Robert Durst قتل محاکمه به تعویق افتاد به دلیل coronavirus

این Robert Durst قتل محاکمه شده است به تعویق افتاد, آوریل 6 نگرانی در سراسر سیستم دادگاه در مورد کوروناویروس.د

توسط MINERALNEWS در 26 اسفند 1398

این Robert Durst قتل محاکمه شده است به تعویق افتاد, آوریل 6 نگرانی در سراسر سیستم دادگاه در مورد کوروناویروس.

در این صورت از رشد شیوع دادگاه گرفته اند یک درهم آمیخته از اقدامات: ماه تاخیر طولانی مدت در دادگاه excusing منصفه بیش از سن 60 و به طور موقت بسته شدن courthouses در دسترس نباشد.

روز جمعه در لس آنجلس ریاست قاضی کوین Brazile توصیه می شود که جدید محاکمات مدنی و برخی از محاکمات جنایی عقب رانده شود 30 روز — متناوب گام در یک سیستم بدنام برای مدت طولانی منتظر جلسات و محاکمات است. برخی از آنها خواستار بسیار تهاجمی تر عمل است.

اطلاعات بیشتر در مورد سرنوشت دادگاه عملیات می آیند دوشنبه.

تبلیغات

چندین وکیل مدافع گفت: آنها نا امید نازدار شیوه در courthouses هفته گذشته: اندک ضد عفونی کننده دست شد و در دسترس عموم است. امنیت نمایش فیلم در دادگاه ورودی به حال هیچ دستمال مرطوب برای تمیز کردن سطوح به عنوان مردم بیشتر از طریق آمد. و آسانسور کهنه شد که همیشه پر از مردم برای آینده وظیفه هیئت منصفه.

لس آنجلس منطقه دفتر دادستان ادعا کرده است که Durst که وارث منهتن املاک و مستغلات ثروت کشته نویسنده سوزان برمن در دسامبر 2000. دادستان ها ادعا می کنند که Durst کشته برمن را برای جلوگیری از ریختن متهم اطلاعاتی در مورد 1982 ناپدید شدن از همسر اول خود کاتلین که بدن هرگز یافت نشد. او التماس کرد گناه نیست.

Durst برادر کوچکتر توماس Durst, 70, گفت که او استناد coronavirus نگرانی در تلاش برای خارج شدن از سفر به L. A. در یک احضاریه به شهادت علیه خود و خواهر و برادر.

در یک ایمیل توماس Durst که دارای یک محل اقامت در منطقه خلیج گفت: او در ارائه یک پزشک توجه داشته باشید در تاریخ 6 مارس به دفتر دادستان منطقه است که در آن دکتر شخصی خود به شدت توصیه می شود "در برابر هر گونه سفر به خصوص هواپیما سفر" با اشاره به نامشخص مسائل پزشکی.

تبلیغات

او گفت که او "شگفت زده cavalier نگرش" نسبت به کروناویروس توسط قاضی و دادستان و گفت: درخواست خود را برای شهادت از راه دور از طریق ویدئو رد شد. جوان Durst در نهایت با پیروی از حکم. هفته گذشته توماس Durst گزارش عینک, دستکش لاتکس, زمانی که او نشان داد تا به شهادت در فرودگاه دادگاه در نزدیکی فرودگاه بین المللی لس آنجلس. در شهادت ایستاده او خواست توسط دادستان چگونه او در مورد احساس وجود دارد.

"من آن را نفرت," او گفت:. پرسید: اگر او تا به حال انجام همه چیز را در قدرت خود را برای جلوگیری از شهادت او به توافق رسیدند. "این یک تجربه وحشتناک و من ترس از برادر من."

روز جمعه قاضی علامت Windham اعلام کرد منصفه نشسته بود با یک صندلی بین آنها در دادگاه گفت: "حداقل یک نفر می تواند شهادت از راه دور. معلوم بود در صورتی که ترتیب ادامه خواهد داد زمانی که دادگاه رزومه مارس 6.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب