اقتصاد دچار مشکل است. سعی کنید به گفتن بازار سهام

بزرگنمایی این تصویر یک معامله گر پیاده روی در سراسر طبقه تجاری از بازار بورس نیویورک در تاریخ 28. حت

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک معامله گر پیاده روی در سراسر طبقه تجاری از بازار بورس نیویورک در تاریخ 28. حتی با میلیون ها نفر از مردم در خارج از بازار سهام به دست آورد بسیاری از زمین آن را از دست داده و از ماه مارس. AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
AP

آن را متضاد با منطق.

در یک زمان از roiling ناآرامی های مدنی و بی سابقه بحران اقتصادی قیمت سهام در حال chugging بسیار خوبی. در واقع آنها باید دوباره به شدت از تاریکی روز از ماه مارس است.

میانگین صنعتی داو جونز است که از دست رفته 37 درصد از ارزش خود را بین Feb. 12 و 23 مارس در حال حاضر به دست آورد بیش از دو سوم از زمین آن را از دست داد. با گسترده تر شاخص S&P 500.

و یا به عنوان رئیس جمهور تهمت توییتی هفته گذشته "بازار سهام تا بزرگ. ... انتقال به عظمت را آغاز کرده است جلوتر از برنامه است."

در حال بارگذاری...

این یک چرخش متناوب از اوایل روز از coronavirus مستندات زمانی که داو شد به طور مداوم در حال سقوط توسط 1,000 امتیاز یا بیشتر. در مارس 16, گسترده ترین به نقل از سهام شاخص بود و بدترین حالت آن تنها-بعد نقطه رها کردن بر روی رکورد سقوط 2,997 امتیاز یا 13 درصد.

چه می دهد ؟

برخی از دوباره بجای اول برگشتن رانده شده توسط چند شرکت های فن آوری مانند اپل و مایکروسافت که باید بازگشت به خود را قبل از همه گیر سطوح.

"این شرکت ها ... توسعه داده اند فقط باور نکردنی نوع شخصیت که فقط وجود ندارد در میان گسترده تر در بازار سهام می گوید:" جیم Paulsen رئیس استراتژیست سرمایه گذاری در Leuthold ،

"آنها قادر به رشد و حتی زمانی که اقتصاد رشد نمی کند. و زمانی که اقتصاد رشد آنها سریع تر رشد. که باور نکردنی است, ویژگی," او می گوید.

چند شرکت دیگر مانند Netflix و آمازون در واقع بهره مند از این بیماری همه گیر. هنگامی که مردم در حال قفل شده در داخل آنها جریان بسیاری از فیلم ها و سفارش های زیادی در آنلاین.

چرا که غول تکنولوژی را تشکیل می دهند بخش بزرگی از عمده شاخص های سهام مانند S&P 500 حرکات خود را دارند آستین ، اثر در بازار گسترده تر.

اما حتی شرکت ها به ویژه ضربه گیر مانند ماریوت و کارناوال افزایش یافته است از ماه مارس اگر چه آنها هنوز هم به شدت پایین برای سال.

آنچه اتفاق افتاده این است که روشن تغییر در تمایلات بازار Paulsen می گوید.

فعلی اقتصادی ممکن است نگاه شوم با نرخ بیکاری نزدیک به 15 درصد هزینه های مصرف کننده در یک خندق و شرکت های معروف مانند J. C. Penney و هرتز در ورشکستگی. اما سرمایه گذاران مشابه به آینده و دیدن یک اقتصاد است که شروع به بهبود می یابند.

"حتی اگر آن را ممکن است احساس بسیار تاریک در حال حاضر بازار سهام تمایل به قیمت چه چیزی ممکن است در آینده اتفاق می افتد می گوید:" لیندا ژانگ, موسس و مدیر عامل شرکت حوزه سرمایه گذاری است.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که تغییر کرده به سمت مطلوب. ما در حال شروع به دیدن بازگشایی اقتصاد پس از, در سراسر کشور ما ضربه خاموش سوئیچ. ما در حال حاضر با قرار دادن سوئیچ در" Paulsen می گوید.

در ضمن فدرال رزرو و سایر بانکهای مرکزی شده اند و ریختن پول به اقتصاد برای کمک به کسب و کارهای کوچک و شهرداری دولت. فدرال رزرو است و حتی خرید اوراق قرضه.

در حال بارگذاری...

حتی اخراج محل مصرف در حال حاضر خوش آمدید توسعه برای برخی از سرمایه گذاران. با کارکنان کمتر در کارکنان شرکت هایی مانند بوئینگ و بارگذاری خواهد شد بیشتر سود در دراز مدت.

"چه بسیار دردناک است به کارگران با از دست دادن شغل اغلب دیده می شود به عنوان یک امتیاز مثبت برای شرکت سود و قیمت سهم. بنابراین این بزرگ طنز" ژانگ می گوید.

نه هر کس فکر می کند ارتجاعی باعث می شود بسیاری از حس حال حاضر.

"برای افرادی مثل من ... چه اتفاق می افتد در بازار در حال حاضر است در جایی بین گیج کننده و ترسناک" می گوید: Mohamed El-Erian ارشد اقتصادی و مشاور در آلیانز.

بسیاری از شرکت ها را متوقف کرده اند با دادن راهنمایی در مورد درآمد آینده به این دلیل که اقتصاد باقی می ماند بنابراین نامشخص El-Erian یادداشت ها.

"بنابراین شما باید این پوچ دوگانگی میان سرمایه گذاران احساس بسیار با اعتماد به نفس در چه جلوتر اما آنچه که آنها در حال شرط بندی بر روی شرکت های فردی — آیا شما گفتن آنها نمی دانند که آنچه پیش" او می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب