پس از نزدیک به دو پر از دست انداز دهه اصلی Segway بازنشسته خواهد شد در ماه ژوئیه

بزرگنمایی این تصویر شرکت مقامات توقف تولید اصلی Segway PT مورد علاقه در گردشگری و اجرای قانون در ژوئ

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شرکت مقامات توقف تولید اصلی Segway PT مورد علاقه در گردشگری و اجرای قانون در ژوئیه 15. الیز Amendola/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیز Amendola/AP

Segway را یاد شخصی حمل و نقل نزدیک شدن به پایان آن سوار مقامات شرکت اعلام کرد در روز سه شنبه.

رئیس جمهور جودی Cai در بیانیه ای گفت که تولید Segway PT متوقف خواهد شد در 15 ژوئیه در کمتر از دو دهه پس از روروک مخصوص بچه ها برای اولین بار رونمایی شد. او در توصیف این دو چرخ توازن خودرو به عنوان یک "منگنه" در امنیت و اجرای قانون اشاره کرد و محبوبیت خود را در میان مسافران در سراسر جهان.

"این تصمیم گیری ساخته شده بود و نه به آرامی و در حالی که زمان همه گیر جهانی را تحت تاثیر فروش و تولید آن را یک عامل تصمیم گیری در تصمیم گیری ما," Cai گفت.

در حالی که این خودرو تبدیل به یک ثابت در اجرای قانون و گردشگری آن را به دست آوردن گسترده کشش در میان عموم مردم. Segway اختصاص کمتر از 1.5 درصد از درآمد این شرکت در سال گذشته آسوشیتد پرس گزارش داد.

این است که در مقایسه اولیه اعتیاد به مواد مخدره در اطراف محصول که مخترع و بنیانگذار شرکت Dean Kamen اعتقاد بر این خواهد انقلابی در حمل و نقل. شرکت اپل-استیو جابز بنیانگذار پیش بینی آن را به عنوان بزرگ به عنوان PC. و بنیانگذار آمازون جف بزوس نام آن را "یکی از معروف ترین و پیش بینی, معرفی محصول در تمام دوران" قبل از این محصول برای اولین بار رفت فروش به عموم مردم از طریق Amazon.com.

"من باور دارم Segway HT را برای پیاده روی چه ماشین حساب را برای پد و مداد" کامن گفت: در سال 2001 سال پرده برداری کرد و آن را در Good Morning America.

حدود 6000 Segway انسان حمل و نقل — در حال حاضر به نام شخصی حمل و نقل — بودند به طور داوطلبانه به یاد می آورد در سال 2003 پس از تعدادی از سواران مجروح شدند در می افتد به عنوان یک نتیجه از اسکوتر' باتری در حال اجرا پایین است.

پس از این وسیله نقلیه شده است و در مرکز چندین بالا مشخصات حوادث. رئیس جمهور جورج دبلیو بوش بود معروف عکس غلت کردن یک Segway در ایالت مین در سال 2003. در سال 2015 یک Segway سواری فیلمبرداری به طور تصادفی زدم جامائیکا اوسین بولت قهرمان دو سرعت خود را در طول پیروزی دامان بر جهان دو و میدانی قهرمانی آهنگ.

و ده ماه پس از خرید این شرکت در سال 2009 میلیونر انگلیسی جیم Heselden سانحه رانندگی یک Segway کردن صخره.

Segway, Inc. به دست آورد توسط شرکت چینی Ninebot در سال 2015. آن را راه اندازی کرده است و دیگر مدل ها و محصولات در طول سال از جمله اسکوتر برقی در سال 2017.

این شرکت در بیانیه ای گفت: 21 کارکنان خواهد بود گذاشته, 12 خواهد ماند برای دو سال به یک سال و پنج باقی خواهد ماند و در آن تسهیلات ساخت در بدفورد, N. H.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن