هشدار یک دوم اوج' در کشورهایی که بازگشایی بیش از حد به سرعت

بزرگنمایی این تصویر یک نمایش هوایی نشان می دهد مردم جمع آوری شده در نقاشی محافل در چمن تشویق اجتماعی

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک نمایش هوایی نشان می دهد مردم جمع آوری شده در نقاشی محافل در چمن تشویق اجتماعی فاصله هفته گذشته در دولورس پارک در سان فرانسیسکو. جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جاش peter bradley/خبرگزاری گتی ایماژ

جهان سلامت بالا مقامات هشدار داده اند که می تواند وجود داشته باشد یک دوم "اوج" از coronavirus عفونت در طول زمان شیوع جدا از موج دوم در پاییز انتظار می رود. به عنوان موارد کاهش و مقامات نگران هستند که برخی از کشورها محدودیت سرعت بیش از حد — ایالات متحده در میان آنها است.

چه کلیدی برای درک الگوهای مختلف در حال ظهور در سراسر جهان است به رسمیت شناختن است که "این coronavirus نیست آنفولانزا" گفت: دکتر مارگارت هریس عضو سازمان بهداشت جهانی coronavirus تیم پاسخ.

"بسیاری از مردم قرار داده اند آنچه که من می خواهم تماس" آنفولانزا لنز در انتظارات خود را. آنها را نگه دارید در فکر آن فصلی" هریس گفت: NPR صبح Edition.

"اما اگر شما نگاه در سراسر جهان, ما رو کشورهای در وسط تابستان و پاییز با داشتن زیادی شیوع است. بنابراین ما شاهد یک الگوی فصلی. آنچه که ما در حال دیدن است در واقع زمانی که مردم سهولت و سرعت بیش از حد که آنها را پس از مشاهده افزایش عفونت. بنابراین ما قطعا نمی گویند شما باید در lockdown اما ما می گویند سهولت دقت کنید."

در اینجا گزیده ای از مصاحبه:

آنچه از شما مشاوره متحده و کشورهای دیگر انجام دهید برای جلوگیری از دوم اوج?

اول از همه می دانم که خود را انتقال. البته ایالات متحده آمریکا یک کشور بزرگ است. شما رو بسیاری از کشورهای مختلف جوامع شهرستانها تجربه بسیار متفاوت انتقال است. ... بنابراین آنها نیاز به سرعت آن را با توجه به آنچه که واقعا در رفتن است. پس چگونه شما می دانید که ؟ شما باید تست. شما باید به ردیابی است. و شما باید بسیار روشن چشم بر آنچه اتفاق می افتد با انتقال در جامعه خود را به طوری که شما می توانید انتخاب کنید لحظه ای خود را.

رئیس جمهور تهمت و تهدید کرده است به جلو و ایالات متحده بودجه برای چه کسی و یا فقط ترک در دسترس نباشد. داده کسانی که تنشها آیا شما نگران آن است که آمریکا نه غذای مشاوره و یا راهنمایی از چه کسی ؟

ایالات متحده یک شریک فوق العاده و آمریکا کردم فوق العاده اعماق عالی علمی تخصص. در حال حاضر این نوع تنش بدیهی است که یک نگرانی است. و ما نمی خواهیم به ایالات متحده را ترک کنند. ما می دانیم که جهان مزایای فوق العاده از بهداشت عمومی رهبری و نقش ایالات متحده همواره ایفا کرده است. و ما امیدواریم که ادامه خواهد داد.

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio به تازگی جشن گرفته می شود که این کشور در حال حاضر هیچ کس در بیمارستان تحت درمان COVID-19. و سپس شما را در ایالات متحده آمریکا است که شاید رفتن به رنج می برند دوم اوج در زمان وقوع. چه دولت از امور در حال حاضر زمانی که شما را گسترده نگاهی به تاثیر جهانی این بیماری همه گیر?

ما واقعا از دیدن بسیار زیادی از شیوع بیماری در بسیاری از نقاط جهان. در واقع هفته گذشته هر روز ما ثبت بیشترین تعداد موارد جدید است که ما تا به حال دیده می شود. یکی از مسائل این است که زمانی که مردم خود را خاص شیوع پایین آمدن آنها "خوب است که انجام می شود, انجام می شود و داستد." اما این مورد نیست. قطعا کشورهایی مانند نیوزیلند نشان داده اند که آنچه می تواند انجام شود با روشن شدن ارتباط بسیار روشن ساختار بسیار روشن تصمیم گیری در مورد چه باید بکنید هنگامی که و چگونه آن بسیار قوی تعهد توسط هر کس در جامعه است.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب