شهادت آینده ؟ ناگهانی تبرئه? مغلوب ساختن پیشی جستن محاکمه در لبه های

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح محاکمه lurched به روز پایانی پرسش و پاسخ در روز ش

توسط MINERALNEWS در 10 بهمن 1398

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را استیضاح محاکمه lurched به روز پایانی پرسش و پاسخ در روز شنبه قبل از حیاتی رای در تماس شاهدان — حتی به عنوان توجه متمرکز بر یک مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل بحث دفاع و یک سناتور جمهوری خواه در تلاش برای افشای خلاف کاران که به استیضاح شد.

رای دادن به شاهدان, انتظار, جمعه, می تواند منجر به یک پایان ناگهانی از محاکمه با انتظار تبرئه. یا کمتر به احتمال زیاد آن می تواند هفته بیشتر از استدلال a s دموکرات را فشار دهید برای شنیدن شهادت f rom سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون و دیگران.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل باز پنج شنبه جلسه نیروبخش برای تلاش های سناتور. رند پل از کنتاکی به افشای نام هنوز ناشناس کاران در دادگاه. مک کانل خواست خویشتنداری خود را با همکاران خود را.

اما فایده ای نداشت.

پل به سرعت افزایش یافت به جلو یکی از اولین سوال در روز طراحی یک مکث طولانی در اتاق به عنوان قاضی جان رابرتز نگاه بیش از این تسلیم است.

گفت رابرتز: "به رئیس جلسه کاهش می یابد به عنوان خوانده شده سوال این عنوان را مشاهده کنید."

رئیس دادگستری که نقش نادر نقش فیلدینگ سوالات هنگام استیضاح محاکمه ارتباط برقرار کرده و از طریق کارکنان خود را به مک کانل را که او نمی خواهید به خواندن whistleblower نام با توجه به یک جمهوری خواه غیر مجاز به بحث در مورد خصوصی مکالمه و اعطا شده اند.

سناتور مواجه هشت ساعت روز شنبه از سوال نهایی پیش از روز جمعه در انتظار رای.

در یک روز پس از جیر تهمت وکیل Alan Dershowitz دفاع وکیل و استاد دانشگاه سابق شکایت در مورد تصویر از شهادت او شنبه شب که یک رئیس جمهور اگر او معتقد است که انتخاب مجدد خود را در "منافع ملی" است که در اصل ایمنی بدن از استیضاح برای اقدامات در حمایت از این ایده.

که بحث چپ و حتی برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن را بالا متحدان پشتوانه دور.

"آنها مشخص استدلال من به عنوان اگر من تا به حال گفت که اگر رئیس جمهور معتقد است که انتخاب مجدد او شد در منافع ملی او می تواند هر چیزی را انجام دهید" این استاد بازنشسته گفت: پنج شنبه. "من چیزی گفت که به عنوان کسی که در واقع شنیده ام آنچه من گفتم می توانند گواهی دهند."

در مورد خواسته آن را به عنوان یکی از اولین سوالات چهار شنبه, Rep. آدام شیف سرب خانه دادستان گفت: "ما آموخته است که هیچ چیز در نیم قرن گذشته?"

شیف به خود جلب کرد در این درس از دوران نیکسون به یک هشدار "عادی سازی بی قانونی" در مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

"این استدلال اگر رئیس جمهور می گوید که نمی توان آن را غیر قانونی - موفق هنگامی که ریچارد نیکسون مجبور به استعفا" شیف گفت: سناتورهای. "اما این استدلال ممکن است موفق در اینجا در حال حاضر است."

Dershowitz شهادت به سنا منصفه اواخر روز چهارشنبه که بجای اتهام در قلب مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح — تجارت ایالات متحده کمک های نظامی سیاسی و سوغات — حتی اگر ثابت شده می تواند زمینه را برای استیضاح.

"هر مقام دولتی که من می دانم معتقد است که در انتخابات خود را در منافع عمومی" او گفت: شنبه شب. "و اگر یک رئیس جمهور می کند چیزی که او معتقد است که کمک خواهد کرد که او منتخب در راستای منافع عمومی است که نمی توان نوع عوض که منجر به استیضاح."

که استدلال شد یک چرخش ناگهانی از مغلوب ساختن پیشی جستن خود ادعای "کامل" روابط با اوکراین است.

یک کلید جمهوری خواه ایالت سوزان کالینز از مین فقط گفت: "دیروز بسیار جالب بود. که همه من قصد دارم برای گفتن."

روز پنجشنبه سناتور دموکرات نیز می خواست دوباره به کاخ سفید, مشاور پیشنهاد که خواهان کمک های خارجی در ایالات متحده مبارزات سیاسی بود و نه لزوما در برابر قانون است.

"این است که یک موز جمهوری" در پاسخ به یکی از خانه دادستان تشکر. Hakeem Jeffries, D-n. y. "این کشور ایالات متحده آمریکا است. این اشتباه است."

سناتور جمهوریخواه در خود سوال درو در مجلس نانسی پلوسی اولیه تمایل به انجام یک طرفه استیضاح فرایند بدون حمایت گسترده از آمریکایی ها.

"این یک دلیل شما باید یک استیضاح" گفت: کاخ سفید مشاور پت Cipollone.

در ضمن دموکرات ها در حال فشار دادن سخت به نیروی سنا به تماس بیشتر شاهد به شهادت اما جمهوری خواهان به نظر می رسد مشتاقانه متمرکز در آوردن استیضاح دادگاه به رای تبرئه احتمالا در چند روز. آیات جدید از سابق مشاور امنیت ملی بولتون در حال مقابله با رئیس جمهور وکلا استفاده می شود که چهار غیر معمول پرسش و پاسخ جلسه به هشدار های طولانی اقدام.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

Pelosi هشدار داد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه که یک شاهد محاکمه است نه تبرئه استیضاح اتهامات علیه او.

"شما نمی تواند تبرئه اگر شما لازم نیست که یک دادگاه گفت:" پلوسی استدلال نو که برنده خواهد شد "استیضاح برای همیشه."

گفت پلوسی "من فقط دعا می کنم که سناتور را شجاعت و توانایی که مسئولیت رسیدگی به حقیقت -- به جای مسدود کردن حقیقت است."

دموکرات استدلال بولتون آینده کتاب را نمی توان نادیده گرفت. این ادعا او شخصا شنیده تهمت می گویند او می خواست کمک های نظامی نکردن از اوکراین تا زمانی که این توافق به بررسی جو بایدن و پسرش هانتر بایدن — سوء استفاده از قدرت شارژ است که اولین مقاله از استیضاح. مغلوب ساختن پیشی جستن را تکذیب کرد و گفت چنین چیزی.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر اذعان کرد و آن را "نبرد دشوار" را به چهار اوباما برای رای دادن به شهود اما گفت: "ما هنوز هم امیدواریم."

شنبه شب شیف های دموکرات پیشرو در خانه دادستان حیرت زده به نظر می رسد در Dershowitz استدلال.

"همه نشخوار pro quos همان نیست" او جواب. برخی ممکن است قابل قبول و برخی نه. "و شما نمی نیاز به یک ذهن خواننده را به کشف کردن که که. برای یک چیز, شما می توانید درخواست جان بولتون."

مغلوب ساختن پیشی جستن اتهامات عنوان شده علیه از خانه است که او مورد آزار قرار گرفته قدرت خود را شبیه هیچ دیگر رئیس جمهور انداختن اوکراین و ایالات متحده آمریکا-اوکراین روابط با استفاده از کمک های نظامی به عنوان یک اهرم در حالی که آسیب پذیر متحد مبارزه روسیه است. مقاله دوم از استیضاح می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس مسدود خانه کاوشگر در راه است که در معرض تهدید این کشور سه شاخه سیستم کنترل و توازن.

شومر پرسید که آیا مجلس سنا می تواند واقعا رندر یک حکم عادلانه و بدون شنیدن از بولتون و یا اقدام کاخ سفید رئیس ستاد میک Mulvaney هر دو بالقوه شاهدان عینی به مغلوب ساختن پیشی جستن ،

"آیا منتظر نیست برای این کتاب. Don't wait 'til مارس 17, زمانی که آن را در سیاه و سفید برای پیدا کردن جواب سوال خود را" شیف گفت: سنا.

که تاریخ انتشار این است که در حال حاضر در شک و تردید. کاخ سفید روز چهارشنبه منتشر شد نامه ای به بولتون وکیل اعتراض به "مقدار قابل توجهی از اطلاعات طبقه بندی شده" در نسخه خطی از جمله در بالای سطح مخفی. بولتون و وکیل او اصرار داشت این کتاب را شامل نمی شود هر گونه اطلاعات طبقه بندی شده.

کاخ سفید اقدام می تواند تاخیر کتاب, انتشار, اگر, Bolton, که استعفا داد و در سپتامبر گذشته — مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید که او از کار اخراج شد — است مجبور به تجدید نظر در پیش نویس خود را.

اوباما در حال زور زدن به تعادل جدید آيات با فشار برای تبرئه. آنها شده اند sternly هشدار داد رهبران حزب که خواستار بولتون به عنوان یک شاهد می اشفته محاکمه در طولانی جنگ حقوقی و تاخیر مغلوب ساختن پیشی جستن انتظار تبرئه.

در مجلس سنا تقسیم 53-47 به نفع جمهوری خواهان حداقل چهار اوباما باید به همه دموکرات ها برای رسیدن به 51 رای مورد نیاز برای تماس شاهدان تصمیم بگیرند که چه کسی تماس بگیرید و یا تقریبا هر چیز دیگری در دادگاه.

یک نفر از حاشیه چهارشنبه لو Parnas یک متهم کاردانی از مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل رودی جولیانی. Parnas وارد در کنگره اما نمی تواند وارد مجلس سنا با دادگاه دستور الکترونیکی-دستگاه ردیابی. او تبدیل شده و بیش از شواهد این تحقیقات گفت: "او می خواهد به شهادت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان آلن فرهم اندرو تیلور متی دالی لوری tanya warren و Padmananda راما کمک به این گزارش.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن