آمریکایی ها در حال رانندگی کمتر و وعده بیشتر

بزرگنمایی این تصویر آخرین آمار تورم ارائه می دهد یک تصویر لحظهای از آمریکایی ها جدید همه گیر عادات خ

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

آخرین آمار تورم ارائه می دهد یک تصویر لحظهای از آمریکایی ها جدید همه گیر عادات خرج کردن. قیمت ها برای بسیاری از کالا و خدمات اما به شدت بالا برای مواد غذایی. کوین لمرقو/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوین لمرقو/ایسنا

قیمت بنزین کاهش یافته است مانند سنگ ماه گذشته اما قیمت مواد غذایی تا شات بیشتر در نزدیک به 50 سال است. هر دو باید چیزی برای انجام با ما چگونه در حال زندگی در این روز است.

به طور کلی ما با هزینه های کمتر و هزینه های متفاوت از ما فقط چند ماه پیش. و است که بر قیمت مصرف کننده برای همه چیز از ماکارونی به بیمه خودرو.

جدید تورم شماره شنبه از وزارت کار ارائه یک پنجره که چگونه مصرف کنندگان در حال مقابله در COVID-19 عصر.

بسیاری از ما نیست رانندگی به طوری که قیمت بنزین سقوط 20.6 درصد در ماه گذشته. قیمت بیمه خودرو نیز کاهش یافته و در ماه آوریل توسط 7.2 ٪ -- بیش از هر ماه دیگر در تاریخ ثبت شده.

"با مردم کمتر رانندگی که به ناچار کمتر معنی حوادث" گفت: Sean Kevelighan مدیر عامل موسسه اطلاعات بیمه. خودرو شرکت های بیمه ارائه تخفیف و بازپرداخت در مجموع بیش از 10 میلیارد دلار در این سال است.

Kevelighan هشدار می دهد که با اتومبیل کمتر در جاده ها برخی از مردم در حال رانندگی سریع تر است. این بدان معناست که این حوادث که اتفاق می افتد اغلب پر هزینه تر.

"در واقع مردم در حال رانندگی بیشتر بی پروا در این زمان. و بنابراین این بدان معناست که ما با داشتن بیشتر صدمات و آسیب بیشتر," او گفت:.

جدید گزارش تورم است پر از پیام های مخلوط مانند آن. به طور کلی مصرف کننده قیمت پایین 0.8% در ماه آوریل — بیشترین افت پس از رکود بزرگ در سال 2008. اما قیمت مواد غذایی در فروشگاه مواد غذایی افزایش 2.6% — بزرگترین پرش از سال 1974 زمانی که نرخ تورم دو رقمی شد یک نگرانی ملی.

قیمت ماکارونی و برنج حباب تا 2.5% در ماه آوریل است. همبرگر قیمت زمین تا 4.8%. و هر کسی که خریداری کوکی ها تا به حال به غیر از 5.1 درصد بیشتر خمیر.

آمریکایی ها تا به حال رشد استفاده می شود به صرف بیش از نیمی از بودجه مواد غذایی خود را در وعده های غذایی خورده خارج از خانه. اما این تغییر به طور ناگهانی زمانی که این بیماری همه گیر کوروناویروس رسید. رستوران درهای خود را بسته و خانواده مجبور شدند به طبخ برای خود.

"ما شاهد یک اقدام فوری و شدید کاهش هزینه های دور از خانه و افزایش در هزینه های که ما در فروشگاه مواد غذایی" گفت: David ارتگا مواد غذایی اقتصاددان در دانشگاه ایالتی میشیگان.

ارتگا می بیند تغییر در عادات خود. به جای خرید یک قهوه آماده در پردیس بیگل فروشگاه او ساخت قهوه خود را در صفحه اصلی با فروشگاه-خرید لوبیا. او همچنین در خرید برای خود و همسر و دو دختر.

"بله, من در حال حاضر رفتن به فروشگاه مواد غذایی و اطمینان حاصل کنیم که تنقلات و ماهی و کراکر و فقط در مورد همه چیز است که رفتن در قیمت" اورتگا گفت.

کمی وجود دارد شواهدی وجود دارد که مردم به طور کلی مصرف مواد غذایی افزایش یافته است (اگر چه قیمت تنقلات شروع به پریدن کرد 3.8% در ماه گذشته). اما که در آن و آنچه که ما در حال غذا خوردن است منتقل شده است. و ایجاد برخی از هزینه ممکن در زنجیره تامین.

چیزی شبیه معروف اتفاق افتاده است با کاغذ توالت که در آن خانواده تقاضا افزایش یافت در حالی که بانکها رفت و استفاده نشده. خانواده قیمت کاغذ افزایش 4.5 درصد در ماه گذشته.

وجود دارد یک تعداد انگشت شماری از دیگر دسته بندی که در آن افزایش قیمت — از جمله مراقبت در بیمارستان (تا 0.5 درصد) و مجالس ترحیم (با 0.3% رشد).

اما در حالی که آمریکایی ها هزینه های بیشتر بر ضرورت مانند ماکارونی و کاغذ توالت آنها پشت برش در هر چیز دیگری.

"بر این اساس قیمت در حال سقوط است. پوشاک پایین بود روی ماه دوباره. کرایه های هواپیمایی در حال سقوط. قیمت هتل [هستند] پایین" گفت: کتی Bostjancic مدیر ارشد مالی آمریکا اقتصاددان برای اقتصاد آکسفورد.

قیمت اتومبیل استفاده می شود کاهش یافته است 0.4% در ماه گذشته و می تواند به سقوط بیشتر اگر شرکت های اجاره خودرو تصمیم آنها بیش از حد بسیاری از ماشین ها و فروش برخی از مازاد خود را. وجود دارد می تواند برخی از توافقات در ماشین استفاده می شود بسیاری است. اما با میلیون ها نفر از آمریکایی ها به طور ناگهانی از کار آن روشن نیست که می خواهد به خرید.

"در آن نهفته است مسئله" Bostjancic گفت. "و به همین دلیل است که شما در حال دیدن در سراسر مصرف کننده طیف عمیق تنزیل."

اگر شما را از فرار مواد غذایی و قیمت بنزین, هزینه هر چیز دیگری سقوط 0.4% در ماه گذشته. سال گذشته بیش از این به اصطلاح "هسته ای قیمت" رز فقط 1.4 درصد.

که نشان می دهد دولت می تواند به نگه داشتن وام گرفتن و خرج کردن پول در اورژانس امداد برنامه بدون ترس از فراری قیمت.

"تورم دست کم از نگرانی ما در حال حاضر" Bostjancic گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن