جانباز AP تصویری, عکس نگار در کنگو می میرد COVID-19

داکار, سنگال - جان Bompengo که تحت پوشش کنگو بحران سیاسی به عنوان یک عکاس آزاد و تصویری روزنامه نگار برای آسوش

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399

داکار, سنگال - جان Bompengo که تحت پوشش کنگو بحران سیاسی به عنوان یک عکاس آزاد و تصویری روزنامه نگار برای آسوشیتد پرس طی 16 سال درگذشت بستگان روز یکشنبه گفت. او 52.

علت مرگ عوارض ناشی از کوروناویروس. Bompengo بستری شده بود حدود یک هفته اما وضعیت او به سرعت رو به وخامت گذاشته و او روز بعد.

Bompengo حال کمک به AP از سال 2004 از جمله پوشش از شیوع بیماری ابولا در غرب کنگو در سال 2018 است. او همچنین تاکید کرد که سازمان ملل-حمایت سرویس خبری رادیو ام.

اندرو دریک AP آفریقا اخبار مدیر که همچنین به عنوان ارشد تولید کننده ویدئو برای غرب آفریقا از سال 2011 تا 2018, به یاد Bompengo به عنوان یک "stalwart همکار و چشمگیر قصه گو."

"جان صحبت می تواند راه خود را در داخل و خارج از مکان های که در آن دیگران می تواند به تصاویر قابل توجه" دریک گفت. "او بزرگ مخاطبین و دوستان شما در سراسر کشور. آیا اخبار شکستن در کینشاسا و یا در سراسر رودخانه در برازاویل جان همیشه در بالای همه چیز سریع به روی صحنه می رسند و با یک برنامه برای به دست آوردن بهترین تصاویر.

"او متعهد به پوشش جریان کنگو گاهی خشونت آمیز سیاست همیشه یافت می شود در قلب از عمل در خیابان گرفتن عکس و ویدئو, اما به زودی پس از او خواهد بود در کت و شلوار خود را پوشش جمهور."

جمله به یاد ماندنی تکالیف شد پوشش کنگو انتخابات 2006 کشور چند حزبی رای دادن در بیش از 40 سال برگزار شد و نه سال پس از مرگ دیرین دیکتاتوری موبوتو Sese Seko.

زمانی که خطرناک درگیری آغاز شد و پس از یک حزب مخالف تصمیم به تحریم Bompengo رفت به خیابان ها به فیلم آنها را حتی زمانی که دیگر روزنامه نگاران ماند و برگشت.

"وجود دارد عصبانی معترضان پرتاب سنگ در ماشین, درگیری مسلحانه با پلیس و حمله به روزنامه نگاران" به یاد می آورد خالد Kazziha در حال حاضر AP ارشد APTN تهیه کننده برای شرق آفریقا. "که بعد از ظهر جان وارد با تصویری از درگیری."

"او یک استعداد باور نکردنی در مرور در اطراف اغلب پر هرج و مرج در خیابان های کینشاسا در بدترین زمان و به آرامش بیشتر عصبانی جمعیت حصول اطمینان از ایمنی است."

جروم تاخیر رئیس AP آفریقا عکاس گفت: Bompengo بود ارزش همکار.

"من شناخته شده اند و کار کرده با جان برای 15 سال گذشته. من به ندرت دیده می شود چنین اختصاصی در زمینه روزنامه نگار. ... جان یک مرد باند بین المللی چند فرمت خبرگزاری — تلویزیون و رادیو و چاپ و عکس — او خواهد اکسل در تمام زمینه ها. ما از دست داده اند و یک برادر."

Bompengo جان سالم به در با همسر و نه فرزند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب