با نفت سقوط یک زمین شناس در تلاش برای چشم انداز; او فقط یک کمی از دست داد'

بزرگنمایی این تصویر Keri Belcher که مشغول به کار در صنعت نفت و گاز می گوید: او با توجه به تعویض های

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Keri Belcher که مشغول به کار در صنعت نفت و گاز می گوید: او با توجه به تعویض های شغلی — حتی اگر آن را به معنی زمان کمتر در خارج از منزل است که آنچه به خود جلب و او را به زمین شناسی در وهله اول. پیتر Flaig پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پیتر Flaig

زمین شناس Keri Belcher تا به حال یک لحظه از امداد در اوایل این سال است. او کارفرما با اندازه متوسط شرکت نفت و گاز داشتند و دور از اخراج — و او آن را از طریق. او هنوز هم تا به حال کار.

پس از آن آمد coronavirus و کامل سقوط قیمت نفت است. این زمان در اطراف او گذاشته است.

"این نوع از تاسف هم چون من فقط دوباره امضا آپارتمان اجاره" هوستون resident گفت.

بلچر کاربردی برای بیکاری و پس از هفت ماه انتظار هنوز نداده دریافت یک چک کنید. او برای اعمال شغل با هیچ شانس. او به دنبال کسی را بیش از اجاره که در آپارتمان.

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از زندگی کار طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

و مانند بسیاری از افراد دیگر در داخل او را گرفته تا سرگرمی جدید — مانند نقشه کشی و پخت نان. "من یک پوسته ترد روز دیگر" او می گوید. "بسیار هیجان انگیز است."

چه می آید بعدی ؟ او مطمئن نیست. او حرفه ای بود فقط گرفتن زمین و او را در انتظار صنعت نفت و گاز در یک ولگردی و قانونی شکنی استخدام هر زمان به زودی. علاوه بر آن رونق و رکود صنعت و حتی در بهترین زمان است.

"من فقط تعجب به خودم, من واقعا می خواهید برای رفتن از طریق این پنج سال دیگر یا 10 سال دیگر از در حال حاضر ؟" او می پرسد. "بنابراین من نمی دانم."

شاید کامل سوئیچ حرفه ای است. حتی اگر این معنی است که زمان کمتری را در خارج از منزل است که آنچه به خود جلب و او را به زمین شناسی در وهله اول. اما چه چیز دیگری می تواند او را با نفت و گاز تجربه و مدرک کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی? تجزیه و تحلیل داده ، او را کشف او نه تنها یکی از پرسیدن این سوال.

"من حدس می زنم من فقط یک کمی از دست داد," او می گوید.

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب