هشدار دبیر کل سازمان ملل دخالت خارجی در لیبی `بی سابقه'

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد که دخالت خارجی در لیبی جنگ رسی

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

تانزانیا تانزانیا - U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شنبه هشدار داد که دخالت خارجی در لیبی جنگ رسیده است "سطح بی سابقه ای" و خواست بازیکنان کلیدی و خود را حامیان به گشودن بن بست سیاسی و موافقت با آتش بس و مذاکرات صلح.

تماس با وضعیت فعلی "غم انگیز" U. N. نیروهای مسلح گفت: سازمان ملل متحد ماموریت سیاسی در لیبی است انجام ده-تشدید تلاش های "از جمله ایجاد امکان منطقه غیرنظامی" به سعی کنید برای رسیدن به یک مذاکره حل و یدکی زندگی می کند. او گفت: بین آوریل 1 و 30 ژوئن وجود دارد حداقل 102 فرد ملکی کشته و 254 غیرنظامیان زخمی در لیبی "یک 172 درصد افزایش نسبت به سه ماهه اول سال 2020 است."

اشاره به این حادثه تلخ خطاب سطح بالا نشست شورای امنیت سازمان ملل شش ماه پس از رهبران 11 قدرت های جهانی و کشورهای دیگر با منافع خود در لیبی را طولانی مدت در جنگ های داخلی به توافق در یک کنفرانس در برلین به احترام بسیار نقض ملل تحریم تسلیحاتی نگه دارند در حمایت نظامی به طرفین متخاصم و فشار آنها برای رسیدن به یک کامل آتش بس.

دبیر و سخنران پس از سخنران تقبیح شکست احزاب پایبند به برلین توافق و تقاضا سریع خود را پیاده سازی.

لیبی شده است در آشفتگی از سال 2011 زمانی که جنگ داخلی سرنگون زمان دیکتاتور Moammar Gadhafi بود که بعدا کشته شد. این کشور پس از تقسیم بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک از حمایت گروه های مسلح و دولت های خارجی.

شرقی نیروهای تحت خلیفه Hifter راه اندازی یک حمله در تلاش برای گرفتن طرابلس در ماه آوریل 2019 و بحران در این کشور به طور پیوسته بدتر شده به عنوان حامیان خارجی به طور فزاینده مداخله با وجود تعهد در کنفرانس برلین.

Hifter را توهین آمیز پشتیبانی می کند, فرانسه, روسیه, اردن, امارات متحده عربی و دیگر کشورهای عربی. دولت در طرابلس حمایت ترکیه — که ارسال نیروهای نظامی و مزدوران برای حفاظت از سرمایه در ماه های ژانویه — و همچنین ایتالیا و قطر.

طرابلس مبتنی بر نیروهای با ترکیه حمایت دست بالا را در جنگ در اوایل ماه ژوئن پس از تصرف پایتخت فرودگاه, همه اصلی ورود و خروج به شهر و رشته ای از کلید شهرهای نزدیک خبر داد. آنها را تهدید به بازپس گیری استراتژیک شهر سرت که می تواند اجازه می دهد آنها را برای به دست آوردن کنترل میدان های نفتی و امکانات در جنوب که Hifter تصرف در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از تهاجم خود در طرابلس.

مصر هشدار داد که مداخله نظامی اگر ترکی-حمایت حمله نیروهای سرت و داخلی Jufra پایگاه هوایی.

دبیر کل اشاره به این حادثه تلخ گفت: شورای امنیت است که نیروهای حمایت از دولت در حال حاضر 25 کیلومتر (15 مایل) غرب سرت پس از دو تلاش های قبلی برای به دست آوردن کنترل شهر.

"وضعیت در خط مقدم بوده است که عمدتا آرام از ژوئن 10," او گفت:. "ما بسیار نگران نگران کننده نظامی ساخت در اطراف شهر و سطح بالا از لینک مستقیم دخالت خارجی در مناقشه در نقض U. N. سلاح تحریم, شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه و تعهدات ساخته شده توسط کشورهای عضو در برلین."

آلمان وزیر خارجه Heiko Maas که کشور در حال حاضر دارای شورای ریاست جمهوری و ریاست این جلسه ابراز بی میلی است که در حالی که کشورهای دیگر در تلاش بودند برای نجات جان انسان ها در COVID-19 همه گیر در ماه های اخیر بیمارستان در لیبی بودند که بمباران و "کشتی هواپیما و کامیون با سلاح و مزدوران نگه داشته و پس از رسیدن در لیبی شهرستانها."

او گفت: دخالت خارجی "از راننده اصلی درگیری ها در لیبی" باید به پایان آورد و باید وجود داشته باشد "no more lies" و "backdoor معاملات" که در آن خارجی احزاب حک کردن حوزه نفوذ است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"ما استفاده از این اقدامات در اختیار ما از جمله تحریم های هدفمند, مطمئن شوید که لیبی است و دیگر میدان نبرد خارجی در جنگ" Maas هشدار داد.

او خواست همه احزاب متحد پشت U. N. رهبری تلاش های صلح و پشت اولین گام مهم است که می تواند "یک راه حل غیرنظامی برای سرت و Jufra."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن