اتاق ؟

بلومبرگ افزایش یافته است در این نظر سنجی و تبدیل به یکی از واشنگتن نامزد مورد علاقه تا حد زیادی قدرت خود را در سطح اشباع تلویزیون تبلیغات رزومه و حساب بانکی. اگر او واجد شرایط برای چهارشنبه بحث — او نیاز به یک نمایش قدرت در رای گیری — او را مجبور به انجام یک بحث مرحله به مراتب بزرگتر از زمانی که او در حال اجرا بود برای شهردار نیویورک. او تست نشده تازه وارد پس به دنبال رقبای خود را به بعد از او زود و اغلب. حتی قبل از اینکه سوال جدید در ظاهر در مورد اتهامات آزار و اذیت جنسی در شرکت 78 ساله میلیاردر سابق جمهوری خواه تا به حال بسیاری را به اثبات برساند.

آیا ما شاهد یکی دیگر از حزبی بحران?

پس از یک درام اولیه انتخابات در نیوهمشایر ما را به یکی دیگر از دمدمی انجمن سیستم در نوادا اجرا شده توسط دولت حزب سیاسی. تنش هستند و طبعا بالا داده حزبی فاجعه در آیووا (که هنوز نشده گزارش نهایی نتایج دو هفته بعد). نوادا دولت حزب دموکرات رها شده برنامه های خود را به استفاده از یک برنامه مانند است که باعث مشکل در آیووا و درهم به آمده تا با یک سیستم جدید برای tabulate نتایج. حزب عدالت و اصرار آنها اعتماد به نفس در مورد تغییرات. ما شما را ببخشد اگر شما شک و تردید.

آیا نسیم درهم و برهم کردن ،

برخی از ایجاد فکر دموکرات به ما بگویید که آنها به طور فزاینده ای نگران آن است که عرضه بیش از تقاضا از چپ میانه دموکرات اساسا پاکسازی راه را برای دعوت به نامزدی برنده. وجود دارد حداقل چهار برجسته میانه مبارزه برای ظهور به عنوان ساندرز جایگزین: Buttigieg, Klobuchar بایدن و بلومبرگ. و همانطور که دیدیم در سال 2016 با مغلوب ساختن پیشی جستن دیگر آنها ماندن در رقابت و تقسیم ضد ساندرز رای گیری آسان تر از آن خواهد بود برای ساندرز برای برنده شدن در مسابقات با یک نسبتا کم در صد از رای دادن. به یاد داشته باشید: او نیاز به تنها 26 درصد را به نفع خود, New Hampshire. دموکرات ها ترجیح می دهند که یک چپ میانه نامزد نیاز متوسط لین به تحکیم در عجله بسر می رسانید اگر چه این امر می تواند یک سورپرایز برای دیدن هر یک از پیشرو وزش نامزدهای دریافت زدم در نوادا است.

را مغلوب ساختن پیشی جستن مشارکت دستگاه نگه دارید نورد?

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

هیچ جدی اولیه مسابقه در طرف اما مغلوب ساختن پیشی جستن در بر داشت یک راه برای تولید فوق العاده ای جمهوری مشارکت مردم در آیووا و نیوهمشایر در این ماه بسیار مخربی وقت اخیر رئیس جمهور حضور بالغ. مغلوب ساختن پیشی جستن به میزبانی محلی تظاهرات قبل از هر یک از دو مورد اول مسابقات به عنوان او را در نوادا در اواخر این هفته. در عین حال ما شک مشارکت مردم بیشتر به مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین vaunted اطلاعات عملیات که به نظر می رسد به سال پیش از آن چهار سال پیش. یا راه سوم متوالی قوی نشان خواهد بود دلیلی برای نگرانی برای دموکرات ها که ادعا سازگار شور و شوق استفاده در مغلوب ساختن پیشی جستن دوران تا کنون.

___

فکر نهایی

آن را بعد از شما فکر می کنید در دموکراتها 2020 نامزدی مبارزه است. پایان فوق العاده روز سه شنبه در فقط 15 روز بیش از یک سوم از تمام نمایندگان اهدا خواهد شد. هوشمند کمپین فعالان به ما بگویید که نماینده تخصیص قوانین آن را بسیار دشوار است برای هر کسی که برای گرفتن یک نامزد که پدیدار از شنبه قابل توجهی منجر شود. که بدان معنی است که وجود ندارد یک رقابت کنوانسیون دموکراتیک اولیه می تواند به طور موثر بیش از حد زودتر از هر یک از نامزدها خواهد پذیرفت.

___

2020 سازمان دیده بان اجرا می شود هر دوشنبه و فراهم می کند یک نگاه در هفته پیش رو در سال 2020 انتخابات.

___

دنبال مردم در https://twitter.com/sppeoples

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب