آسیا امروز: استرالیا بیشتر استفاده virus نرم افزار; 3 مورد در چین

کانبرا استرالیا - شش میلیون استرالیایی دانلود یک برنامه تلفن همراه است که کمک می کند تا مقامات بهداشتی ردیابی

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

کانبرا استرالیا - شش میلیون استرالیایی دانلود یک برنامه تلفن همراه است که کمک می کند تا مقامات بهداشتی ردیابی عفونت کروناویروس, مقامات گفت.

فدرال وزیر بهداشت گرگ شکار گفت: COVIDSafe برنامه پخش قوی نقش مهمی در استرالیا در پاسخ به همه گیر و چندین کشور ابراز علاقه به یادگیری از اثرات مثبت آن.

اگر یک کاربر تشخیص داده می شود این برنامه با این نسخهها کار برای شناسایی دیگر کاربران شده اند که در مجاورت نزدیک به 15 دقیقه یا بیشتر در گذشته سه هفته.

دولت گفت: حداقل 40 درصد از استرالیا 26 میلیون نفر نیاز به استفاده از نرم افزار برای آن موثر باشد. وجود دارد حدود 17 میلیون گوشی تلفن همراه در استرالیا.

دولت و ایالات متحده شده اند تسهیلات سفر و افزایش استفاده از رستوران ها و کافه ها در چند هفته گذشته. استرالیا ثبت کرده است بیش از 7,100 موارد COVID-19 با 102 مرگ و میر.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— 3 مورد جدید در چین: چین روز یکشنبه گزارش سه مورد تأیید از coronavirus دو از خارج از کشور و یک محلی منتقل شده در شمال شرقی استان جیلین است که تجربه یک جزئی شیوع در حال حاضر ظاهرا تا حد زیادی موجود است. جدید مرگ و میر گزارش شده است و 79 نفر باقی می ماند در درمان با یکی دیگر از 380 تحت انزوا و نظارت برای موارد مشکوک و یا داشتن آزمایش مثبت برای COVID-19 بدون نشان دادن هیچ نشانه ای. چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 COVID-19 مرگ و میر ناشی از 82,974 موارد است.

___

دنبال AP پوشش خبری از کروناویروس همه گیر در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب