چند نوروزی طرح به جست و خیز کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه

بزرگنمایی این تصویر سناتور. لامار الکساندر یکی از چندین سناتور جمهوریخواه برنامه ریزی برای حضور در ک

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. لامار الکساندر یکی از چندین سناتور جمهوریخواه برنامه ریزی برای حضور در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه در ماه اوت است. تراشه Somodevilla/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تراشه Somodevilla/گتی ایماژ

چند سناتور جمهوریخواه می گویند که آنها نمی خواهد در کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه برای دوباره انتخاب رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در جکسون ویل فلوریدا., در ماه اوت است.

تا کنون Sens. چاک Grassley از آیووا لامار الکساندر تنسی و سوزان کالینز از مین انتظار می رود به جست و خیز اوت 24, جمع آوری, و وجود دارد می تواند بیشتر. سناتور. میت رامنی در ایالت یوتا که رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن حذف در طول سنا استیضاح محاکمه نیز نمی توان به گفته یک مشاور.

Grassley, 86 گفت: در تماس با خبرنگاران محلی روز دوشنبه او را از دست این کنوانسیون به عنوان یک نتیجه از بیماری همه گیر ترس. او همچنین اشاره کرد و آن را اولین بار او نمی خواهد شرکت در 40 سال است.

"من قصد ندارم برای رفتن. و من قصد ندارم برای رفتن به دلیل ویروس وضعیت" Grassley گفت: Des Moines, ثبت نام و دیگران.

در این سال جمهوری خواه کنوانسیون مواجه شده آشفته مسیر. این در اصل میله میله برای شارلوت, N. C., اما بخش عمده ای از آن را نقل مکان کرد و در ماه گذشته به جکسون پس تهمت خواست برای کمتر احتیاطی از COVID-19. رسمی کنوانسیون کسب و کار هنوز هم می شود انجام شده در شارلوت.

در حال حاضر به عنوان همه گیر موارد مارپیچی به سمت بالا در فلوریدا و در جاهای دیگر وجود دارد جدید تماس به مقیاس پایین فلوریدا رویداد.

بیانیه ای از الکساندر را نمی به طور مستقیم نقطه به کروناویروس به عنوان یک نگرانی, اما به جای آن که خود را نقطه استفاده می شود باید توسط شخص دیگری. الکساندر 80 و بازنشستگی از مجلس سنا.

"سناتور الکساندر افتخاری صندلی تنسی تهمت کمپین, اما او نمی خواهد شرکت در کنوانسیون زیرا او معتقد است که نماینده لکه باید محفوظ است برای کسانی که تا به حال که امتیاز به عنوان قبل از او تا به حال" بیانیه ای گفت:.

همانطور که برای کالینز یک مشاور گفت که او پرش به عنوان بخشی از یک سنت طولانی مدت به طول گشتند سال است. کالینز "ساخته شده است هرگز قصد دارد برای شرکت در کنوانسیون چرا که او هرگز با حضور ملی کنوانسیون در سال زمانی که او برای انتخابات" دستیار گفت. در سال 2016 کالینز با حضور میثاق با وجود گفت او نمی خواهد حمایت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

دستیاران برای بهداشت ، لیزا Murkowski آلاسکا بلافاصله نمی تواند رسید. ماه گذشته او گفت که او مطمئن بود که او می تواند حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند.

چند دیگر ایران با دفاتر تماس با NPR نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر. اما مشاوران گفت: حداقل دو کلید جمهوری خواهان ایالت و سناتور " لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی و رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل برنامه وجود داشته باشد.

"رهبر اتحاد هر قصد حضور" یک دستیار مک کانل گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب